- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi Band 6 - hatodik érzék
Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz Tikakukac #90475 üzenetére
Az amit te mondasz mi is pontosan? Ilyen minden 10-20 éves dizelben van?
Franciáknál azt tudom, hogy az anyósoldali lábtérnél van egy 1000W-os fűtőszál amin keresztül átmegy a levegő de ez is külön extra.
Opelnél is lenne valami hasonló? Quickheat tudom, hogy van de az megint csak egy külön rendelhető extra, nekem nincs az autóban. -
F_Gergely
őstag
Engem is elért az M32 váltó felújítása.
Kérdésem, hogy aki megcsináltatta már, mi a tapasztalata véleménye?
Nekem azt mondták, hogy mivel gyárilag szar konstrukció, hiába újíttatom fel, 2-3 év múla ugyan így szétmegy majd.Vélemény, tapasztalat?
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #91250 üzenetére
Jó lenne, ha németben lennék
De nekem olyan hely kell, hogy betolom az autót és 1 hét múlva szólnak, hogy kész van és minden patika.
Engem csak az zavart meg picit, hogy mondja a szerelő, hogy felújítás után 2-3 év múlva ugyan így széthullik majd, mert ez gyárilag ilyen tré... Mondom ne már... -
F_Gergely
őstag
válasz realpopek #91253 üzenetére
Szia,
negyedik fokozatban 1500-as fordulattól hülye süvítő hangot hallani, mintha egy elektromotor menne.
Illetve álló helyzetben sebességbe téve kerregő hangja van (erre az előző szerelő azt mondta lendkerék) de menet közben ha kirakom üresbe és csak gurul az autó akkor is hallani.
De leginkább a hangján hallani 1500-as fordulattól negyedikben baromi idegesítő, és utas által is hallható. -
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #91449 üzenetére
Maga a váltó nem szar, csak tönkre fog menni mint minden más és a teljes felújítás 800-850 ezer forint, ami a kocsi értékét figyelembe véve GTK.
-
F_Gergely
őstag
Ahoye,
Hátha van valakinek tapasztalata, vagy ötlete:
El van dugulva a klíma kondenzvíz kivezetője. A kivezetést a tűzfalon már megtaláltam, próbáltam drótot bedugni de csak kb 10 centit ment be, hatás semmi, ugyan úgy nem folyik ott semmi. A kérdésem, hogy a fenébe lehetne "kidugítani" azt a csövet?
Két dologra gondoltam:
- Venni klímatisztító habot és befújni a tűzfal felől a kifolyó csőbe
vagy
- Ugyan ezt a habot betolni a párologtatónálKérdés, egyrészt hol van a C vectrában a párologtató, hogy férek hozzá, másrészt ha tűzfal felől tolom be a cuccot az nem tesz-e tönkre ottan valamit?
Eddig sose jártam még így, de ez most el van dugulva és mielőbb szeretném megszüntetni a hibát mert rohadt büdös tud lenni. -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #92475 üzenetére
Tűzfal felől háromszor jól befújtam tisztítóval úgy hogy már folyt kifele a tisztító cucc.
Párologtatót telibefújtam klímatisztítóval, majd először a fűtést toltam rá csutkára klímával, majd 5 perc után hűtést klímával és utána egyszer csak szépen elkezdett folyni a tűzfalon lévő kifolyónál a víz. Én úgy vettem januárban, hogy el volt dugulva és nyáron a klímázásnál már nagyon gáz volt, hogy el van dugulva. Ma veszek klímabombát aztán még azzal áttakarítom a rendszert. (Pár hete volt töltve a klíma akkor kapott ózonos takarítást is).
Így már legalább ez rendben. -
F_Gergely
őstag
Ahoye,
Villanyaszok egyesuljetek:
Vettem a C vekkerbe osram led control unit-ot, osram led helyzetjelzohoz. Azonban az auto kikapcsolt allapotban is villogtatja a helyzetjezot. Kerdes miert, es hogy lehet ezt megszuntetni? Vagy en kotottem be szarul a cuccot?! Egyaltalan ez mire jo es hogy mukodik? Facebook-on a sracok azt mondjak ez csak arra jo hogy hibat ne dobjon az auto, hogy kiegett az izzo de ugyan ugy villogni fog. Mas autonal miert mukodik?
Koszi -
F_Gergely
őstag
válasz Tikakukac #92759 üzenetére
Probaltam egy masikkal azzal is villogott. Aztan probaltam ugy, hogy kotottem be pluszbe egy w5w izzot plusz az ellenallas, kotottem en mindenhogy de ugyan ugy villogott. Aztan ramertem multival, 0,30-0,40 voltal kuldi meg a rendszer.
Bar igazabol en ezt a villogast se ertem mi a francnak keringteti igy a rendszert. -
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz stickermajom #92772 üzenetére
Ez jó kérdés, fogalmam sincs, sajnos nincs op-com-om. De csoportban a srácok többen azt mondták nincs rá orvosság.
Azt tudom, hogy a tompítottnál szoktak mókolni, hogy átállítják xenonra a halogént és akkor nincs vele gond, de nekem gyárilag xenon-os. -
F_Gergely
őstag
válasz davenport #92805 üzenetére
én múlthéten vettem egy tubussal, 2700 forint volt márkaüzletben 310 ml.
Szerintem a legjobb cucc, én antennatömítéshez vettem de kb mindenre jó és nyom nélkül eltávolítható ha kell, fényezésben nem tesz kárt, hőálló, vízálló és a rázkódást is bírja gond nélkül. Nem szárad ki, nem reped szét. -
F_Gergely
őstag
válasz stickermajom #92992 üzenetére
Ez a fajta fillerb@szas megvolt a C vectranal is: kitamasztos motorhazteto, nem zarhato a kesztyutarto, komfortmodul hianya, stb. A facelift es az utolso szeriak, nagyon hianyosak lettek.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz ntomka #93020 üzenetére
B vectra kegyetlenul jol aramvonalas. Imadtam, hogy le voltak engedve az ablakok es az utasterben nem volt huzat, nem volt szelzaj.
Nem kuldte az arcodba a huzatot, mintha csak alltal volna egyhelyben pedig kozben mentel. Se elotte se utana nem tapasztaltam ilyen megoldast auton. Nagyon hianyzik, en szeretek leengedett ablakkal kozlekedni, de a B vectraban ez valami zsenialis volt. -
F_Gergely
őstag
válasz ricsi8800gt #93057 üzenetére
ha gyujtason vilagit a villaskulcsos auto az azt jelenti hogy tarolt hibakod van.
Ha a hiba sokaig nem jon (20-30 inditas kb) elo ujra - eltunik magatol. -
F_Gergely
őstag
válasz Szada85 #93126 üzenetére
Sztem teljesen korrektek. Amit nem látsz, az nem megcsinálva nincsen hanem egész egyszerűen nem fér bele a műsoridőbe, ettől függetlenül az autó korrekt módon át van vizsgálva.
Benzinest meg egész egyszerűen a fogyasztás miatt nem javasolják, mert a dizel jobb családi választás mint a 10 litykós benzines fogyasztás. -
-
F_Gergely
őstag
válasz HoaryFox #93133 üzenetére
Én városban (is) használom, mivel hetente megyek nagyobb távokat így a benzin nem jöhetett szóba, kis autó meg sose kéne, két autót meg fenntartani nekem már luxus és felesleges is.
Kombi teljesen jó méret előtte is az volt.Egyébként C vectrában volt sok amiben gyárilag nincs részecskeszűrő, amiben meg van elvben ki lehet herélni mert ugyan azt az értéket produkálja mint amiben nincs. A miértjét és az okát én sem értem de így van.
Nekem a 8 szelepes 120 lovas van, a motorban van még tartalék viszont a váltó egy hulladék.
-
F_Gergely
őstag
válasz Szada85 #93140 üzenetére
Alapvetően a műsor arról szól, hogy bemutassa a magyar autók műszaki állapota mennyire szar. Hogy amiről a user azt hiszi patika állapot kiderül lóg az egész és egy vagyont rá kéne költeni.
Nem típusra szól, hogy adott márka vagy adott típus, hanem hogy 10 jelentkezőből 9 autója egy romhalmaz amiről a tulaj azt hiszi tök jó állapotban van, és felnyitják a szemét, hogy nem öcsém, ez egy romhalmaz, ami szarrá volt törve, és lóg a bele, és egyébként rohad mint az állat.Mert én meg te meg még egy páran folyamatosan szervizeljük, javítjuk az autókat de az átlag meg "jó hát kopog hátul valami, de jó ez így" és használja közben széthullik a fél autó.
Egy ilyen átvizsgálás pedig kész tény elé állítja a tulaj hogy figyelj már te gyökér ez egy roncs ami mindenkire nézve veszélyes.Dizel szervíztől mindenki fél, ez akkor jó ha sokat mész vele. Pl én a B vectránál éves szinten fél milliót spóroltam üzemanyagon. 5 év alatt rálocsoltam 1 millát amit más mondjuk nem költött volna rá mert leszarja meg nem 35 ezerért vett volna bele akksit hanem csak 15-ért a tescoban, meg nem új alkatrészt tesz bele hanem bontottat stb.
De még így is olcsóbban jöttem ki vele mint 10 literes fogyasztású benzinessel.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz ArthurShelby #93147 üzenetére
Azert eleg nehez az opelekbe nem belekotni ha a vele azonos evjaratu tobbi autohoz nezzuk, mondom ezt ugy hogy csak opelem volt/van.
-
F_Gergely
őstag
válasz ntomka #93309 üzenetére
Nekem pl azért érné meg a nappali menetfény, mert a xenon izzó ára nem pár ezer huf, 30 ezer volt az osram izzó a két lámpába szóval feleslegesen és értelmetlenül nem égetem, mert fogyaszt is rendesen. Helyette fényes nappal tökéletesen elég a menetfény, ha sötétedik, automatán úgyis felkapcsolja az autó a tompítottat.
-
F_Gergely
őstag
válasz lsebestyen #93442 üzenetére
2 literes dízelt tudom ajánlani Y20DTH motorral az X20DTH-t én kerülném.
Az 1,7 dízel szerintem gyenge, főleg ha kombiról van szó. -
F_Gergely
őstag
válasz lsebestyen #93448 üzenetére
5 év alatt 100 ezer km futással nekem semmit nem kellett foglalkozni a motorral.
Izzítógyertyát cseréltem de ennyi. Még az EGR-el se volt semmi gondom, 420 ezer km-el adtam el az autót, semmi baja nem volt motorikusan, nem füstölt, gyönyörű szép lágy hangja volt, és -20 fokban is pöccre indult 2 hét állás után is. Szerintem nagyon jó motor, ha rendben van tartva nincs vele gond, és könnyű szerelni is. Én szerettem. -
F_Gergely
őstag
válasz FoLey-v #93466 üzenetére
6 eve hasznalok cool blue-t most is az van, a xenon/refi/kodlampa az. Elso blikkre ha nezed nem tunik kekesnek, de ha melle allsz es sima halogenes fenyszoroval ahhoz kepest kekes.
Ha olyan helyen kapcsolod fel ahol semmilyen vilagitas nincs es teljesen sotet van, ott latszik hogy kekes a fenye. En szeretem, jobb mint a sima sarga halogen.Egyebkent ha veszel ilyen izzot es csak az egyik oldalt csereled ki a masikban meghagyod a sima halogent es kapcsolsz vilagitast, ugyan olyan szembetuno lesz mint a fenykepen. Nagyon durvan elut, latvanyosan mas. Hidd el megeri ha zavar a tojassarga szin.
Egyebkent a fenykepen a hyper+ izzo van feltuntetve, nekem ilyen volt a B vectraban, de ez offroad izzo nem legalis forgalomban hasznalva. De szerintem baromi jo, csak nem nagyon lehez kapni, ha lett volna ilyet veszek, de majd ha a mostaniak kiegnek akkor :)[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz lsebestyen #93485 üzenetére
Nekem is ilyen volt a B lakatos megcsinalta bagoert.
-
F_Gergely
őstag
Ahoye,
Olajcsere, szűrőcsere után, nincs az autón turbó, valamiért nem megy.
Hibaüzenet nincs, sárga lámpa nincs, elforog tiltásig de nem megy, érezni és hallani, hogy nincs turbó.
Ma megy vissza szerelőhöz, de ötletünk sincs mi lehet a gond. Ötlet, tipp?
2008-as 1,9DT dízel Vectra C. -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #93686 üzenetére
Mi is erre tippelünk, az a baj, hogy ezt a motort még nem ismerem annyira mint a B vectránál hogy fejből tudjam az utolsó csavarig mi hol mire van.
De mivel elötte nem volt vele semmi gond, és ment is szépen erre tippelünk mi is...
Délután kerül aknára aztán kiderül remélhetőleg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen