- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
ph A korábban bemutatott fejlesztések mellett a 2025-ös és 2026-os tervek kerültek elő.
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #29062 üzenetére
Családban van egy ecotec astra, de nem tudok róla hogy 1 deci olajat is megevett volna az évek alatt.
Most annyi a baja, hogy lomha lett és hidegen 2500-ig is elpörög "alapjáraton". Nem tudjuk mitől, motordiag nem ég. Szerintem ráférne egy 50-70 kilométeres kormolás pályán.Bírom az ilyen lefikázó írásokat.
Ezt a pontatlan váltó dolgot abszolút nem értem ... 22 éves létemre volt már szerencsén minden szarhoz meg 1-2 jóhoz is (3 astra, Peugeot Boxer, Ford Transit '93, Transit '08, Nissan Cherry, Madza 323f) de sose volt bajom a váltóval. Kivéve egy Nissan Cherry-t, annak annyira szétment a rudazata, hogy hetvenedik próbálkozásra lehetett csak rükibe tenni.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz bzoley #29068 üzenetére
A deci nyilván barokkos túlzás volt, de amit eszik szóra sem érdemes.
Alapjárat felpörgés elsősorban egr, de nem árt megnézni az alapjárati léptetőt, a folytószelep potmétert, folytószelepet, vákuumcsöveket. Lomhaság lehet tudatlan vezetés(városban alapjárat közelében közlekedés, ecotec=pörög(3000+rpm)), esetleg gyenge, haldokló AC.
Köszi, ezeknek utánajárunk.
Az alapjárat csak hidegen magas és igencsak büdös olyankor a kipuff, mintha dőlne bele a lé.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #29072 üzenetére
Az hogy rosszabb az oké, de az 1000 dolgot jelenthet. Én viszont konkrétan ezt a "pontatlan" dolgot nem értem. Milyen az amikor pontatlan?
Maximum nehezebben veszi az egyest amikor már gurul a kocsi, vagy reccsen a rüki, ha még forog a nyeles amikor betolom neki. Meg egyszer lekopott az öreg fordon a kettes féloldalasan és kiköpte motorféken. De a pontatlanságot még mindig nem értem.
Biztos mert tapasztalatlan vagyok, de na ...Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #29075 üzenetére
Nekem is elég jól bejáratott a cucc, de az ötödiken már érezni lehet, hogy kopott a rudazat mert éppen csak ötbe teszi és nem háromba, érezni lehet.
Ilyen átpofozós pontos váltóval még nem volt dolgom. Amúgy sem szoktam hirtelen kapcsolni, csak dombon fölfelé gyengus benzinessel. 110 lovas fordban még erre sincs szükség mert 1500-tól is húz mint a vaddisznó.
Az X14NZ-t viszont jól ki kell huzatni, főleg ha nem vagyok egyedül.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
1.4-es F astrán ki lehet cserélni a hidrotőkéket vezérműtengely kivétele nélkül? X14NZ
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #29336 üzenetére
A festéket simán leszedi... szerintem kikezd ott mindent.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #29364 üzenetére
Csóró egyetemistaként osztom a véleményt.
Ki van számolva minden fityingem, most éppen lemezfelniket vadászok jó áron, mert nem akarok félévente gumishoz járni feszegetni. Most még téli van fent ... sajnálnám őket mert szinte újak. Fater talált 4 egész jó nyári gumit valahol, legalább fél centis még a profil ... szóval turiból kap gumikat a gép.
Ma lesz kicserélve a hátsó dob egy újra, amit végre sikerült megvennem.
A régi nem csak lyukas de valami nagyon rezeg is benne egy bizonyos fordulaton, nagyon szakadt hangja van.
Ráadásul rá van hegesztve, gondolom már nem gyári. Amit én vettem az meg bilincses szóval lesz flexelés.
Új hidrotőkék is kellenének már, mert nagyon lassan halkulnak el indulás után és mindig lehet őket hallani valamennyire. Nem tudom mennyire tesz jót ez a motornak. Szelepek, szelepülés nem megy tönkre?(#29369) AMD Power. Angel eyes fényszórók elég jól néznek ki, azt én is akarok majd ősszel. Azon kívül, hogy nem szép még lehet patent állapotú, az ilyen tulajok vigyáznak a gépükre, szvsz.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #29380 üzenetére
Enyémben "csak" 212k van, de állítólag 8000-ként lett cserélve ... kitudja.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Nem3sys #29399 üzenetére
2900 jó az szerintem. Én 2500-nál kapcsolok 2.2-es TDCi-vel és ötödikben 2900-as rpm-nél már 150 körül járok. 2900 pont ideális szerintem. Kettőstömegű is jobban szereti mint a 2000 alatti röcögést, dízel meg inkább ne nagyon menjen 3000 fölé. Bírja a 4000-et is de inkább ne ... Meg 2900-nál pont gazdaságos még és nyomatékos, fölötte zabálós.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #29409 üzenetére
kell hátra is piros led
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #29411 üzenetére
Szerintem nem a spórolásról szól a menetfény téma, hanem jól néz ki. Máramelyik ... én nem vagyok híve de annyira nem zavar.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz zolikaDB #29419 üzenetére
Nekem nem nappal kéne a ködös a tompított helyett, hanem majd ködben.
Akik este tiszta időben ködlámpával közlekednek azokat addig ütném amíg mozognak. Nagyon idegesítő amikor fölverődik az aszfalthoz közeli lámpa fénye.
Nappal nem zavar.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz F_Gergely #29471 üzenetére
Motorolajat melegen kell nézni sík terepen 5 perc állás után, addigra lefolyik a hengerfejből is az olaj. Szerintem ha éppen minimumon volt akkor 1.5 litertől lehet maxon.
Az ablaktörlőnél pedig a motoron belül elvileg kell lennie végálláskapcsolónak, lehet hogy az rossz. Vagy tényleg hiányzik valahonnan az a vezeték...Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Markizmark #29527 üzenetére
Azt se. 1.6 benzin maradjon csak 100-110 lóerős, turbóval 130. Akkor még tartósnak mondható.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Az mitől lehet, hogy F astrán az első kerék szerintem eléggé terpeszt? Rángattam, de nem csapágy, nem is morog.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
Ugye tegnap jó kis eső volt délen, én meg autóztam is. Az ablaktörlő maxon ment, akkora volt a zuhi.
Ma reggel valamilyen tudat alatti sugallatra megnyomkodtam a szőnyeget a vezető oldali padló gumi alatt.
Csurom víz... Konkrétan ha lenyomtam a szőnyeget akkor feljött a víz... Ilyen volt már nem rég, akkor el volt dugulva a pollenszűrő előtti gumi csöcs ami kivezeti a szélvédőről lefolyó vizet a kopoltyúból. Meg ugye oldalt a szélvédő sarkainál is van valami lefolyó. Ezek jól átjárhatók, kipróbáltam öntöző kannával. Az a gyanúm, hogy az a műanyag idom amit ki kell hajtogatni amikor pollenszűrőt cserélünk, az valahogy nem tömít rendesen és nagy esőben vagy mosáskor beengedi a vizet a pollenszűrőre, onnan meg az utastérbe.
Az anyós oldal alig nedves és tuti nem a radiátor enged mert abszolút nem fogy a víz.
Na meg a szélvédő alját takaró műanyag, amiből az ablaktörlők is kiállnak, az nem éppen illeszkedik a szélvédő vonalához. Viszont ahogy néztem az nem lehet gond, mert az oda befolyó vizet a szélvédő alatt kivezeti valami oldalra. Az a víz okozhat gondot szerintem ami befolyik a rácsokon ahol a levegő jut be. De azt a vizet meg el kéne vezetnie oldalra a korábban említett műanyag idomnak.
Mit csináljak? Jó nyomon járok?? Kenjem ki annak a műanyagnak a peremét szilikonnal?Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Declare #29832 üzenetére
Azt nem lehet tudni, hogy majd ezután jó lesz-e vagy sem. Lehet, hogy éppen most lesz majd patent a kocsi. De lehet, hogy nem. Szerintem, ha már ennyit beleölt akkor ne adja el mert sokat bukik, és nincs rá garancia, hogy amit venne annak nincsenek-e bujkáló hibái. A mostani autóján ami már egyszer tönkrement és fel lett újítva, vagy kicserélve az egy darabig jó lesz.
Hitelre főleg ne vegyen autót. Szvsz a legnagyobb luxus hitelre autót venni (meg elmenni nyaralni, mert ilyet is sokat hallani de ez más téma). Akkor vegyen valaki hitelre kocsit, ha munkához kell és semmiképp sem tudja megúszni.
Én inkább azt ajánlom, hogy bújja a használtautót, meg olx-et, meg nem tudom, és ha lát jó áron jó gépet akkor nézze meg, hallgassa meg alaposan és utána számolgasson.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
A napokban cseréljük ki a hengerfejet az egyik szívó dízel autónkon. Hogy is van az a DOT4-es motormosási módszer? Mennyit kell beletenni és meddig járatni?Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
Lenne egy fontos kérdésem.F astrám utólagos beépítésű Kp. záras, de csak a 4 utas ajtó. Szeretném kp zárasra a csomagteret is, de oda csak gyári motort találtam. Ilyet. Az utólagos motor újan 7000 körül van... az nem kell.
Ez fog működni a már meglévő nem gyári rendszerrel? Ez is 2 vezetékes, mint a többi ajtó, gondoltuk hátra húzunk 2 szálat valamelyik hátsó ajtóról.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
F astra '98...
Az autóban minden zár eleve olyan, hogy simán hozzá lehet illeszteni egy kp zár motort vagy kell még közéjük valami alkatrész illetve másik fajta zár? Csomagtérbe tennék egy bontott gyári kp zár motort.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #30391 üzenetére
Hogy kerestétek meg a tömítetlenséget a vákuum csöveken?
Fals levegőre nem gyulladt ki alapjáraton a check-engine jel? Nálam annyi falsot szívott az injektor alatt, hogy pár sec alapjárat után kigyulladt a check-engine. Az 2 hónapja ki lett javítva, de szerintem még valahol van bibi mert néha még rosszalkodik az alap. Főleg egy teljes padlógázas mélyen dübörgős gyorsítás után.Holnap 5 emberrel + hűtőtáskákkal lesz leterhelve mind a 60 ló, hát kíváncsi leszek.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
Tudtok valami szép hangú dudát ajánlani a gyári (szerintem eléggé béndzsa) helyett? F astra.
Ismerősnek valami dupla cucc van benne és szépen szól. Mint egy mai új autó pl. Nem tudom mihez hasonlítani.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs