- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Új Reno12 modellek is érkeznek
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
SGF24 - Ilyen lesz a Delta Force: Hawk Ops
gp A többjátékos mód mellett a játék tartalmazni fogja A Sólyom végveszélyben sztori módot.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Tikakukac #104087 üzenetére
Én az elektronika részére gondoltam - mégpedig, h a forrasztások "meggyengülnek"
Ennek nem hiszem, h köze van a folyadékhoz. Vagy?
Egyébként az logikus, h a víz megeszi az elektronikát csak mit keres ott? A csati körül kicsapódik?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz #24845312 #104126 üzenetére
Egyébként azt, h lehet megtudni, h egy betét + tárcsa páros összeillik-e?
A másik. Azt honnan tudom meg, h a betét puha vagy kemény?
Ügye a puha jobban fog (megfelelő tárcsával) cserébe jobban is kopik.Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz dethroner #104158 üzenetére
Bosch FLR8LDCU+ - Alternative spark plugs
nekem meg ez kell a nagykönyv szerint (vectra b):
Bosch FR8LDC4 - Alternative spark plugsAzért rakom ide, h ne kelljen keresgélnem
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Hamár injektor
Van nekem egy x20xev donorom. Abból áttehetem az injektorokat (felújítás, átnézés után) a z16xe-be?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #104194 üzenetére
Szomorú vagyok
Lehet az egész motort kéne áttenni...Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mikloss #104218 üzenetére
30k 5 liter olajért? Azúgyigen
Mannol 7701 nekem bevált - ez 5w30
Itt a keresője#104220gban:
- átálltam próbából a dexos2 általános olajukra, valami prémium a neve, árban hasonló a GM specifikushoz, ezt nem csipegeti annyira, így ismét ezt vettem beleEz melyik lenne? Esetleg ez?
MANNOL Energy Premium 5W-30 7908Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Mekkora motorokkal szaladgáltok... Nekem 3,5 is elég
Persze egy szezon alatt azért rá kell locsolni még 1-2 litertMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Bilux #104276 üzenetére
Klafa. Ez egy pumpa, glicerin folyadék (ecigi-sek ismerik, használják: Növényi Glicerin) és csövek, csatik. Ezt otthon is megcsinálható (nagyjából):
Van egy ilyen aksis kerékpumpám:
Állítható rajta a nyomás. Szal ez betolja a levegőt egy dobozba - amin belül egy fűtőközeg (cekász, mint az ecigikben) megcsinálja a "füstöt"). A dobozból kilépő füstöt meg bevezetem a motorba (vagyis ahova kell)
Ha nem az új házrész szigetelésével, kábelezésével, burkolásával tölteném minden délutánom, hétvégém meg is csinálnámMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
addikt
18k volt a felújítás - másodjára sikerült is
Mondjuk a ház faláról leszakadt mágnes "réteg" nem szokványos dolog - mondják a szakik. Így gariba kaptam egy új házat is. És mostmár fél szemmel, fél kézzel lecserélem pikk-pakkMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Markizmark #104298 üzenetére
Hát én tuti nem ütöttem agyon Talán a legelején mikor elkezdett szórakozni odab@sztam neki párat (tanult szerelő módjára: staffnifával nem közvetlen kalapáccsal) - de azt nem mondanám agyon kocogtatásnak
És az első felújítás után ment 1 hónapot, utána hullott szét.Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Van olyan hely ahol cseredarabot kapsz igen, de itt a sajátomat kaptam vissza - már amennyire meg tudtam állapítani. El lett takarítva, le lett festve. A gyári címke rag. szalaggal volt letakarva festés előtt, így simán leszedtem és ott volt alatta az eredeti címke. És az olyannak tűnt mint amit odaadtam
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz peet137 #104328 üzenetére
P0171: Keverék-összetétel szegény / üzemanyagrendszer meghibásodása vagy szivárgás
A megfelelő levegő/üzemanyag arány fenntartása érdekében a motor vákuum- és üzemanyagnyomásának a gyártó által előírt értékeken belül kell lennie. A P0171 kód azt jelenti, hogy a motor első sorában az üzemanyagrendszer gyengén működik, vagy a motor ezen oldalának közelében vákuumszivárgás van, és az üzemanyagrendszer túl kevés üzemanyaghoz jut. A P0171 hibakód megjelenésekor, a levegő-üzemanyag keverékben túl sok levegő van az üzemanyaghoz képest.
Másoltam, nem magamtól fogalmazok ilyen szofisztikáltan
Ez még érdekes lehet:
How to Diagnose and Fix a Lean Condition - Chevy Cruze P0171
Kell hozzá füstgép is - pont nemrég dumáltunk róla
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz cappa72 #104361 üzenetére
Pont tegnap este cseréltem le én is az olajat meg minden szűrőt (benzin szűrőt is), megtáltosodott a gép Valószínűleg az új gyertyáktól - pont azt a típust tettem bele amit linkeltél: 7956 NGK/ND
Egy ideje mannol olajat kap, most ezt próbáltam ki (dicsérték itt a fórumon is): Mannol 7908 Energy Premium 5W-30
Én is a véknyabb olajat ajánlom, hideg indításnál hamarabb átjárja az olaj a motort.
Mindegy a tömítés szerintem, de hamár kovácsnál vásárolsz akkor legalább 4 csillagosat vegyélMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Ferrari fan #104371 üzenetére
Előszőr gyertyát mondtam volna utána meg trafósort. Nálam is ezek lettek cserélve és megszűnt az alacsony fordulaton a rángatás, alapjárat ingadozás.
Bremi-t kapott az autó. Mivel fél éve van benne így nem tudok nyilatkozni a tartóságáról, de teszi a dolgátMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Néztem pár "szegény keverékes" videót a hétvégén, és (nagyjából) megvilágosodtam a felderítés kapcsán. Alapvetően 2 módszert láttam:
1. vízzel locsolgatja a szívósort, leömlőt és figyeli a motor járását, kipufogó gáz színét.
2. féktisztitóval a csöveket lehet ellenőrizni.
Féktisztitóval próbálkozva felpörög a motor ha be tudja szívni valahol (ott kell keresgélni a levegő útját) a víznél meg dadog és fehér füstöt ereget (ott lesz a fals útja).
Értelemszerűen féktisztítót nincs sok értelme a meleg dolgokra locsolni - mindjárt elpárolog, nem fog beszívni semmi. És a víz se fog eredményre vezetni üzemmeleg motornál - az is elpárolog pikk-pakk a forró leömlőről
A füstgépes dolog ennek a kiegészítése, azzal pontosan be lehet lokalizálni a helyetMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Ferrari fan #104460 üzenetére
Én is úgy tudom, h ugyanaz a termék csak más áron...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Igen, a feszültség (V) az csak az egyik része a dolognak. Ha gyengül az akku akkor az áramerősségét (A) is veszti, így nem fog (megfelelően) indítani - holott még a feszültsége megvan. Úgynez volt nálam is. Koppra töltött akku ~1 hét múlva már nem nagyon akart indítani pedig a töltő szerint rendben volt - 5k-s gagyi lidl-is / parkszájdos / vagyhasonló márka
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #104534 üzenetére
Ez nálam a termosztát alatt balra található
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mephi666 #104573 üzenetére
Főtengelyjeladót akartam cserélni mikor lent volt a váltó - miért is ne alapon, az utángyártott nem került sokba- az autó alig akart beindulni, ment vagy 2 henger Akkor homályosítottak fel, h főtengelyjeladóból csak gyárit - meg kb. minden jeladóból
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Valami lett az elektromos rendszeremmel. Ez a TID vagy MID vagy mianeve úgy működik a vectrában, h gyújtáson megy a 2 sor display de ha jár a motor akkor csak a felső (és el is halványul). Namost nálam végig ugyanazt mutatja, nem változik semmit ha jár a motor. A másik, h nem megy a rádió sem. Gondolom ugyanazon körön vannak.
Gyújtáskapcsolót kicseréltem (volt egy vatta új a polcon), nem javult meg a dolog.
Mi lehet vele szerintetek?
Hétvégén megyek hollandba, nem szeretnék zene nélkül 12 órát levezetniMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Gyarmati_ #104591 üzenetére
Igen, gyújtáson nem járó motornál. Mikor beindítod csak a felső sor mutatja az időt és a hőmérsékletet. Egyébként meglett a hiba. Egy bizti rakoncátlankodott, nem volt elégve csak nem érintkezett. Kicseréltem és minden fasza
Vagyis majdnem, nincs ködlámpám se elől se hátul Biztiket átnéztem, reléket lepróbáltam, kapcsolóban a kis gombokat szintén - minden fasza de még a relé se kattan ahogy benyomom a gombot
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
-
addikt
Jaja, ezek nekem is eszembe jutottak
Már ott tartok (fejben), h összekötöm a kapcsoló érintkezőjét a relével.
Nem egy űrtechnika: 1.-es érintkezőn bejön a delej, a 2-eseken meg elmegy attól függően, h melyik gombot nyomom.Miközben írom a posztot kimentem méricskélni és valami nem kerek (nekem):
A középső fém érintkezőhőz mérve minden lábon (vagy mik azok) 12 V-ot mértem (gyújtáson of course), kivéve a 2 jelöltet (azokon nincs áram)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Ja, h a világításkapcsoló része nem kapcsol oda (nem zárja azt a részt) ahova kéne és ezért nem megy? Ehhez tudnom kellene, h egy jól működő melyik állásban hova kapcsol. Nekem így kapcsol most:
A fehérrel jelölt lábhoz mértem. A piros karika jelöli, h melyik lábakat zárja a kapcsoló.
Egyébként a kapcsoló kizárása miatt akarnám közvetlen a csatlakozót (ahova megy ez a kapcsoló) összekötni a relé megfelelő lábával
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz body007 #104605 üzenetére
Elkezdtem túrni az irodalmat, nem olyan egyszerű ez mint gondoltam. A kapcsoló a multitimer-nek (MUT) szól, h szeretném felkapcsolni a ködvágót. A MUT behúz egy relét az meg kapcsolja a pilácsot. Szal lehet az a MUT baszás van megmakkanva Este kiszedem / visszateszem hátha csak vmi kontakt kínja van. Ha mégse akkor kiszedem a donorból és megpróbálom azzal
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz body007 #104610 üzenetére
Kiszereltem a MUT-ot (és az összes biztit, relét), csatikat megtakarítottam (a biztik, relék összes lábát megcsiszoltam finoman) a hiba megmaradt Már nincs időm mókolni, holnap reggel indulok. Ha haza jöttem megnézem a donorban lévővel mit csinál[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
addikt
válasz Ferrari fan #104709 üzenetére
Én nem látom a videóban, h pontosan melyik típus (már ha van több típusa).
Esetleg ez?
PARNALUB ATF PLUS DIII 1L
GM DEXRON-III G and F,
Hát ha az astrába jó akkor nekem is jó leszszerk.: De pl. ez a mannol "még többet" tud:
MANNOL ATF DEXRON III AUTOMATIC PLUS 1L
GM DEXTRON III H/G/F[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs