- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZephX
senior tag
Sziasztok!
Valaki tudja miért vacakol most a Simple? Hétfőn normálisan tudtam nfc-vel fizetni egy OTP-s kártyával. Kedden már nem tudtam, illetve ma sem, mert azt írta a terminál, hogy figyelje a telefonját. A regisztrált kártyával nincsen baj, mert mobil helyett pont azzal a kártyával fizettem, még jó hogy vittem a pénztárcám. Simple mobil app semmit sem ír ki, minden jónak tűnik. De közben pl Máv jegyet tudtam azzal a kártyával venni appon keresztül.
-
ZephX
senior tag
válasz zsoltzsolt #11253 üzenetére
Minden esetben kétszer próbálkoztam. Nem azért van mert távol volt a telefon esetleg vagy gyorsan elvettem. Olyan volt már régebben, de akkor második próbálkozásra sikerült. Az egyik helyen kérdezte az eladó, hogy OTP-s vagyok? Mert csak azoknak vacakol a terminál mobilos fizetés esetén. Valószínűleg nem én vagyok akkor az egyetlen.
-
ZephX
senior tag
válasz zsoltzsolt #11255 üzenetére
Azért lepett meg, mert keddig soha nem volt ilyen még. Majd lehet kipróbálom GPay-el hogy csinál-e ilyet.
-
cellpeti
veterán
Sziasztok!
Sikerült már valakinek Jelszó emlékeztetővel új jelszót kérnie?
Mindent beírok és azt írja az adatok hibásakTigris, tigris, csóvafény...
-
veterán
Kérdés.
Adott egy ügyfél, most van OTP direktje. Mobil alkalmazást nem használ, mobiltelefonján nincs OTP-s applikáció. Időnként belép az OTP direkt felületén böngészőből, csak megnézi a számláját, meg olcsóbb a számlavezetése, ha havonta egyszer belép. Sms értesítéseket kap minden reggel számlája állásáról illetve a pénzmozgásokról, utalásokról, levonásokról.A kérdés az lenne, hogy ha március 1-e (OTP-s internetes, mobilbankos változások) után ugyanezt szeretné továbbra is, akkor mi várható? Nem akar mobilon bankolni (nem fog semmilyen appot telepíteni), nem akar push üzeneteket, sms-ben akar értesülni számlája változásairól. Ebben lesz változás így ebben a formában?
Illetve böngészős felületen mi fog változni? Hogyan tud majd belépni?Más. Magammal kapcsolatos másik kérdés: Ha majd nem sms-t kapok a tranzakcióimról (szeretnék én is megmaradni az sms-eknél is), hanem push üziket, azokat hogyan tudom majd visszanézni? Mert most ha valamit vissza akarok nézni, akár évekre, akkor megkeresem az sms-ek között, mit mikor vontak le.
Ha csak push üzenet lesznek, ezt hogy a nyavajában tudom majd megtenni??? -
KubanitoS
veterán
válasz rothfb #11261 üzenetére
internet.otpbank.hu
Most is be lehet lépni az új felületbe böngészőn keresztül, ha regisztrál. Az új app nem lesz kötelezően fizetős, lesznek ingyenes csomagok is.
Saját kérdés: ha lejár a webkártyám és kapok egy újat, akkor feltehetőleg újból be kell majd regisztrálni pl a Youtube Premium előfizetésre, hogy tudja szedni az előfizetési díjat?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
veterán
válasz KubanitoS #11264 üzenetére
Az oké. Regisztál. De nem akar Androidon bankolni. Ez van.
Be tud majd lépni böngészőböl az új internet bankba mobilapplikáció nélkül is?
Illetve ha regisztálom az új böngészős felületre, a napi sms-eit, tranzakciós sms-eit meg fogja kapni ugyanúgy?
Ugye ha nincs mobilapp, nincs push üzenet se. Ezért kérdezem. Meg ugye QR kóddal sem fog tudni belépni.
Jelenleg az otp direkt felületén megadva a szükséges infókat, küld egy sms-t egy számsorral és úgy tud belépni. Ez lehetőség lesz az új felületen is?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rothfb #11265 üzenetére
Na közben beleástam magam a témába. A Smartbank kerül kivezetésre. Az otp direkt internetbank régi felülete megmarad, annyi lesz a változás a belépésnél, hogy qr kóddal nem lehet majd belépni. Csak sms-el. Ezen felül lesz az új internetbank felület (ami nagyon hasonlít az új mobilapp felületéhez). De az még most sem világos, hogy aki nem akar mobilon bankolni, nem lesz semmilyen otp-s appja, az sms-el be fog e tudni lépni az új böngészős internetbankba.
-
aktív tag
Sziasztok, bármi ötlet? Supportot kéne hívnom vagy megjavul magától?
Tegnap óta ilyen (Vagy ki tudja mióta, lehet már tegnapelőtt rossz volt) ugyanez van a netbankban is (Csak az újat néztem meg), nem változtattam semmi beállításon, egyszer csak ilyen lett Support vagy másnál is jelentkezett ez? Ha megjavul magától akkor nem tökölök a supporton, úgysem ezt használom a mindennapokban.
-
ZephX
senior tag
válasz hhgygy #11260 üzenetére
Kijelentkeztem és bejelentkeztem. Illetve alkalmazáson belül rámentem a a bankártyra és akkor azt írta ki, hogy tokenek letöltése. Szerintem az lehetett a baj, hogy már régen nem léptem be az app-ba csak mindig odaérintettem a telefont. Gondolom így nem tudott valamit letölteni. Most működik.
-
Tegnap megjelent a számlámon egy SPOONTI.COM fizetés 1418 forint értékben, miközben aludtam.
Egyszer régebben már felfedeztem ugyan ezt, hogy időnként (talán havonta egyszer) levonnak ők ők tőlem. Akkor azt hittem, hogy valahogy a végére jártam (úgy emlékszem, hogy mindent átfésülve rátaláltam egy gyanús szolgáltatóra, amit a SPOONTI-ra bőszen google-özvgetve háromszögeltem köre), aki vlózínűleg valami félrevezető módon havi előfizetésre tettek, talán mint "partner" valaki máson keresztül (csak ugye kin? illetve ez segít-e egyáltalán, ha ki is derül). Aztán a következő hónapban emlékeim szerint már nem volt SPOONTI.COM charge, így azt hittem tiszta minden.
Nehezen értem, mert sohasem szoktam bedőlni az ilyen "nigériai herceg", meg "nyerj egy iPhone"-t típusú scam-eknek (pornóoldalaknak se fizetek, stb, stb), és úgy nagy általánosságban is nagyon kevés oldalon használom a bankkártyám (szinte csak "nagy neveknél", mint pl. Amazon, Netflix, stb), sőt, ha lehet akkor PayPal-on keresztül (ahol egyértelmű a lista a subscription-ökről, és törölhetőek rajtuk keresztül is).
Le tudom őket tiltatni az OTP-nél? Vagy ettől már csak akkor szabadulok, ha új bankkártyát kérek? -> Ez esetben mire hivatkozzak? Ellopott, elvesztett, sérült kártya, vagy mondjam el ezt a valódi story-t, hogy felderíthetetlen szolgáltató akaratlan előfizetője lettem és ötletem sincs hogy mondjam ezt le? Melyik a legolcsóbb megoldás?[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
efemm
tag
válasz janos666 #11272 üzenetére
"In order to cancel Your spoonti.com membership, please call us at +44 170 280 6189 or email us at help@spoonti.com."
Ezzel már próbálkoztál? Egyébként a Term and Conditions-ben ott van, hogyha nem mondod le a 3 EUR-s 3 napos Trial-t, akkor rendszeresen ki fogják számlázni.
Valamikor vettél valami zenét ott. Először próbálj meg leiratkozni, van elfelejtett jelszó funkció is. Valószínű, hogy a kártya adatait nem valaki ismeretlennek adtad meg annó, esetleg még valami regisztrációs emai is előkerülhet tőlük.[ Szerkesztve ]
-
pajorgergo
aktív tag
Na végül nem jött össze nekem a Net számlacsomag, átrakott Tempóba, hiába állítottak be mindent ehhez, kedden megyek be aztán átrakatom magam smart csomagba, hogy legalább az eddigi utalások ne kerüljenek egy vagyonba (0,5% ) szeptemberi esküvő után meg úgyis megyünk közös számlára aztán elköszönök a banktól.
[ Szerkesztve ]
-
Igen, írtam ma egy email-t (elküldtem az OTP-s PDF-et is a tranzakcióról).
Jó tipp volt előkeresni a régi email-ekből a spoonti kucsszót. Utoljára 2020 októberében jött tőlük egy visszaigazoló email (magyarul), hogy "Megszüntettük a(z) Spoonti.com-előfizetése automatikus megújítását." De azóta semmi (semmi visszaigazolás valami vásárlásról, vgy előfizetésről). És tényleg, jobban áttúrva az oldalt, van Login opció is. Bár a Chrom-ba nincs hozzá mentett jelszó, úgyhogy kértem egy emlékeztetőt. Be is tudtam lépni az átmeneti jelszóval, de itt nyoma sincs annak, hogy lenne megvásárolt zeném, illetve nem találok olyan opciót, ahol vásárláokat/előfizetéseket lehetne kezelni, vagy megszüntetni az egész fiókot. De simán el tudok kezdeni filmeket nézni.Aztán indítottam egy live chat-et, és azt mondtákm hogy ajándék 95% discount-on vagyok. De azért kértem, hogy mondják le.
Nem mondom, néha leülök a gép elé ittassan/cucosan, de esküdni mernék, hogy itt még emmit sem hallgattam/néztem, de főleg hogy az utóbbi pár napban nem fizettem újra elő (józan votam, és alig nyúltam a géphez pár fórum és email olvasgatást leszámítva. Ez tuti magától indult újra, vagy valaki más csinálta helyettem. De a 2FA-s email fiókomban nincs nyom semmi új, vagy gyanús régi bejelentkezésnek. És a jelszó sem elmentve a böngészőbe / google fiókba.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
efemm
tag
válasz janos666 #11275 üzenetére
Menni fog ez...
Olvass bele a Terms and Conditions "5. Automatic Recurring Billing" részbe, az alapján akármikor kiválaszt(hat)nak kedvezményes vagy full előfizetésre, és ha nem mondod le, akkor persze számláznak. Ha már be tudtál lépni, lett (új) jelszód, akkor a Support menüben van Cancel Membership. Töröld magad onnan a francba. -
A support alatt "Can not find subscription for customer: toth.f.janos@gmail.com"
Pedig még működik a fiók (a filmlejátszás is), úgyhogy ez nem végleges fiók törlés.
De legalább egy email-t írhattak volna, hogy "be lettem válogatva".TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Croft-21
őstag
Én már egy éve nem tudok fizetni Simple-el, oda érintem a terminàlhoz a telefont és azt írja ki, hogy cash hiba. A simple egyszer kiléptetett egy frissítés miatt, újra beléptem és akkor érzékelte, hogy van egy nfc képes kártyám. Be van pipàlva, hogy legyen ez az elsődleges kártyám, a telefon beállításaiban is engedélyezve van az nfc, mégsem tudom használni érintéses fizetésre. Úgyhogy marad a hagyományos módszer, magát a kártyát érintem oda a terminálhoz.
-
namenlos
tag
válasz janos666 #11277 üzenetére
Az OTP-nek kell írni egy e-mailt, hogy általad nem engedélyezett tranzakciók vannak a számládon, ők automatikusan jóváírják az összeget, ill. díjmentesen küldenek új kártyát. Nyilván ezt minél előbb kell jelenteni a banknak, mert benne van a üzletszabályzatban, hogy haladéktalanul jelezni kell, ha felmerül a gyanú.
-
válasz namenlos #11282 üzenetére
Hát, igazából 1418 Ft-ért nem éri meg új kártyát kérnem (amit aztán regisztrálnom kell egy tucat helyen, ahol használom) és rászánni az időt az ügyintézésre. Így most egyelőre megelégszem annyival, hogy állítólag (újra) felfüggesztették az előfizetésemet. De ha még egyszer előfordul hasonló, akkor így fogok tenni. Bár tippre, mire újra eszükbe jut berántani, addigra már amúgy is lejár ennek a kártyának az érvényessége.
De azért köszönöm a hasznos választ.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
BB9000
senior tag
válasz GabN73 #11284 üzenetére
A folyamat menete az, hogy ha "nem teljesült szolgáltatás" miatt reklamálsz, akkor előzetesen megvizsgálnak néhány dolgot, és ha azok alapján nem látják gyanúját annak, hogy valami visszaélés lenne részedről, akkor ideiglenesen jóváírják az összeget. Ezzel egyidőben elindul egy vizsgálat, amelynek lefolytatására külföldi tranzakció esetén egy év áll rendelkezésükre. Hazai vásárlásnál ez a max idő rövidebb. Addig használhatod a pénzed, de tudnod kell, hogy a vizsgálat bármikor lezárulhat és bármikor megállapíthatják, hogy mégiscsak jogos volt szerintük az a vásárlás és akkor visszakönyvelik és a tranzakció napjától levonják azt az összeget, pont úgy, mintha az tényleg jogos tranzakció lett volna.
Nekem is folyamatban van egy ilyen vizsgálat. Számomra nyilvánvaló az ügy: kifizettem előre, de nem kaptam semmit. Még csak három hónap telt el a reklamálásom óta. (a vásárlástól már 4 és fél) A webshop kb 3 hete elismerte e-mail-ben, hogy a vásárlásom nem történt meg, és tájékoztatott arról, hogy Refund-olja az összeget de az OTP még nem zárta le a vizsgálatot. -
pajorgergo
aktív tag
Sziasztok,
Smart bankszámla csomag esetén, Tranzakciós csomagot akarok beállítatni. Ha az adott havi utalásaim elérik a 250'000Ft-ot, akkor a felette lévő összeget 0,2%_al számolja az utalás díját?
Bankban az ügyintéző 0,5%-al ijesztegetett, de a hirdetményben én azt találtam, hogyTranzakciós csomag*: Az OTPdirekt internetes és OTP SmartBank**** csatornán keresztül végzett valamennyi belföldi bankon belüli / bankon kívüli átutalási (eseti és rendszeres) és csoportos beszedési megbízás (rendszeres átutalási, valamint csoportos beszedési megbízás vonatkozásában csatornától függetlenül) havonta 250 000 Ft-ig díjmentes. A Tranzakciós csomag esetén csomaghoz kapcsolódó limit nem az egyes tranzakciók tranzakciós összegére, hanem az adott hónapban kezdeményezett online eseti átutalási, rendszeres átutalási, valamint csoportos beszedési tranzakciók összesített tranzakció összegére vonatkozik: valamennyi olyan tranzakció összegének szummájára, mely az adott naptári hónapban könyvelődött. Amennyiben egy tranzakció összegével, az összesített tranzakció összeg a csomaghoz meghatározott limitnél nagyobb lesz az adott hónapban, akkor az utolsó tranzakció normál díja csak a limit feletti tranzakciós összeg és a teljes tranzakciós összeg hányadában kerül terhelésre.
Ez alapján akkor 0,2%-nak kéne lennie nem? -
axioma
veterán
válasz pajorgergo #11287 üzenetére
nekem gyanus hogy a tr.ado pont a ketto kulonbsege szoval keress olyan reszt is a leirasban, ami arrol szol... a dij (szokasosan) nem tartalmazza a tr.adot, bar van ahol igyekeznek egy helyen megjeleniteni mindkettot
-
pajorgergo
aktív tag
De akkor ha a tranzakciós csomagot is kérem és adott hónapban túllépem a 250'000-es maximumot, akkor a felette lévő részre is max 0,2%-ot vonhat igaz? Mert sehol se találtam azt, amit az Ügyintéző állított, habár ma megyek be Tempóról átállítani Smart-ra...
-
Peter.70
őstag
válasz pajorgergo #11290 üzenetére
Elvileg igen. A smart csomagot nem nagyon szeretik az otp-nél
[ Szerkesztve ]
-
blg
senior tag
válasz pajorgergo #11290 üzenetére
igen, szerintem is
-
fess
őstag
Egy ideje már revolut+Gpay párost használtam fizetésre, gondoltam ma adok egy esélyt a simplenek. Tegnap direkt kijelentkeztem, majd beléptem, aktiváltam az érintéses fizetést, rámentem a kártyára, hogy frissüljenek a tokenek , gondoltam sima ügy lesz. Első érintés, nem sikerült . Nem futott a simple, gondoltam elindítom, menni fog. Második érintés, nincs siker, tokenek frissítése. Nah mondom, három a magyar igazság, érintés, hibát nem ír ki, de nem működött. Gyors váltás Gpay-re, csak közelítettem a terminálhoz, siker... viszlát simple
-
pajorgergo
aktív tag
Voltam bent, igen csak 0,2% a 250'000 felett...már csak az a kérdés, hol kéne beállítani azt mondták internetbankon el lehet intézni, az újban még nincs bent a régiben meg fene se tudja hova dugták
-
Peter.70
őstag
válasz pajorgergo #11295 üzenetére
Bal oldalon: Kedvezmény csomagok / Középen módositom ( zöld gomb ) / További smart csomagok. Amit akarsz azt hozzá adod, mented a módositást majd utána jóváhagyod. Következő hónap elsejétől él a módositás, de le is tudod ellenőrizni
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Babaváró költségeit befolyásolja, hogy melyik számlacsomagom van?(^)(>.<)(^)
-
raziel01
veterán
Az új appban szokott működni a kedvezmények aktiválása?
Sajnos nem sikerült a kedvezmény aktiválás ennyit ír nekem.
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen