- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nemzetközi bemutatókra készül az Oppo
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Redmi Note 8T - mélyvíz
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
athomi
veterán
Hátsó főtengely szimering cseréjéhez mi szüksés anyagban magán a szimeringen kívül?
Astra H 1.6 xer[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz ricsi8800gt #91076 üzenetére
3 soros GID, használtan 25-ért szokott menni. Beszerelés egyszerű, de fel kell programozni.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz ricsi8800gt #91083 üzenetére
Sőt, a meglévőt meg le kell tanítani, legalábbis ha el akarod adni. Márpedig érdemes megpróbálni eladni, mert biztos lesz aki rámegy ha nyomott áron kínálod.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz ntomka #91099 üzenetére
1.5 misiért elég csúnya vétel volt.
Mondjuk azt nem értem hogy lehet megmondani a kormány kopottságából a km óra közel valós állását. Láttam már valós 120.000-rel tükörsimára kopott bőrkormányt, meg 250.000-rel elég jó állapotút. Nyilván nem mindegy hogy városban tekergetik egyfolytában, vagy a pályán markolgatják.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Magnum_ #91134 üzenetére
Vagy ennyire hülye, hogy nem ismeri a kresz alapjait, vagy téged nézett palimadárnak. És nekem ez már elég a bizalomvesztéshez.
A baleseti jegyzőkönyv aláírásával nem a felelősséget ismerte el. Utólag meg lehet a biztosító részére azt nyilatkozza, hogy a vétkességet nem ismeri el. A biztosítótól meg kitelik, hogy küld egy levelet, hogy utólag a felelősség nem állapítható meg, ezért nem áll módjában fizetni. Mert a biztosító már csak ilyen, szeret próbálkozni. Ezt egy rendőrségi helyszínelés kizárja, ugyanis elveszi a vétkes fél kedvét attól, hogy próbáljon utólag kavarni, továbbá ha mégis megteszi, akkor még mindig ott a biztosító, aki ilyen esetben már szinte biztos nem fog szórakozni a vétlen féllel.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz adorjant #91232 üzenetére
Megérkezett a csomag, az alkatrészekkel minden rendben. A csomagkövetés jól működött, így reggel már tudtam hogy ma lesz a kézbesítés. A csomagolást tudnám kicsit kritizálni, mert a dobozt nem tömték ki rendesen és egy kis ragasztószalagot is elbírt volna még a doboz a lezáráshoz, valamint a feladó nem adta meg a DHL-nek a telefonszámom, így a posta sem tudott kézbesítéskor hívni. Erre ráéreztem, így reggel kiírtam a kaputelefonra a mobilszámom.
[ Szerkesztve ]
-
-
athomi
veterán
válasz ntomka #91408 üzenetére
De turbósítani nem azért kezdtek el, mert rájöttek hogy a korábbi szívóbenzinesek nem tudtak kulturáltan megmozgatni egy autót, hanem mert a szigorodó károsanyag-kibocsátási előírások kényszerű dowsizing-ot eredményeztek. Egy 1.3-1.4 tonnára hízott alsó-középkategóriást nem lehetett volna kulturáltan megmozgatni 1 literes, 1.2 literes szívómotorokkal, így felkerült a csiga.
[ Szerkesztve ]
-
-
athomi
veterán
válasz Magnum_ #91754 üzenetére
Általában indítást követően 1-2 mp-ig dízeleshez hasonló hangot ad a motor vagy azt is szokták mondani traktorozik. Sokan összekeverik a hangját azzal amikor a motor egészséges, csak indítást követően még nem épül ki az olajnyomás.
Nekem viszont tavasszal egy hosszabb táv közben jelentkezett először egyértelműen felismerhetően a traktorozó hang (előtte mondjuk ősszel futottam utoljára hosszabb távot). 100 km megtétele után félreálltam a kocsival és már az alapjárat is fura volt, mikor kiszálltam és felnyitottam a motorháztetőt egyértelművé vált a traktorozó hang. Utána indításoknál is jelentkezett a hang.
Van amúgy 3 napi állást követő beindításról videóm ha érdekel, amin elég jól hallatszik milyen hangja van a motornak indításkor.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz ricsi8800gt #92074 üzenetére
Hidd el senki nem fogja olcsóbban vállalni. Korrekt ajánlatot kaptál.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz ricsi8800gt #92250 üzenetére
Erre már korábban is panaszkodtál, az okoskerék kopása okozza. Ez magától nem fog javulni, csak romlani.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz ricsi8800gt #92255 üzenetére
Több szerelőt is megkérdeztem, ha nem régi a szíj és nincs sok benne, akkor nem kell cserélni, mehet vissza.
-
athomi
veterán
válasz ricsi8800gt #92287 üzenetére
Jók, de a szolenoid szelepeket is szokták ilyenkor cserélni. Abból van egy a kipufogó és egy szívó oldalon. Mondjuk az áruk a kinti árakat ismerve barátságtalan.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz adalbert1 #92317 üzenetére
Első körben a márkakereskedéssel kellett volna megpróbáltatni a szóbeli álláspontjukat írásba foglaltatni. Ha ez megvan (vagy nincs meg, mert írásban nem hajlandóak nyilatkozni), akkor kellett volna a konkrét márkakereskedés szóbeli vagy írásbeli álláspontjára hivatkozva kikérni az Opel hivatalos álláspontját. Ha arra kaptál volna egy ilyen leterelő levelet, akkor belengetni nekik, hogy nagyobb nyilvánosság elé is tudod vinni a kérdést, ami nyilván kellemetlenebb lehet rájuk nézve is. Így már esélyesebb, hogy kaptál volna egy érdemi választ.
Csak míg ez lezajlik addig pár ezer kilométert biztos megteszel a 10W40-nel.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Tikakukac #92319 üzenetére
És csodálkoznak, hogy miért nincs bizalmuk az embereknek a márkaszervizek felé. Pedig tudniuk kéne, ugye ezért. Mind a szervizelés, mind a problémakezelés nulla a hazai képviselet és a márkaszerviz részéről is. Mindenki csak azon agyal, hogy rázza ki a nyakából a felelősséget.
-
athomi
veterán
válasz Magnum_ #92352 üzenetére
Ráadásul ha onnan rendel kedvezmény nélkül, akkor legalább jó bőven meglesz a végére a 220.
Amúgy annyira nem bízok bennük se, volt már hogy a rendszerük az eladónak olyan alkatrészt dobott ami nem is az adott autóhoz volt való. Plusz a fb-os csopiban többen is írtak írtak már olyat, hogy az eladók szeretik ajánlgatni a 10W40-es olajat 150.000 km felett.[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz body007 #92357 üzenetére
Itt nagyon sok gond van:
- földtalajon emel, ami nem kellően szilárd
- lejt az autó alatt a talaj
- az emelő alatt is lejt a talaj
- rossz az emelési pont
- egy szem krokodilemelő mellett bemászik az autó alá
- pont az emelő mellett mászik be és szerelget, hátha kiüti az autó alól[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Tikakukac #92412 üzenetére
Tegnap dobbetét mögött néztem meg mi a helyzet a sárral. Lekaptam hozzá a kerekeket, de a bal első levétele majdnem meghiúsult. 2 csavar úgy be volt húzva, hogy szenvedésből már a kulcsra ráálltam egy kicsit a 100 kilómmal, de az meg se kottyant neki.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
A nagy melegben nem traktorozik a gép első indításra sem.
-
athomi
veterán
Idén nyáron klímázásnál valami búgni kezdett. Ahogy emelkedett a motorfordulat, úgy búgott egyre jobban. Gondolom a klímakompresszor adja a hangot, emiatt nem igazán használtam a klímát, csak néha kicsit megjárattam. Nyomni amúgy nyomta a hideget ahogy kell.
Ma eljutottam egy klímáshoz, 360g gáz volt a rendszerben. A klímás 500g-ot akart visszatölteni, de mivel a motortérben a matricán 450g a ref., valamint néhány motorkódnál 475g, így ezt nagyon nem akartam. A klímás azt mondta mehet bele nyugodtan a 475g, biztos hogy nem gond.
Reméltem egy friss töltéssel amivel meglesz a gáz és olajmennyiség neki, attól rendbe jön, de sajnos a hang úgy néz ki maradt. Lehet haldoklik a kompresszorom? -
athomi
veterán
válasz Petyyyyy #92782 üzenetére
Mondjuk a klímás azt mondta most egyhuzamban meg kéne járatnom a klímát egy bő fél órán át. Ezt egyelőre nem tudtam teljesíteni.
(#92784) Luck Dragon:
Azt egyértelműen hallom, hogy csak bekapcsolt klíma mellett hallatszik a hang.[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Elhallgattak az okoskerekek. Indításnál sincs hangjuk. És nem cseréltettem még semmit, pedig az alkatrészek megvannak, amik cseréjét most őszre terveztem. Akkor most mi van?
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Tikakukac #93162 üzenetére
Apunak is Focus 2 van. Jobban fekszi az utat a H-tól, játékosabb is, de azért ég és földnek én nem mondanám. A Bükk - Mátra túrát pedig az 1.6 szívó H Astrával nem túlzottan szerettem, a Focus 2 1.6 TDCI-t sokkal kényelmesebb volt használni és nem a futóműbeli különbségek miatt.
-
athomi
veterán
-
athomi
veterán
válasz ntomka #93171 üzenetére
- A kombiban a hátsó üléssor lehajtása kicsit körülményes,
- a kombiban a csomagtér roló harmatos minőségű,
- nincsenek az autóban pakolható rekeszek.A digit klíma kezelése szerintem vicc, örülök hogy manuális a klímám. Apám Focus 2-jében ilyen egy digitáls klímavezérlő.
-
athomi
veterán
válasz ntomka #93337 üzenetére
Külön ESP gomb nincs az Astra H-ban, akkor sem ha van ESP. Ha viszont van az ESP-s autóban sport gomb, akkor azzal kikapcsolható hosszan nyomva. Ha nincs sport gomb az ESP-s autóban, akkor az ESP mindig aktív marad, nem lehet kikapcsolni. Tehát nem feltétlen van az ESP-nek bármilyen gombja is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen