Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gban

    Közösségépítő

    válasz Declare #31563 üzenetére

    Vízpumpát én minden második vezérműszíjjal cserélem, gondom még nem volt.
    Vízpumpát azért kell a szerelőm szerint a szíjjal együtt cserélni, mert az új szíj jóval feszesebb, és egy kopott vízpumpa esetleg nem fogja bírni a feszítést.
    De akkor is, ahogy diablo1984 is írta, szerintem is az elhalálozásnak vannak azért tünetei.
    Még ha gyorsan el is folyik a víz, úgy megy tönkre, akkor is a duplán kifizetett vezérlés szétszedés - összerakás a legnagyobb kár ha az ember odafigyel és időben észreveszi hogy valami nem oké, az autó visszajelzései alapján, illetve odafigyelve a vízre - ez amúgy sem árt függetlenül a vezérlés-cserétől.

    Postázást nem vállalok.

  • diablo1984

    veterán

    válasz Declare #31563 üzenetére

    de épp ez az, hogy nem kell szétszedni érte annyira, mert olyat, amit nem a vezérlés hajt, akkor arról leveszed a hosszúbordást, leengeded a vizet, pár csavar tartja a vízpumpát, leveszed újat berakod, szív vissza és kész! megvan viszonylag rövid idő alatt! nem kell sokat belezni érte mint a vezérlésnél!

    az volt a furcsa nekem, hogy az opel-es fiat motornak a vezérlés hajtotta a vízpumpát is és elbarikádozva volt! azzal cserélni kellett persze, mint ahogy írod is, de az általam írtban nem, felesleges a kettőt összekötni!

    amúgy a vezérlés sem annyit bír mint írják, hanem jóval többet, de ez az a rész amit elővigyázatosságból kell cserélni, mert ha megnyikkan(szíj szakad, görgő beáll, stb), akkor viszi magával a motort is! attól függetlenül jóval többet is kibírna, mint ahogy ajánlott a cseréje!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák