Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
ph A vállalat sok portékájának közös vonása, hogy a csatlakozóikat túlsó felükre száműző alaplapokat és az óriásira hízott VGA-kat is tárt karokkal várják.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
athomi
veterán
Opel Astra F 1.6i C16NZ 55kw (75le) 1992
hűtővíz néhány nap után elpárolog, időnként nem akar beindulni az autó, 3500-4000-es fordulatnál beráz az autó (kb. mint amikor alacsony motorfordulatnál padlógázt nyomunk)
valaki?
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz bambano #8048 üzenetére
Igen, lényegében a motor rángat, olyan 2-4 mp-ig tart ha csinálja, ilyenkor lényegében megszűnik a gyorsulás is, mintha darabosan kapná a benyát, vagy nem is tudom mihez hasonlíthatnám. Aztán helyre jön és gyorsul tovább.
Jövő héten meg autópályán kell mennem. Remélem túléli.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
-
athomi
veterán
Találtam egy leírást a hibakódok leolvasásához, de én sem A, sem B lábakat nem találok.
-
athomi
veterán
válasz AMD Power #11719 üzenetére
Nőnek szerintem nem rossz autó, legalábbis ha van olyan megbízható, mint egy Astra (de az is elég, ha csak közel annyira ).
A linkelt autót nekem nem szimpi. Az hátsó lökös a kép alapján a kasznival megegyező színű, ellenben az első lökössel, ami mintha csak fel lenne tákolmányolva az autóra. Az Opel jel is hiányzik a kocsi orráról. A váltószoknya elég elnyűttnek néz ki, ami magas futásmennyiségre utal, de lehet csak a fény esik rá furcsán. Mondjuk a km állást nem irta ki.[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Nem felesleges az, ha az kopás ami a képen látszik, akkor az bőven megjárta a 200 e km-t, így ha 150 e km lenne kiírva, akkor már hanyagolnám is.
Igazából meg kéne próbálni magántulajtól kocsit venni, mert ezekben az öreg autókban (meg a fiatalban is) a kereskedők simán visszatekerik a km állás első számjegyét is. Most gondold el, mi van akkor, ha ez már a 3. kereskedést járja meg.AMD Power: Próbálj meg magántulajtól nézni egyet, aminek nem ti lennétek a 6. tulajdonosai.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Ezen a H Astra-n láttok bármi kivetnivalót?
Mondjuk ha jól gondolom ez sem Cosmo felszereltség, nem tudom mi alapján írják oda egy csomó hirdetésnél. Focus II-nél is ez megy.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Declare #81210 üzenetére
Próbaút nem volt, de amúgy okésnak tűnt a teljes kasztni, amennyire tudtam aláfekdtem, nem rozsdált, motor hideg volt, indításra nem traktorozott, szép egyenletesen járt. Beltér megkímélt (itt-ott azért látszik hogy használták), 170.000 km-hez képest meglepetten nem kopott a beltér (bőrkormány, gombok, stb.), a Focusunkban sokkal fényesebb a bőrkormány 150.000 km után.
Vezetett szervizkönyve viszont nincs, mindössze egy bejegyzés van benne lepecsételve, kitöltve, 152.000 km-nél van benne egy pecsét, vezérléscsere, olajcsere, stb.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Luck Dragon #81234 üzenetére
Sajnos ezek közül több dolgot sem ellenőriztem, későn olvastam el a hsz-ed. Sajnos 4 gumi és egy vezérléscsere egyből kellene a kocsihoz, ami be van jegyezve a szervizkönyvbe 150 ezeres szervizre vagy igaz vagy nem. Amúgy az eladó engedi hogy szakszervizbe vigyük a kocsit átnézni, de 5k-t kérne a trailerezésért.
A német matricát le lehet vakarni a szélvédőről?
-
athomi
veterán
válasz Lajos1966 #81241 üzenetére
Végül is eleresztettem a kocsit, jött egy megérzés hogy hagyjam.
A hirdetés se igazán korrekt. Minek írja bele hogy rendszeresen karbantartott, a címbe meg hogy szervizkönyves, ha a szervizkönyve nincs is vezetve? Egyáltalán ki jegyeztet be egyetlen egy bejegyzést 150.000 km után egy magánszervizzel? A szakadt kédergumit nem is figyeltem. A kopás és szakadásmentes belső tér sem teljesen igaz, A oszlopon vezető felől van egy kis szakadás, bár nem vészes, a csomagtérben szintén van egy kis szakadás, valamint a gőrgő tényleg eléggé le volt kopva a kormányon. A kocsi előéletéről tulajdonképp semmit nem tudott az eladó, a vezérléscserére is annyit mondott, hogy nem kell neki túl nagy jelentőséget tulajdonítani, mert neki már az új is adta meg magát.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Luck Dragon #81267 üzenetére
Eredetileg arra szerettem volna vadászni, de baromi sovány a választék belőle. Gondolom idehaza is főleg az 1.4, 1.6-ot vették, és külföldről is azokat hozzák főleg befele, mert gondolom erre van főleg igény.
Szerencsére nem sürgős a dolog, így rá érek, nem kombiba már találtam volna korrekt darabot 1.6 XER-rel, de inkább kombit szeretnék.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Ezekben a H Astra-kban ESP ki-be kapcsoló gomb van?
-
athomi
veterán
válasz Luck Dragon #81294 üzenetére
Egy csomó hirdetést láttam, amiben ESP-vel hirdetik a kocsit, de sport feliratú gombot nem láttam a középkonzolon. Úgy látom abszolút nem lehet semmit adni a leírásokra.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Ez valamiféle bőr utánzatú kormány? Elég pufajkának tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Ma erre néztem rá. Volt végig vezetett szervizkönyve is. Beltere nagyon szép állapotú vot, alváz, futómű nem rozsdásodott, a kaszni érintetlennek tűnt, motor pöccre indult, szépen járt. Friss a műszakija is.
Ami nem tetszett, hogy a gumik 2012-es gyártású Alpin A4-ek voltak.Opelnél hogy lehet leellenőrizni az előéletet? Alvázszám megvan.
A hirdetettnél barátibb áron lenne, 1.650.000-ig sikerült lemennem.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Ilyen krómozott díszcsíkot, ami az oldalablakok alján van, valamint tetősínt lehet valahonnan szerezni? Ha igen, mennyire barátságtalan az ára?
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Ez ilyen típushiba, hogy az ajtózsanéroknál rozsdásodás figyelhető meg? Már több hirdetésben kiszúrtam, de múltkor egy megnézett Astránál is volt.
(#81392) Luck Dragon: Előbb legyen meg egy gép.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz athomi #81317 üzenetére
Felhívtam az Opelt. Állapotfelmérés egy 20-as.
Pedig a honlapjuk szerint csak egy 5-ös.Szervizes azt mondta szinte mindig rohad a kintről behozott autók kipufogója.
Így azért eléggé elbizonytalanodtam.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Luck Dragon #81403 üzenetére
Ahogy elnézem ez egységesen van fent minden Opel márkaszerviz honlapján.
A rohadást a németből/osztrákból behozott autók kipufogójára értette.
Vennék én szívesen hazait, csak a választék igen szegényes, eddig csak ferde hátúból találtam, de kombi lenne a cél.
Amit kinéztem az esélyes, hogy nem tekert órás, nyilván a szervizkönyvet bárki hamisíthatja, de az eladó azt mondta elmehetünk leinformálni az Opelnél, ő már előzetesen megtette.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Wiz Khalifa #81405 üzenetére
Nekem a 20k-s árat úgy mondták, hogy a jelenlegi tulajnak is ott kell lennie, az autó előéletét is az európai rendszerből kizárólag ekkor informálják le.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Luck Dragon #81408 üzenetére
Az 115 lovas 1.6-ossal is kiegyeznék, évi 1-2 alkalommal pályázok, heti 1-2 alkalommal 7-7 km-es országúti távok, a többi meg rövidtávos városi mászkálás.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Találtam egy elég ígéretes Astra H-t, Mo.-i, másdoik tulajdonos, szervizkönyves, kekkh-ból is lekérdeztem. Számlái is voltak a második tulajdonosnak a javításokról (2015-től).
Aztán a helyszínen akadt pár dolog, aminek nem túlzottan örülök.
- motorháztető Elég csúnya kavicsfelverődés.
- jobb első sárvédő ív Hólánc elszakadt. Ami aggasztó, hogy ezt a hibát próbálták gittelni, vagy egy korábbi javításból származik a gitt? A jobb első lámpa cserélve volt állítólag vadhajtás miatt, de az még az első tulajdonosnál. Így már gyanúsnak tűnik a dolog...
Valamint kérdezném, hogy EZ és EZ mennyire vészes rozsdásodás szempontjából a kipufogórendszernél?
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz molnarpeter #81473 üzenetére
2015-ös Nokian Wrd4
2015-ös Nokian iLine
De 2016-ban vette őket, tehát akkor kerültek felszerelésre.[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Lajos1966 #81475 üzenetére
Az első tulajdonos 2011 végéig vezettette a szervizkönyvet (hivatalos szervizben). Itthon a többség szerintem közel 3 éven át nem vezetteti a szervizkönyvet. Attól hogy 2011 és 2015 között nem volt vezetve, nem jelenti azt, hogy nem cseréltek benne olajat, meg amit kellett.
kekkh történet:
A második tulaj, a mostani 2015-ben vette át a kocsit, innen tovább pecsételtette a szervizkönyvet. Amúgy volt mindenről számlája is. Hány ilyet találni idehaza 9 éves autónál?1.7-et mindenesetre nekem nem ér meg. Szépen dolgozó fényezőt sikerült ismeretségi körben találtam, egy elemet 25-30-ért csinál.
[ Módosította: philoxenia ]
-
athomi
veterán
Eddig ahány Astra H-nak benéztem a toronycsapágyához, mindnek rozsdás volt. Mondjuk ennyire még egyiket se láttam rohadni.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Az mennyire gond, hogy a biztonsági öv nagy lassan tekeredik vissza a helyére?
Valamint ma elsőként indítottam be az 1.6 (115Le) Astra H-t. Felnyitott motorháztetőnél, nyitott ajtónál próbáltam kifele fülelni. Mintha az első 2 mp-ben dörcösebb, zakatolósabb lett volna a motor hangja. Fél percen belül leállítottam. Aztán egy 5 percet hagytam állni az autót, majd kértem az eladót hogy indítsa be a motort. Ekkora a motor előtt füleltem, de minden okésnak tűnt.
Létezik, hogy fél perc járással annyit melegedett a motor, hogy 5 perc állás után egy újraindításnál már nem volt hallható a hang? Az okoskerekek miatt kérdem.Plusz egy olyan kérdésem is lenne, hogy az normális, hogy az első 2 percben kicsit mélyebb, morgósabb a motor hangja az ilyen hideg napokon mint a mai? Fogyimérő is 1-1.1 l/h körül mért, ami aztán szép lassan ment lefele ahogy melegedett a motor. Kicsit a hideg miatt magasabb az alapjárat ilyenkor?
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Lajos1966 #81556 üzenetére
Őszintén szólva hány 9 évnél fiatalabb alsóközépkategóriást látsz harcosként közlekedni hazai forgalomba állításúból? Plusz ha harcosként van egy autó használva, annak szinte mindig megvan a nyoma a csomagtérben és sokszor a kaszni hátsó része is árulkodik róla.
Németből behozott vonóhorgosnál már engem is riogatna a dolog...
-
athomi
veterán
Jut eszembe, H Astránál ha nincs a vezető mellett külön gomb az ajtók lezárására, akkor le sem lehet zárni az ajtókat?
Focus mk2-ben ilyen esetben a kilincset kell benyomni és akkor lezárnak az ajtók.[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Ugye H Astrában is kattogó hangja van az indexnek, mint minden más autóban? Az jutott eszembe, hogy a múltkor próbaúton az index csak egy pillanatnyi hangot adott, aztán elnémult (érzésre ahhoz tudnám hasonlítani, mint mikor valaki meg akar szólalni, de ahogy kijön az első hang a szájából, gyorsan befogják a száját). Ez CIM modul hibára utal? Ha igen, mennyiért javítható?
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Luck Dragon #81664 üzenetére
Az jó, pedig pénteken vittük volna a kocsit az eladóval állapotfelmérésre Opel szervizbe. Így lehet visszamondom, mert ha ott is jelzik, hogy hibás, valószínűleg nem fog további alkualapot jelenteni. Gondolom az eladó inkább vár egy olyan vevőt, aki csak megy és veszi is a kocsit...
Kezd elmenni a kedvem a használtautó vásárlástól, újra meg nem telik.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Luck Dragon #81678 üzenetére
Ha már így szóba jött a CIM modul hiba. A légzsák nyitásában is van szerepe vagy az teljesen független ettől?
-
athomi
veterán
válasz Szada85 #81689 üzenetére
Nyilván ha 10-20-ból megjavítható és ez a legnagyobb baja a kinézett autónak, akkor ez a legkisebb bajom, és megveszem. Csak egyik fórumtárs azt mondta nála a hangproblémát a forrasztás sem oldotta meg, valószínűleg maga a hangszóró ment tönkre. De van egyáltalán rajta hangszóró? Én azt hittem eddig az indexhangért a relé a felelős.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Végülis lefoglalóztam ma a gépet, voltam vele Opel szervizben.
A vezetett szervizkönyve stimmel, ott van minden a rendszerben. Az autót még izzócserére is szakszervizbe hordták. Elég durván lekövethető volt az gépjármű előélete, tulajdonképp minden kiderült belőle (szélvédőcsere, hűtőmaszk csere, ajtóburkolatbontás,CIM modul miatti visszahívás, stb.). Bal oldalt a leghátsó elemen elég vastag volt a festékréteg, úgyhogy ott valami kis ütést kapott, de jól átvizsgálták, nem volt nagy gond.
Amit találtak és javításra szorul az az hogy a bal első féktárcsa erőteljes fékezésnél üt, határértéknél épp nagyobb mértékben, így cserére javasolt. Ami nagyobb gond, hogy hátsó főtengely szimmeringnél olajszivárgást észleltek. tulajdonképp ennyi, azt mondták a szakszervizbe nem sok ilyen állapotú használtautót tolnak be hozzájuk.
Fentiek miatt egy kis alku lett a vége, de a lényeg hogy megegyeztünk, jövő hét közepén már meglesz a gép.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Köszi fiúk!
Petyyyyy: igen, mondta bátyám ha eddig nem volt meg a pénzem helye, ezután meglesz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen