- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
addikt
Kártyalimitek/kártya aktiválás(nincs webkártyám, de emlékeim szerint régebben automatikusan aktiválták) rendben vannak?
a számlán levő összeg fedezi amit venni akarsz + 3-400 forint?
A 3-400 forint azért kell, mert az átváltás lehet több, mint amit te számolsz, illetve első használatnál, szoktak próba terhelést végezni, hogy valósak-e a kártyaadatok.Hirtelen erre a 2 dologra tudok gondolni.
[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
Az elég indok, hogy egy hónapja még tracking számot sem adtak. Bizonyítsanak ők. Ha megjön később, felveheted velük a kapcsolatot, hogy megkaptad, hogyan fizetheted ki. Ha arra sem válaszolnak, akkor nyilván sehogy.
Egyébként ezt is mondd el a reklamációban, hogy nem is válaszolnak.
Ha hitelkártya volt, akkor pár napon belül vissza is kapod a pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
Ezt találtam csak az oldalon (netbankban is böngésztem, de nem találtam opciót rá):
"Mit tehetek, ha egy bankkártyával végzett tranzakciót nem tartok jogosnak?
Ha bármilyen bankkártyás tranzakciót nem tart jogosnak, azt jelezheti
e-mailben a reklamacio@otpbank.hu címen, vagyhívhatja az OTP Bankkártya HelpDesk munkatársait a +36 (1) 3 666 000 telefonszámon."[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
A telefonos bankkártya ügyfélszolgálatot javaslom. Annyi lesz a különbség a hitelkártyához képest, hogy nem fogják megelőlegezni várhatóan az összeget, hanem meg kell várni az eljárás végét. Indítsd el az eljárást, amíg van honnan visszavenni az összeget, mivel nincs a hitelkártyás extra védelem.
-
RoSSo3
senior tag
Fejlemények: megírtam emailben a reklamációt. Történt ez tegnap este, amint be tudtam jelentkezni a Smartbank-on keresztül, hogy kiírjam a tranzakció adatait.
Jött is a visszajelzés, hogy XYZ iktatószámon vették a panaszt. És... Éppen most látom, hogy már vissza is utalták (visszaterhelték) a pénzt a webkártyára!Ez csak megelőlegzés ne örüljek még? Meg kell várjam gondolom, hogy postai úton jöjjön egy levél, hogy mire jutottak.
(Vagy lehet, hogy én már a sokadik vagyok, aki kezdeményez ez a cég ellen visszaterhelést?)