- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Fotók, videók mobillal
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- iPhone topik
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Belba
őstag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!!!...
Decemberben vásároltam (oneplus.net oldalról) a 3T készülékemet... 128 GB-os verzió...
Eddig remekül szuperált, villámgyors volt, soha nem akadozott...De most éjszaka egyik pillanatról a másikra elsötétedett a képernyő és azóta halott...
Rátettem a töltőre, semmi.... Nyomkodom a bekapcsoló gombot, semmi....Valaki találkozott már ezzel a hibával?...
Imádkozom, hogy ne kelljen visszapostázni a gyártónak (eladónak?), még soha nem csináltam ilyet és nagyon hiányozna a telefon.
Úgy örültem ennek a telefonnak, olyan szuper volt, azért most elég csalódott vagyok, hogy 5 hónap használat után betojt....
Tud valaki segíteni?!...
< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
Kedves Cifu!
Nagyon köszönöm a válaszod!
Tipródtam itt éjszaka, hogy hova is írjak, mert három topic működik OnePlus 3 témában....
Rendben, akkor oda is beírom (látom ott te vagy a topicgazda), hátha valakinek van hasonló tapasztalata.Rádugtam a töltőre : órák múlva sem történik semmi, nem reagál a bekapcs-gombra azóta sem...
Semmiféle "téglásodosást" nem tapasztaltam!...
Szofverfrissítés (android és OS) nálam kb. 1 hónapja volt, simán ment, azóta nem tapasztaltam semmi hibát....< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
válasz snyper990 #1836 üzenetére
Én Cifu szavaiból arra következtettem, hogy ez a "téglásodás" valamiféle pixelesedést tartalmazhat...
Ha ez jelenti a "fekete halált", akkor elég furcsa elnevezés...Két évvel ezelőtt volt egy Samsung S4 mini mobilom, imádtam, de sajnos egy év használat után (pont mikor lejárt a garanciája!) pont ugyanígy csődölt be : egyik pillanatról a másikra elsötétült, és bekapcsolhatatlanná vált!.... Kiderült, hogy az alaplapja ment tönkre, és cserélni sem tudták, mert nem volt hozzá alkatrészük, Németországból megrendelve meg olyan drága lett volna, hogy nem érte meg... Dobhattam ki a kukába....
Gyanítom, hogy most is ez lehet a hiba....
Remélem meg tudják javítani, de aggódom mert már leálltak a 128 GB-os 3T-ről, már csak 64 GB-os verziókat látok a boltokban (oneplus.net oldalon is)....Mindenesetre rendeltem egy 64 GB-ost (jobb híján), az előrejelzés szerint 24-én (szerdán) érkezik....
Imádom ezt a telefont, akárhogy keresgéltem a mobilok között, most sem találtam ennél jobbat!< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
válasz randras_83 #1838 üzenetére
Azért rendeltem gyorsan egy másik telefont, mert nem tudok mobil nélkül meglenni ki tudja meddig...
Most gyorsan "beköltöztem" az előző telefonomba (UMI Rome), ami a lányomé jelenleg...
Nem tudom mi lesz a történet vége (megjavítják? kicserélik?), de az biztos, hogy nem 1-2 napig tart majd...
Ha pár héten belül megjavítják, vagy kicserélik a telefonom, akkor az új 3T majd jó lesz a lányomnak, örülni fog neki...Azért is gondoltam, hogy jó lenne ebből a 3T mobilból "bespejzolni", mert aggasztóan fogy a készlet, már sehol nem találni 128 GB-os verziót, szerintem már nem is lesz, és a 64 GB-os is kifutóban van... Kidobják az OnePlus 5-öt, azt meg nem szeretném (nem tetszik, hogy hátulra kerül az ujjlenyomat olvasója)...
Legszívesebben egy másik 128 GB-ost vettem volna, de sajnos már nincs, csak 64 GB-os...
[ Szerkesztve ]
< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
Igazad van, most rákerestem az utóbbi idők cikkeire a témában és tényleg sehol nem írnak arról, hogy a hátlapra kerülne a szkenner...
Nem tudom melyik cikket olvastam félre, vagy keverem valamelyik mobillal?....
Az eddig kiszivárgott képek szerint hálistennek nem lesz a hátlapon az ujjlenyomat érzékelő, de az nagyon nem tetszene, ha hajlított képernyőt (edge) kapna!....
(A fiam Samsung S7 edge-t sírt ki magának, és hiába vettem hozzá 3 féle képernyővédő fóliát, egyiket sem sikerült rendesen felrakni. Az üvegfóliát kb. 3 perc után letéptem és kukába hajítottam. Most felraktak neki egy szervízben valamilyen fóliát, de ennek is eláll az oldala. Na, akkor megfogadtam, hogy én magamnak SOHA nem fogok hajlított képernyős mobilt venni!... A fiam sincs már annyira oda érte.)https://mobilarena.hu/hir/felbukkant_egy_oneplus_5_prototipus.html
https://sg.hu/cikkek/it-tech/125055/jon-a-oneplus-5
http://napidroid.hu/hivatalosan-is-megerositettek-a-oneplus-5-ot/
Egy sima képernyős, 8 GB RAM-os, 128 GB ROM-os OnePlus 5-öt szívesen megvennék a jövőben, nekem megérne 500 dollárt!...
< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
Aggódsz, hogy nem lesz rajta fülhallgató csatlakozó?....
Én azért találtam olyan fotókat, ahol a készülék TETEJÉN van a nyílás!...Bakke!!!...
Most látom az első képen : a hátlapon ott van az ujjlenyomat érzékelő!!!...De (szerintem) ez nem olyan óriási gond, én elég olcsón vettem bluetooth fülhallgatókat a wish.com oldalon...
Nagyon jó hangja van és nem kell vacakolni az zsinórokkal....Most már csak azért imádkozom, hogy ne legyen lekerekített edge képernyős!...
[ Szerkesztve ]
< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
Reménykedem, hogy a végső változat nem lesz edge képernyős!... És marad elől az ujjlenyomat olvasó (jobban kézreáll, mint hátul)...
Én a képeket most gyorsan a Google-n vadásztam, nem böngésztem át a hozzájuk tartozó cikkeket...
Amúgy a gyártó FB oldalán tegnap az OnePlus 5 lehetséges színeire lehetett szavazni... Sajnos nincs közte a Gunmetal, viszont volt kék, piros, rózsaszín, világosbarna, fekete...
Egyedül a fekete volt használható...A lekerekített képernyő egy oltári baromság, semmi értelme!... Most látom a fiam mobilján (Samsung S7 edge) mennyire értelmetlen : nagy ritkán megjelenik oldalt egy oldalsó menüsor, de azon kívül semmi értelme...
Ja, oldalt nem lehet megfogni, oldalt csupa ujjlenyomat, és sokkal sérülékenyebb még az oldala is...[ Szerkesztve ]
< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
Szombaton éjszaka megrendeltem egy 64 GB-os Gunmetal telefont... Most jött az információ, hogy ma reggel érkezett meg a vecsési UPS raktárba!...
Szerintem holnap kiszállítják...< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
Nem, mégsem holnap...
Már ma délben megérkezett!!!...
El vagyok képedve...================================
Közben küzdök a garanciális üggyel : felvette velem a kapcsolatot egy supportos emberke (Robin), és különféle instrukciókat ad...
- tegyem fel a telefont tölteni 30 percre...
- utána nyomjam a bekapcsoló gombot 20 mp-ig...
- aztán írjam meg neki mit tapasztalok....Megírtam neki (másodszor), hogy töltöttem a mobilt a töltőjével is, és szgép USB-n is, semmi nem történt... Nyomtam gombot 30 mp-ig, semmi...
Erre most visszaírta, hogy
- tegyem fel tölteni a telefont 30 percre...
- utána nyomjam a gombot 20 mp-ig...
- aztán töltsek le xxx helyről egy ROM programot zip-ben...
- töltsek le egy másikat is xxx linkről zip-ben...
- csomagoljam ki ezeket, telepítsem a gépemre...
- aztán majd 25-én megadott időpontban ő fellépés a gépemre (!!!) és a gépre csatlakoztatott mobilt megvizsgálja...
- amúgy minden jót kíván... (best wishes)...Úgy döntöttem, hogy nem fogok szervizesdit játszani és nem fogok senki ismeretlennek kaput nyitni a számítógépemben!...
Kitudjakicsoda ez a Robin (fiú?... lány?... Kínai?... Amerikai?... Lengyel?... Eszkimó?...) Senki ne turkáljon a gépemben!!!...
Vigyék el szervízbe a nemműködő telefont, ott vizsgálják meg, javítsák vagy cseréljék ki!...Nem is értem, hogy ezt hogy gondolják?!...
Attól is agyvérzést kapok, hogy most harmadszor is le kell neki írnom, hogy próbáltam már tölteni a telefont a töltőjével is, USB-n is... Utána hiába nyomom, nem reagál!!!... Tényleg ezt nem lehet megérteni?....Nem tudom, csak én fogtam ki egy nehéz felfogású szervizest vagy mindegyik ilyen?!...
[ Szerkesztve ]
< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
Madoc!
Neked így javították meg a telefonod?...
Nekem az nem számít, ha éjszakai az időpont, amúgy este 9 óra körüli időpontot adott meg...
Egyáltalán, hogy talál rá a számítógépemre?...
IP cím alapján?...Baromi mérges vagyok, mert vettem egy telefont 479 dollárért 5 hónapja, és akkor azt ígérték, ha elromlik, akkor 2 év rá a garancia, megjavítják vagy kicserélik...
Sehol nem volt olyanról szó, hogy "csináldmagad" mozgalomban kell megjavítanom!...
A következő az lesz, hogy kapjam elő a csavarhúzó készletet, forrasztópákát, mérőműszereket és majd Robin irányít Pekingből, a chip melyik lábát forrasszam a kék vezetékhez?!...
Komolyan, ez egy KABARÉ!...< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
Azért azt nem értem, hogy a garanciába ha beletartozik a szoftveres és hardveres hiba is (kivéve a törés, leejtés, vízbeejtés, beázás), akkor a gyártó miért ne vállalná garanciális javításban a szoftveres hibát?...
Én nem buheráltam a készüléket, egyszerűen használat közben fogta magát és lefagyott, elszállt és azóta halott!... Azért az elég durva, ha 5 hónap használat után ilyet produkál egy mobiltelefon!...
És hozzáteszem, hogy én nagyon vigyázok a mobiljaimra, notesztokban tartom, nem dobálom, nincs napra téve, nincs hűtőben tárolva, stb...< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
Bocs, én azt hittem, hogy egy fórumon megbeszélhetjük a problémáinkat a témában... Nem téged akarlak zaklatni, eszem ágában sem volt!...
Azért köszönöm, hogy megosztottad velem a tapasztalataidat, ez is segítség volt...< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
válasz PistiSan #1862 üzenetére
Hidd el, nekem is úgy hiányzik a visszaküldés, mint a hátamra egy táblaüveg... Szívesen megtennék sok mindent, ha ezt el tudnám kerülni...
De azt nagyon nem szeretném, ha egy vadidegen kitudjahonnan beletúrna a számítógépembe (aminek semmi köze a mobiltelefonomhoz!)...Nekem ez a gyakorlat nagyon furcsa, ebben igazad van, mert ilyet még nem tapasztaltam!... Eddig úgy tudtam, hogy a mobilokat a mobilszervízekben javítják, illetve vizsgálják, nem a Vevő számítógépén keresztül...
És mi van azokkal, akiknek nincs számítógépe?....Igen, egy másik 3T-t rendeltem lóhalálában szombaton éjszaka, mert szükségem van mobilra, nem tudok meglenni nélküle... Akárhogy keresgéltem, mindig a OnePlus-nál kötöttem ki, nem találtam ennél jobbat a piacon!...
Imádom ezt a telefont, és reménykedem, hogy csak kifogtam egy rosszat, nem volt szerencsém...Közben bejelentettem a panaszomat a gyártónál, és az csak hétfő éjszaka (!!!) derült ki számomra, hogy a javítás így zajlik ennél a cégnél... Akkor már úton volt az új telefon!...
< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
Köszi vasii!...
Ez azért egy csöppet megnyugtatott...
Igen, tudtam megrendelés előtt is, hogy nincs mo-i szervizük, de ott voltak az ígéret, hogy az esetleges szervízelést a gyártó intézi és hozzák-viszik a telefonokat...
Bevallom, ezen néhány hónapig tipródtam tavaly megrendelés előtt, de aztán mérlegre tettem a pozitívumokat (6 GB RAM / 128 GB ROM / 16 mpx kamerák / dual sim / szép külső) és negatívumokat (javítás külföldön)... És végignéztem a piacon kapható többi telefont is, nem találtam jobbat még drágábban sem!...Fiamnak tavaly a Samsung S7 edge volt a szíve vágya, megkapta... De most tegnap, amikor meghozták az új OnePlus 3T 64 GB RAM-os mobilt, egyből lestoppolta, hogy az neki kell, ha az én 128 GB-os mobilomat megjavítják...
(Szerintem is sokkal jobb, mint az S7.)< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
-
Belba
őstag
Köszi Rick4!
Jó, hogy ezt így leírtad, ez megnyugtató...
Nem a hibát kerestem ebben a módszerben, hanem a gépem biztonsága miatt aggódom...
Elég sok mobilom volt már az elmúlt 20 évben, de (szerencsére) eddig nem sok dolgom volt mobil szervizekkel...
Két évvel ezelőtt volt egy Samsung S4 mini-m, annak 1 év után elszállt az alaplapja... Azt a magyar forgalmazó hozta-vitte a szervízbe és vissza (futárdíjért), nem kellett semmit csinálnom...Én eddig még nem találkoztam ilyen szervizeléssel, hogy távolról belemásznak a számítógépembe, hogy megjavítsák a mobilomat?!..
De ha itt a hozzáértő profik azt mondják, hogy ez természetes, és nem kell aggódnom, akkor hiszek nektek...
Végül pontosan azért jöttem ide a fórumra, hogy tanácsot kapjak olyanoktól, akik átestek már hasonló problémán vagy értenek hozzá...
Nagyon köszönöm a válaszod!...
[ Szerkesztve ]
< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
El sem hiszem, ami történik!....
Képzeljétek : MŰKÖDIK A TELEFONOM!!!... Semmi baja!...
Megfogadtam a tanácsaitokat, és nekiálltam letölteni a megadott programokat, közben újra töltőre tettem a "tégla" mobilt (biztos ami biztos)...
Legnagyobb döbbenetemre amikor rádugtam a csatlakozót, akkor felvillant a kis piros LED-je és rezzent egyet.... Megnyomom a bekapcs-gombot és láss csodát :Gondoltam, már ez is valami...
Aztán egy idő múlva újra megnyomom, azt látom hogy rendesen TÖLT :
Ekkor vérszemet kaptam és hosszan megnyomtam a gombot, hátha bekapcsol és nicsak :
A telefonnal minden renden van, semmi nem törlődött róla!!!...
Arra tippelek, hogy az eredeti DASH töltővel lehet valami gáz, mert most az új telefonhoz kapott töltőt és kábelt használtam! (Milyen jó, hogy rendeltem egy új OP3T-t, áldom az eszem!)
Lehet, hogy zárlatos lett, vagy valami hasonló???...Persze azonnal megírtam a jóhírt a supportos Robinnak is, a fenti képeket neki is mellékeltem...
< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
Igen, csak a saját gyári Dash töltőjével és eredeti gyári kábelével próbáltam tölteni, lévén hogy ez egy speciális USB-c kábel, kedd délig ez az egyetlen ilyen kábelem és Dash töltőm volt...
Aztán elcsomagoltam a nemműködő telefont a töltőjével, kábelével együtt a dobozába...
Kedden délben megjött az új oneplus 3t, annak raktam ki a töltőjét, kábelét, és most automatikusan arra dugtam rá a telefont...Elég sok töltő van itt használatban (3 másik telefon, tablet, laptop, stb., mindegyikhez a sajátját szoktam használni)...
A számítógép USB csatlakozóján (a saját eredeti kábelével) egy éjszakán keresztül hagytam töltődni, de semmit nem moccant...
Most ezzel kapcsolatban nem tudom, hogy jól csináltam-e, mert eddig soha nem töltöttem ezt a telefont USB-n, és most csak rádugtam az "alvó" gépemre...
A régi Samsungom ilyenkor automatikusan tölteni kezdett, meg más cuccok is ilyenkor automatikusan tölteni kezdenek (Bluetooth fülhallgató, Bluetooth headset, mp4 lejátszók, stb.)...
De most ma az új oneplust rátettem a gépre, hogy a képeimet rátöltsem és kijött egy menü, ahol ki kell választani mit akarok : tölteni, fájlt importálni, exportálni, stb...
Lehet ez a választás kimaradt, ezért nem töltött USB-ről...< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
válasz snyper990 #1875 üzenetére
A régi kábelt már tegnap kipróbáltam, annak semmi baja, hibátlanul megy a töltés az új töltővel...
A régi Dash töltőt egyelőre nem merem kipróbálni, nem szeretném ha megint padlóra küldené valamelyik telefont...
Inkább gyorsan rendelek egy új töltőt, hogy legyen kettő a két telefonhoz...
< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
Gondolod, hogy a töltőre van garancia?....
Érdekes, hogy tegnap a supportos szakember ezt nem említette, pedig megírtam neki, hogy a töltő hibája miatt halt be a telefonom!... Az új telefon új töltőjével vígan feltöltődött, azóta semmi hibája nincs....
Annyiban maradtunk, hogy örül a fejleménynek, de ha később mégis probléma akadna, akkor keressem őket bizalommal...< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
Én eddig még nem láttam hiteles gyári specifikációt, viszont minden héten újabb leírások és újabbnál újabb kinézetek látnak napvilágot...
Múlt héten pl a OnePlus 5 FB oldalán olyan specifikáció jelent meg, amiben "SIM card : one" szöveg volt...
Ezen többen kiakadtunk...
(Nekem pl csak duo SIM-es telefon jöhet szóba.)És a kamerák mpx adata is röhejes volt (6-8 mpx?), ahhoz képest, hogy már a 3T-be is elől-hátul 16 mpx-es a kamera?!....
És mutattak most egy olyan külsőt, ami totál iPhone clone, ezt is nevetségesnek tartom, nem hiszem hogy ekkora baklövést elkövet a OnePlus!
Szóval szerintem meg kell várni a június 20-i megjelenést, majd akkor az lesz a hivatalos!...
< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- ldave: New Game Blitz - 2024
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Gaming notebook topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- RAM topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...