- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- iOS alkalmazások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Íme az új Android Auto!
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
A váltó és a blokk közé nem megy szimering? Enyémen nem volt most de mintha látnám a nyomait meg, h kapirgálták körbe a peremet
Ha kell bele akkor ezek a f@szok - akik utoljára - csinálták miért hagyták ki?
Egyébként meg nem látok bardinál és kovácsnál semMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
-
Egy pro tipp a hozzám hasonló hobbi szerelőknek:
Mielőtt feltöltöd olajjal a váltót, dugd vissza a helyére (normálisan) a féltengelyt!Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Olyat hallott már vki, h az autó gyújtás nélkül elkezd önindítózni?
Összeraktam a vasat. Ülök be, h beindítsam - csak egy kattanás - nem indítózik. Ez amúgy ismerős volt mikor kiment az előző önindító hollandba, fél éve. Na mondom szép, vmit nem jól raktam össze. Erre az önindító (gyújtás nélkül!) elkezdi tekerni. Futás a saruhoz - tízes krova sehol - mire levettem a sarut már füstölt minden. Erős a gyanúm, h nem is a kuplungom füstölt, de ha már kicseréltem természetesen úgy marad
Szóval viszem a régi önindítót felújíttatom (elkértem a holland szervizbe a régit). Csak az nem fér a kicsi fejebe, h gyújtás nélkül, h a picsbe tud indítózni?Egyébként mikor alatta fetrengtem láttam, h az önindítóból ki van folyva vmi barnás trutyi, akkor nem véletlen
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
válasz
ldn218 #103514 üzenetére
Hát ez már füstölt szal nem hiszem, h egy vezeték visszaforrasztás segítene
#103515diablo1984
Ezt értem - elektromos szakmám is van - de mi lehet az oka, h csak úgy kapja a feszültséget?Most maga az önindító sz@r vagy honnan kap "csak úgy" áramot? Mindegy, felújíttatom a másikat és majd meglátom.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
válasz
Markizmark #103520 üzenetére
Na így már alakul a történet, köszi
Este kiveszem és szemrevételezem (a környező kábeleket is)
Egy másik önindító már a szervizbe, holnap kész is ha minden igazMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Na akkor majdnem megvolt tegnap
Igazából ebből a rajzból nem mindent értek1es, 2es = 2db saru, leveszem, ok
4-es is egy saru (a test) de az alatt van egy tőcsavar?Amire rá van "fűzve" a saru?
Vagy az is egy csavar ami odaszorítja a sarut?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
válasz
mohabá 007 #103531 üzenetére
Köszi, így már meglesz
Szombat kora reggel nekiállok míg nincs a nagy meleg
Amikor vettem le (tegnapelőtt) amit láttam anyákat azok is meglepően lazán voltak meghúzva. Mondtam is magamban, h a hollandok ennyit se tudtak megcsinálni normálisan...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Betettem az új főtengelyjeladót a kocsiba, alig akart beindulni, járt benne vagy 2 henger. Vissza a régi, pöcre indul... Mi a fax?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Tegnap megvolt a próbakör. Mindent jól rakhattam össze, az autó indul, megy, megáll és még tolat is
A kuplung olyan vajpuha (a céges partner-hez viszonyítva) mintha a gázt nyomnám - szinte semmi ellenállás, középen dolgozik, kapcsol ahogy kell - csak szokatlan gondolom... A fék (ismét a partner-hez hasonlítva) lófütyi, de azon nagyon brutál a fék.
Egyébként nincs valakinek ötlete, h lehetne a fékhatást növelni? Nagyon tetszik a peugeot-on a fék, hozzáérek és majd lefejelem a szélvédőt - valami ilyesmit szeretnék az opel-en isMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
válasz
#24845312 #103623 üzenetére
Félreérted. A vectran-n is le tudom fejeltetni az utasokat
De ehhez úgy emberesen bele kell állni a fékbe. Szembe a felsorolt autókkal: hozzáérek a fékhez és már bólintják is lefele a dolgokat az utasok. Na, ilyen féket szeretnék a sajátomra.Szerintem olyan 1/3-ad erő ha kell hozzá, szóval ég és föld...
szerk.: jah, az utasok lefejelik az akármit azt inkább csak vmi mérőszámnak gondolnám, nem célom senkit bántani
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
-
válasz
FoLey-v #103666 üzenetére
Pont most vettem és is új kutyacsontokat - észrevettem, h az egyiken ki van szakadva a gumi
Fel kellett újítani a gátlókat (kárászy csinálja) mert az egyiknek szétment fent a menete - szarul volt összerakvaGondoltam nem dobom ki (környezettudatosság címszóval) és megcsináltatom. Hamár ottvan mondtam, h óvatosan keményítsék is fel őket
Egyébként nem mérik olcsón a felújítást, 20k / db - ennyiből vettem volna újat de akkor ez meg szemét... Meg az új nem is lett volna keményített[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Kicseréltem az üléseket a két vectra között, erre piros "légzsákikont" kaptam. Ki lehet ütni? Vagy mit kell vele kezdeni? Egyébként az "új" ülések oldal légzsákosak szemben a régivel. Ez gondolom nem gond mivel az autóban oda sincs kábelezve a légzsák. Csatik passzoltak, csak összedugtam őket.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
válasz
#24845312 #103762 üzenetére
Miután dobta a hibát lehúztam az akksit - előtte nem igen
A légzsákos autóban az üléshez több vezeték megy (egy plusz sárgára emlékszem) - az enyémben értelemszerűen nincs plusz vezeték / csati. Szóval az autónak (szerintem) nem kellene tudja, h milyen ülés van benne
Este hoznak egy gépet és meglássuk ki lehet-e törölni.Kárpit (ülés) tisztitásra valami pro tipp? Megcsináltam míg kint voltak de nem vagyok megelégedve
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Töröltük a hibát a kocsiból (vmi az övfeszítő körül nem tetszett neki, talán túl nagy kezdeti húzóerő - vagy hasonló), most hibamentes. Már csak az "új" gátlókat várom - csak el kellene hozni, készen vannak. Egyébként amiket áttettem a donorból (komplett gólyalábakat) az olyan szinten életveszély, h nem is nagyon megyek a kocsival. Egyszerűen nem értem, h emberek, h tudnak ilyen állapotú futóművel közlekedni
- hullámzik, elpattog, kóvályog, szar ahogy van... (az előző gazdájára gondolok, mert neki ez tökéletes volt...)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
Itt konkrétan a becsúszószárakat cserélték - és ha már ott volt akkor keményítettek rajta
#103793peet137:
Igen, hasonló áron lett volna új. De akkor ez meg kuka (vagy virágkaró esetleg). Picit környezettudatosan gondolkozva döntöttem a felújítás mellettÉs erre is van 1 év gari plusz a karakterisztikája is jobb mint a "gyárinak"
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
válasz
Tikakukac #103800 üzenetére
Összeraktuk pénteken. Szíjjal, patentfogóval megfogtam a szárat és lehúztuk 50 / 55 Nm-re. Azt mondjuk tényleg meg kellett volna kérdeznem, h miért nincs rajta "fogás". És így, hogyan gondolják az összerakást...
A lényeg, h nagyon jók lettek, az autót mintha sínen húznákMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
A héten / múlthéten mentünk sokfele az autóval és "érdekes" rángatást tapasztaltam. Egyesbe ha gurultam - óvatos gázon - többször berángatott egy-egy pillanatra az autó mintha nem lenne gyújtás. Tegnap kicseréltem a gyertyákat (volt 4 újabb mint ami benne volt) és nagyon szürkének láttam az elektródákat - ami ha jól sejtem szegény keverékre utal. A 2T mociknál biztosan
Ezzel lehet vmit kezdeni? Már a szegény keverékkel? Tudom, h az ecu dolga eldönteni mennyi üzemanyag kerüljön a keverékbe, de hátha
Egy haver véleménye szerint ez a sz@r benzintől van...Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
válasz
Markizmark #103829 üzenetére
Ez a pcv szelep egy visszacsapó szelep lenne? Nem is tudom hol van az enyémen (z16xe). Kerestem kovácsnál is de nem találtam. Ezt találtam:
Na majd körülnézek a motortérbe
#103828molnarpeter:
Ezt, h szokás kivitelezni?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
válasz
mohabá 007 #103834 üzenetére
Múltkorába belenéztem ebbe a csőbe. Állt benne a habos trutyi...
Ha jól sejtem erre a csőre kellene feltennem a lecsapató tartályt?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
válasz
mohabá 007 #103852 üzenetére
Nálad aztán van lecsapató rendszer
Az a pcv leválasztót honnan szermányoltad?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
válasz
mohabá 007 #103883 üzenetére
Ezt a röhögés dolgot és se értettem. A "modern" kocsikban mindben van. És nem mellékesen hasznos is...
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Gyújtáskapcsoló betét cserénél kell vmire ügyelni? Értem ez alatt, h kicserélem és indulnia kell az autónak vagy kell vmit mókolni / állítani / tanitani?
Erre gondolok:
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
válasz
Tikakukac #103916 üzenetére
Hát nem tudom. A donorból átraktam a betétet, az önindító teker egy felet (mondjuk úgy, h éppen megmozdítja a motort) azt annyi
+ műszerfal világítás elhalványul.
Lehet kuka az akksim, lehet a betét körül nem jó valami...Mikor kiszedtem a régit széthullott kissé:
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Nálam is alakul az agybaj. Ott tartottunk, h nem tekert az önindító. Új aksi, most teker. De csak magában pörög, nem tekeri a motort
Mi a nehézség lehet vele? Imo? Tökre nem vágom azt a részt. Vagy ha imo akkor nem is kellene semmit csináljon? Vagy a blendix nem húz be?
Azért imo-zok mert a gyújtáskapcsoló betét ki lett cserélve...[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
válasz
mephi666 #103960 üzenetére
Nem piszkáltam a trafósort, gyertyákat. Mielőtt elkezdtem mókolni az önindítót / gyújtáskapcsolót még indult (dombon lefele
) az autó
#103961mohabá 007: Így már tiszta
Rosszul fogalmaztam: a bendix nem behúz hanem nem toll be
Megpróbálom a helyén letesztelni, nincs nagy hangulatom leszedni megint. Pedig már nagy gyakorlatom van benne. A felújított önindítót múltkor le kellett szednem és visszavinni mert így járt:Az önindítósok még nem láttak ilyet
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
válasz
body007 #103962 üzenetére
Na, csak irrealisan sokat kellett tekertetni a motort de beindult. Probakor sima, le allit, indit sima. Szal csak en gondoltam, h 2 het allas utan indul a vas 3 mp oninditozas utan
[link][ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
válasz
Yiggdrasil #103988 üzenetére
Dejó kocsi volt az
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kedvenc zene a mai napra
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Diablo IV
- Star Wars rajongók
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Melyik tápegységet vegyem?
- PHP programozás
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész