- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Mobil flották
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Netfone
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
Hirdetés
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
adorjant
senior tag
válasz sziada5925 #19743 üzenetére
Nekem 2001-es Z14XE nem sárga lámpázott lefalazás után,de ez szerintem motor/állapot függő dolog lehet.
-
adorjant
senior tag
Van két feleslegessé vált C Corsa első ülésem.
A szivacs cserére szorul,de a kárpitok szép állapotban vannak.
Övfeszítő nincs rajta,az alsó sín viszont igen,így más típusokba is könnyebben beszerelhető.
Ár megegyezés szerint,hátha valakinek hasznos még,nekem már nincs rá szükségem. -
adorjant
senior tag
válasz DeFranco #19922 üzenetére
A G Astra egy nagyon kiforrott autó,gondolj bele,98 óta gyártották.
A Classic kicsit ki van könnyítve,hiányzik belőle ez-az,de cserébe nagyon jók a motorok (1.4 Twinport a bestbuy).
Nem ad élményt,nem leszel szerelmes belé,de amit tud,azt mindig nyújtja majd,a fenntartása megkockáztatom bármi más azonos kategóriájú autóhoz képest, a legolcsóbb.
Neked kell eldöntened,hogy mi a fontos számodra,megér-e esetleg több pénzt egy modernebb,látványosabb autó,vagy a bevált régivágású is megfelel. -
adorjant
senior tag
válasz zolikaDB #19957 üzenetére
Ha én elférek (190cm/105kg),akkor valahogy te is beszuszakolnád magad
Nyilván nem olyan,mint a Zafira,de az 5-5,5 városi fogyiért megbocsátom neki
Közben alakul egyébként,a két első ülést kicseréltem szinte új állapotú bontottra,motorikusan vezérlés+vízpumpa csere lesz a jövő héten,nem tudtam megúszni
Belül kissé hadilábon állok,mert a fűtőradiátor csöpög,bontóban nincs olyan,amilyen ebbe való (maga a fűtőtest ugyanaz,csak a csövek kivezetése másabb...),szóval mindenképpen újat kell vennem...
Csak azért írom,nehogy valaki úgy járjon,mint én,hogy a legszebb bontottat elviszem,és amikor szét van bombázva a belseje,hív a szerelő,hogy amit vittem,köze nincs az autóhoz
Szelepfedéltömítés,ékszíjak voltak még cserélve,szóval alakul
Egyébként rendben van,gondolkoztam azon,hogy az adagolót visszaállítom gyárira,hogy menjen,ne csak keveset fogyasszon,na meg mondogatják,hogy a kevés gázolaj sem előnyös a motornak...
0 fokban izzítás nélkül is első fordulatra indul,nem kormol,nem eszi az olajat,tetszik Na meg parkolni is más dimenzió,a Zafira utánLesz majd kép is egyszer
[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
válasz bambano #19959 üzenetére
igen,és még kismotoros az autóm is,tudom
@zolikadb: debreceni autó,egy nappal korábban szóban megegyeztem kollegám c14nz F Astrájára,potom pénzért adja,és korához képest szinte hibátlan...Aztán másnap szólt haverom (dízelmániás...),hogy ezt a Corsát azonnal nézzük meg...
Felhívtam,azt mondta,13 órakor mennek megnézni,mondom akkor én meg megyek 12re
Aztán el is hoztam. Kishaszon,szóval két személyes,de benne vannak a kárpitok,burkolatok,és eleve körablakos Csak ülés+öv kell hátra,na meg a papírozás. Olyan 100-120e forint,hogy hivatalosan személyautó legyen,de akkor dupláját is éri az autó. Még gondolkodom,lepapírozzam-e...
Mióta nálam van,már jobban megy,eddig nagyon spórolós városi autó volt De egy kis kraft még hiányzik országúton -
adorjant
senior tag
válasz crazyszanyi #20016 üzenetére
Szerintem a munkadíj picit sok...
Képek alapján nem nagyon van útban semmi,maga a művelet így nem tart sokáig,az alkatrészár reálisnak tűnik.
A szerelést ettől függetlenül inkáb rutinos emberre bíznám. -
adorjant
senior tag
válasz bambano #20067 üzenetére
Én is most végeztem a gumisnál,nem volt egyszerű menet,legutóbb a fékcentrumnál volt levéve a kerék,és nagyon ügyesen,és alaposan meghúzták a csavarokat,egy olyan légkulccsal tudták végül levenni a gumisnál,aminek olyan hangja volt,mint amikor az aszfaltot verik fel...
A fékcentrumnál mindig történik valami,ami miatt elégedetlen vagyok,most sem cáfolták meg magukat... -
adorjant
senior tag
válasz zolikaDB #20131 üzenetére
Rossz állásban ragadt a lelkem Ha nem akarod megjavítani,akkor megfelelő helyzetben kell "rögzíteni"
Ne aggódj,nekem is kijut a jóból,a Corsának a fűtőradiátora csöpög,vételkor mutatta is a srác,rendeltem egy újat,azóta se érkezett még meg
De már ki van szerelve a régi,szóval nincs fűtésem egy ideje Na meg mivel szét van szedve a középkonzol alja,irányítatlan hideg levegő érkezik a lábtérbe. Ilyenkor még nem is gáz,de 0 fok körül... -
-
adorjant
senior tag
Én mindig időben cserélem,és nincs semmi baj
Sőt,volt olyan,hogy ismerős elkérte,hogy neki még jó lenne az autójába... -
adorjant
senior tag
válasz KonzolKartel #20817 üzenetére
szintén csak megerősíteni tudom,az 1.9nél igen gyakori hiba
már a múltkor is elképedve olvastam a kalandjaidat,és addig magasztaltam a kis corsámat,hogy ma reggel be sem indult lemerült az akku,2005ös,eredeti orosz! bikázás óta hibátlan,bő fél liter desztvizet kért,és érdeklődve várom a holnapot
-
adorjant
senior tag
@KonzolKartel: Ezért nem merek én "nagy" értékű dízel autót venni. Biztosan előjön valami,amivel foglalkozni kell,csak éppen nem benzines árszabással.
Az általad leírt aljas húzások vétel előtt meg akár égi jelek is lehetettek volna,persze így utólag már...
Azért remélem ha rendbehozod,sok boldog percet is ad majd neked az autó![ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
válasz Jim Tonic #20823 üzenetére
A modern dízelség eleve nagyon fura dolog. Pl az én ősrégi 1.7 Isuzumhoz se nagyon mernek nyúlni,amikor azt mondom,csak akkor érjen hozzá bárki,ha tudja mit csinál,és ha bármi van,az eredeti állapotot vissza tudja állítani. Eddig SENKI nem vállalta...
Egy modern dízelnél meg még több útvesztő van,ráadásul ész nélkül cseréltetnek mindent,közben pedig nem lenne rá szükség,lásd autódokis történetek...[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
válasz Jim Tonic #20889 üzenetére
Mióta én is dízelezek kicsit,kezdek hozzászokni,hogy sokat számít az akku
Mondjuk nekem bikázás után nagyon jónak tűnt a haldokló akku,bár feltettem tölteni,és két nap után még nem kapcsolt le a töltő Szóval vennem kellett újat... Sima jász-akku vagy mi a szösz,72ah,elég könnyen mozgatja az önindítótAnno a gyári akkuval úgy jártam,két éves korában,hogy hazamentem melóból,átöltöztem,majd indultam a sárkányért,de akkor már egy visszajelző sem villant fel Az ellenőrző-ablakocska természetesen zöld volt. Szóval az a cella jó volt
[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
válasz Spancer RE #21158 üzenetére
Nekem az Astra Classicba újonnan ilyet szerelt a szalon,én nagyon szerettem,elég erős,pedig apósom rendszeresen erre támaszkodott (!) kiszálláskor... Nem mondom,nyeklett,nyaklott,de nem tört,repedt el benne semmi
-
-
adorjant
senior tag
válasz Remekelek28 #21420 üzenetére
Dízelre drágább a vezérlés,és úgy általában a munkadíj is,ha a motortérben kell turkálni,mert nehezebb szerelni,mint a benzinest,ezt jó ha belekalkulálod.
Kuplung kopása használatfüggő,elméletileg 150-en túl kellene bírnia,de le lehet gyalulni hamarabb is...
Egyébként az üzemanyag minősége nagyon fontos ezeknél a motoroknál,munkahelyen volt több is,ami rendes töltőállomás üzemanyag minőségét is panaszolta sárga lámpa formájában...
Egyébként strapabíró motor,de mint minden autóra,attól még erre is oda kell figyelni. -
adorjant
senior tag
Ma voltam Debrecen-Békéscsaba-Szeged-Kecskemét-Debrecen úton,500km,100-110 között autózva,meg ugye némi város,4.2 lett az átlag,sima Shell gázolajjal.
Tetszik... -
adorjant
senior tag
válasz zolikaDB #21515 üzenetére
Még nincs nálam.
2001/12 havi,1.6 benzin,fehér szedán Szervízkönyves.
Digitklímás,plusz a szokásos extrák (Comfort kivitel). Van 1-2 szépséghibája (pici húzások,csomagtartó éle be van horpadva egy helyen),de egyébként nagyon korrekt,egy olajcsere és egy szelepfedéltömítés az aktuális ráköltenivaló.A Corsa mellett szól a minimális üzemeltetési költség,az Astra mellett az általa nyújtott komfort (a Corsához képest persze).
@seth: amíg tehetem,Opeleket fogok venni,ezeket ismerem,illetve alkatrész-ügyileg itt vagyok jó.
Merivát kihagynám,Insignia jöhet 5-8 év múlva
Vectra annyira nem az esetem,talán egy 2.2 benzin GTS-t kipróbálnék[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
válasz cellpeti #22093 üzenetére
Zafira A-ban az 1.8 országúton simán 7 alatt tartható,normális tempóban,előzgetve,nagyon takarékosan 6.2-6.4 között. (stabil 90-100as tempónál)
Autópálya 140es tempóval 8.3-8,5
Városban (Debrecen) 9.5-10 között. Nagyon rövid távoknál viszont tud ám szürcsölni (1-2-3km-es téli utak pl)Gyanítom a Vectrában picit kevesebb,mert annak nincs akkora légellenállása.
Nem tudom milyen váltóval van szerelve,mert több változat volt szerelve,a legrövidebb +fél liter... -
adorjant
senior tag
válasz bambano #22101 üzenetére
Azért ezt nem kicsit túlzásnak érzem.
Nekem minden egyes percben,amikor vezetem a Zafirát,az az érzésem,hogy ezt az autót ezzel a motorral találták ki. Nem hiányzik egy lóerő és nyútonméter sem. Soha. S-O-H-A. Pedig 6-7személlyel is gyakran használjuk.
Persze egy 3.2 más liga,de azért ne vetess már mindenkivel bigblockot A mai Magyarországra több,mint túlzás (sajnos). -
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen