- BYD Atto 3 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Windows CE fórum
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- iPhone topik
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Yettel topik
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dobja a változatható apertúrát a Xiaomi 15 Pro?
ma Lencsetrükkök helyett nagyobb szenzorral érkezhet októberben.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ukeve
tag
Sziasztok!
A segítségetek szeretném kérni. Egy Opel Insignia Navi 900-as rendszerébe szeretnék saját POI-kat fel tölteni, de sehogy se sikerül.
Mindent a kezelési útmutatónak megfelelően megcsináltam, a pendrive-t be is olvassa, de az adatokat már nem hajlandó feltölteni. Tudna esetleg valaki segíteni?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Ukeve
tag
válasz
Petyyyyy #61394 üzenetére
Elsősorban szövegértelmezési probléma. Az Insignia (és valószínűleg minden más Navi 900-as rendszerrel szerelt Opel) kézikönyvében az van írva, hogy ha saját POI-t szeretnél létrehozni, akkor elsőként a hosszúsági, majd a szélességi koordinátákat kell megadni. Ami egy kicsit fura, mivel ha rákeresel a neten egy hely koordinátáira, akkor azt fordítva fogja kidobni (szélességi és hosszúsági). Na, mi ezt itthon nagyon okosan egy az egyben kimásoltuk, és csodálkoztunk, hogy nem jó...
Mentségünkre szóljon, hogy a kocsit azért kellett hazahozni, mert ezt más ügyfél se tudta megoldani.
Volt még egy gond. Miután sikeresen feltöltöttük a rendszerbe a saját kis POI-t, akkor azt felismerte, hogy ott van a kocsi merevlemezén, de nem tudtunk oda elnavigálni (ez egy Róma mellett lévő kis hotel volt). Van egy olyan "hibája" a rendszernek, hogy ha nincs beállítva úti cél, akkor a kocsi pozíciójának ~500 vagy 800 km-es (nem tudom pontosan, mert a kézikönyvben nincs leírva) sugarú körén belül írja ki a saját POI-kat. Ez, ugye a keresés felgyorsítására szolgál. Mivel mi Pesten vagyunk, a POI meg kb. 1300 km-re, ezért értelemszerűen nem találta meg. Arra jöttünk rá, hogy ha a saját POI-k között keresgélünk, akkor először egy navigálást kell indítani a célpont közelébe (jelen esetben pl. Rómába), miután kiszámolta az utat a rendszer, azután a keresőben a POI-k közt van egy olyan lehetőség, hogy POI-k a közelben, és ott a saját POI-k között meg fogjuk találni a kereset helyet.
Remélem, érthetően sikerült leírni a dolgot, ha nem, akkor majd megpróbálom érthetőbben leírni a dolgokat.
-
Ukeve
tag
válasz
Declare #61449 üzenetére
Hát, az a helyzet, hogy ez az Insignia nem a miénk volt (
), hanem apa hozta haza a hétvégére, hogy ezt a Navi-s dolgot meg tudjuk csinálni. A kocsi az Opel Magyarország tulajdona. Szerencsére hazafelé a cégtől én vezettem, kb. 20-25 km az út. Ez egy full extrás, fehér bőrüléses OPC Line-os Country Tourer volt, a 2 literes 170 lovas dízelmotorral (automata). Sok tapasztalatom sajnos nem volt vele, mivel csak ezt a pár kilométert mentem vele, de ami feltűnt, hogy szerintem egy kicsit hangos a motor. Egy teljes áron ~14,5 millás kocsiban szerintem lehetne egy csöppet halkabb a motor, vagy ha nem is a motor zajából vesznek le, akkor a hangszigetelés lehetne jobb. De, ez nagyon szubjektív vélemény, úgyhogy erre nagyon alapozni nem érdemes.
A motor erejét sajnos nem tudtam kipróbálni egyenesben, viszont egy kanyarból való kigyorsítás a 4x4 miatt elég komoly.
Az extraként rendelhető távolságtartó tempomat nagyon király cucc, úgyhogy ha valaki nem sajnálja rá azt a pár 100 ezer Ft-ot (plusz a mellé járó extrákat), akkor azt mindenképp érdemes megvenni.
Az ilyesfajta negatívumokról sajnos nem tudok, mivel nem volt nálunk, csak egy hétvégét az autó, de akkor is keveset mentünk vele.
-
Ukeve
tag
válasz
AMD Power #61455 üzenetére
A 14,5 milla úgy jött ki, hogy minden extra teljes áron számolva, plusz a kocsi alapára. Az autó eladási ára, "csak" 10,5 millió körül volt (flotta kedvezmény), ennyi volt a tájékoztató papíron.
(#61457) Calogero: a távolságtartót meg úgy próbáltam ki, hogy a lábam végig a pedálok felett tartottam elővigyázatosságból. Viszont ezt a rendszert tényleg nagyon óvatosan szabad használni, mivel ha elkezd csökkenni a távolság, akkor kb. 0,5 másodperces késleltetéssel kezdi el fékezni az autót, ami egyes esetekben, akár a balesethez is vezethet.
-
Ukeve
tag
válasz
Declare #61471 üzenetére
De, megsasoltam az ülést.
Ülés fűtés-hűtés is volt benne, meg combtámasz is.
Aki, egy kicsit sokallja a 14,5 milliót: ez az ár, minden extra árát és a kocsi alapárát tartalmazza. A ~10-10,5 millió, meg az, amiért Te személyesen meg tudod venni ezt az autót. Egy kicsit csorbítja a fényét a dolognak, hogy volt az autóban 25 ezer km.
-
Ukeve
tag
Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy van egy J Astra 1.6 benzin kombi autóm. Idén januárban vásároltam használtan ~93 ezer kilométerrel, a kocsi 2015-ös évjáratú. Annyit kell tudni róla, hogy volt egy kisebb-nagyobb balesete, ahol a jobb eleje összetört, de márkaszervizben helyreállították az autót, még a vásárlás előtt. Az autót kb. 4 hónapig tökéletesen tudtam használni, majd kb. 2 hete az egyik indítás után az autó vészüzemmódba kapcsolt és nem volt hajlandó 40 km/h-nál nagyobb sebességre gyorsítani. Másnap bevittem az Opel Sajóba, ahol megállapították a fojtószelep ház hibáját. Meg is jött a cserealkatrész, kicserélték, de az autó ugyanúgy nem működik, a diagnosztikai gép ismét az előbbi hibát dobja ki, annak ellenére, hogy ki lett cserélve az alkatrész egy újra. A hibakódot ki lehet ütni, akkor be is indul normálisan az autó, viszont egy leállítás-újraindítás után megint nem jó.
Esetleg valakinek volt már hasonló problémája? Akár más típusú motorral is?Előre köszönök bármilyen segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
Ukeve
tag
válasz
Weareus #91071 üzenetére
Köszi mindenkinek a válaszokat, pénteken visszaviszem az autót az Opel Di-Fer-hez (itt vettem), hátha ott garanciában megcsinálják a kocsit.
Ma volt egy érdekes esete az autónak. 4-szer egymás után beindult úgy a kocsi, hogy nem kapcsolt vészüzemmódba és egy kisebb túrát is meg tudtam vele tenni hibátlanul, de mikor leállítottam, majd pár perc múlva be, akkor ismét csak 3 henger ment a 4-ből. És azóta megint nem jó az autó.