- Így nézhet ki a tömzsi Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Honor Magic V2 - origami
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
addikt
válasz Szada85 #97443 üzenetére
Aham. Akkor ha jól értem a konzolnak az lenne a dolga, h a tárcsához pozicionálja a nyerget. Ergo ha megtudom, h a konzol mekkora tárcsás autóról való (és akkora tárcsát veszek) akkor még jó is lehet. Megleszez
VAUXHALL VECTRA B 95-02 PAIR FRONT 308MM BRAKE CALIPER CARRIERS, UPGRADE KIT NEW
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Ha szeretnétek derülni (saját írás)
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Jött egy új hibakódom. Rákerestem a topikban még senki se dobta be
p2439
Neten is keresgéltem, de nem lettem okosabb.
Talál itt a 11-es?12129596 GENERAL MOTORS Sender Unit, intake air temperature
Ha rájönnék miez / mit kell cserélni már rendelném is mert van függő rendelésem (hozzácsapnák)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #97532 üzenetére
Kimentem az autóhoz és ennyit tapasztaltam: kb. 2-3 mp-ig folyamatosan világít majd elkezd ütemesen / egyenletesen villogni a végtelenségig - olyan 50ig számoltam
Ilyenkor mivan? Nincs is hibakódom?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #97534 üzenetére
Ez hihetetlen, már fejben kicseréltem a fél autót
Ezt azért mondom, mert a p0105 (map) és a p0571 (féklámpa kapcsoló) még mindig benne van a "műszer" szerint. Egyébiránt az autó úgy indul ahogy írod és nincs baja a féklámpának sem
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz #24845312 #97538 üzenetére
2001es vectra az lemaradt. A videón a másik lámpa villog, nekem a villáskulcsosnak kellene, nem?
Igen én is úgy látom, h nem valami jól működik
Egyébként a pillanatnyi adatokat szépen mutatja.
Jó lenne egy normálisan használható obd mondjuk max 10értMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz repvez #97581 üzenetére
Sztem ott a telefonon nincs valami jól beállítva / engedélyezve. Jogosultság mizériának tűnik - az autó nem fér hozzá olyan dolgokhoz amihez szeretne. Mikor telepítetted / először indítottad az alkalmazást (vagy a kapcsolatot felállítottad) valamit kérdezhetett a teló. De sztem ez nem autó téma, inkább miui
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz rumos XIII #97617 üzenetére
B@szkikuli, ezt sose tudtam, h megy - és volt, h elnyomkodtam de "magától" megjavult mindig
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz #24845312 #97626 üzenetére
Köszi, ezt ha jobb idő lesz megcsinálom
Mondjuk nem teljesen értem a dolgot:
2 barna vezeték megkeres
barna / piros és barna / fekete vezeték megkeres (nem is keresi meg a videóban)
2 barnákat megblankolja és összeköti őket egy egyenirányító diódával?[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Valahol hallottam / olvastam / láttam, h üzemanyag spórolás végett érdemes motor fékezni az autót lassításkor. Úgy magyarázták, h akkor teljesen elveszi a benyát az ecu és a lendület hajtja a motort. ÉS azt is hozzátették, h ez a módszer takarékosabb mintha üresben gurulnánk mivel akkor alapjáraton jár a motor = fogyaszt. Szóval jól rászoktam a visszakapcsolgatásra és úgy gurulásra, lassításra. Sajnos a fogyasztásomon nem igen látszik (napi 15 km 2 felvonásban, be se melegszik szegény gép) 9,5 lityi
Szóval, hol rontom el a gazdaságos üzemet?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Tikakukac #97663 üzenetére
Aztr értem, h nincs. De az autó mért nem áll le? A benzin szívatyú ugyanúgy dolgozik. Kapja a benyát
#97665Scorp2011: Az a baj, h gyalog / keróval nem tudok menni, sok a domb. Alapjárat nélkül nehéz motorfékezni Nem a gázpedálhoz szoktam nem nyúlni, hanem a fékhez Én sztem a betéteket félteem
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz zgospel #97683 üzenetére
Dimbes dombos helyen De a városba nem járok, két falu között ingázok Nálunk el lehet kapni a forgalmat. 90es tálánál max. 60al mennek. Nem tudom, sztem a vadaktól félnek.
Kis fordulatot nem szeretik a kis szívók, igen. Azok forogni szeretnekMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #97689 üzenetére
Na így már kerek a dolog
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Végre ki tudtam villogtatni egy hibakódot a kocsiból (és nem a tuti obd-m olvasta).
0571
P0571 - Ütemmérő / fékkapcsoló A-áramkör hibája
Szóval ez a tempomatról beszél. Csak, h a verdába tudtom szerint nincs ilyen egység. Esetleg a fék lámpa kapcsoló (amit a pedál benyom)?
Mondjuk az egyik féklámpám kiment (vagy van vele vmi), cserélem és meglátomMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
addikt
válasz zgospel #97740 üzenetére
Csak zárójelben, a 2 oldalas ragacs sajnos nem a "nem kér enni" kategória- kiszárad idővel. Ezeknek a ragsztóknak is van kategóriája, ilyen dologra érdemes vhb-t használni. 3M™ VHB™ ragasztószalag
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Zolabol #97771 üzenetére
Az enyém is ezt csinálja -kicsit furcsállottam én is. 140es autópálya tempó, min. 1 órán keresztül, 83 fok. Megálltam pihenőben pár percre (nem állítom le), felment 90+ fölé és bekapcsolt a venti. Akkor ez ilyen - csak mintha termosztát csere előtt nem így tett volna.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #97788 üzenetére
Tegnap este volt egy utam a nagyfaluba. Ez úgy 2x 30 km amibe van főút is de az óra még a 80 fokot se érte el Az autó fűt / hűt ahogy kell egyébként. Mikor bedugultunk szépen felment 90 környékére és kapcsolt a venti. Akkor lehet van 10 fok eltérés a valós és a mutatott között? A vízhőjeladót nemrég cseréltem. Mondjuk azt nem tudtam, h nem az mondja a "mutatónak" a hőmérsékletet. Nem aggógom akkor túl
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Ezeket már nem lehet / kell légteleníteni, nem? Mondjuk azt nem vágom, h csinálják meg maguknak... De mikor feltöltöttem utoljára fagyállóval, masszíroztam a hűtő és a blokk közötti csövet (még a zsigulinál rémlett, h úgy csináltuk). Az a cső egyébként felmelegszik ha bemelegedett a motor. De úgy rémlik, h régebben forróbb volt (alig lehetett megfogni)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Tikakukac #97812 üzenetére
Sajnos ha vmit (jól) meg akar csinálni az ember azt lassan tényleg magának kell "kitanulni". Hálisten, tele a youtube tutorial-okkal így csak idő / kedv (nameg szerszám) kérdése
Én most rendeltem a kínaiktól egy gömbfej / szilent szerelő szettet, kb. egy lengőkor átszerelésének munkadíjából kijött, innentől annyi szilentet szerelek amennyit akarok[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
-
addikt
válasz totyino77 #97842 üzenetére
A régi 92 foknál még meg se mozdult az új már nyitva volt bőven (lehet teljesen, nem tudhatom, h az a ~5 mm elmozdulás mit takar, de tovább nem főztem). A régi egy nevesincs vmi (motorad) az új meg febi
#97844mohabá 007:
nem biztos, h bekapcsol mivel mostmár elengedi hamarabb a vizet a radiátor felé. Gondolom a régi is kinyitott valahol (vagy résnyire mindig nyitva volt). Este megfőzöm rendesen azt a levest mostmár csak a régivel#97843Tikakukac
Még nem tudtam tesztelni, de a melóhelyre vezető hatalmas 8 km-es távon (+ pár perc alapjárat -6,5 fokban) már feljebb ment a víz mint 80 fok. Eddig ügye nem érte el a 80at tartós terhelés mellett sem csakha megálltam (dugó) ment fel 100 körülre és kapcsolt a venti.#97846ncc1701:
vmi gyanta vagy miszösz van benne ami kitágul a rugó meg visszatolja a helyére ha kihűlt - valahogy így olvastam Egyébként amit kiszedtem a rugója is fele olyan erős volt mint az újnak.Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #97851 üzenetére
Reggel mértem odb-vel, tényleg csal egy 5 fokot Az analóg kevesebbet mutat
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Honnan lehetne rendelni csomagtartóhoz gumi kédert?
Ebből vettem de kb. köze nincs hozzá:
UNIVERZÁLIS KÉDERGUMI SZEMBŐL ZÁRÓDÓ (PL. CSOMAGTÉR) AJTÓKHOZ
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Ok, akkor irány a bontó
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz zgospel #97869 üzenetére
A csavar kb ~600 Ft ha jól rémlik, minden cserekor belefér. Amit beleönt az nem is dexos 2, de mindegy is hisz jó a színe
#97866Tikakukac: Mi a baj a Fuchs-al? Csakmert azt tettem bele
FUCHS TITAN GT1 XTL TECHNOLOGY 5W-40 4L[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Tikakukac #97875 üzenetére
Jah, akkor jó
A színét azt vágom. Nézem is a metabo "reklámokat", h 10k után még tiszta az olaj. Akkor hova lesz a retek? Ok, az olaj szűrőbe, persze... Esetleg egy full szétszedett, elmosott motorba lehet - de inkább ott seMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen