Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    senior tag

    válasz kuyarashi #16695 üzenetére

    Először is gratulálok a kérdés feltevéséhez!
    Sajnos ilyet is ritkán látni, hogy valaki összeszedetten tegye fel a kérdést, és oldal megjelölésével belinkelje azt a dokumentumot, ahol logikus kísérletezés során elakadt.

    Meglepett, hogy a Brotheren kívül más vállalatok is használják ezt a BRADmin Light nevű távmenedzsment programot. (Ebből is létezhetnek olyan verziók, amelyek nem kompatibilisek a Konica nyomtatóddal, így célszerű a lemezen lévő verzióval próbálkozni.)

    Talán a leggyakoribb hiba ok, aminek célszerű utánanézni az az IP cím. Hiába nyomtattad ki a gép pillanatnyi IP címét a nyomtatónak, ha azt a router dinamikusan osztja ki. A routerben kell először beállítani neki egy fix IP címet. Még ha látszólag minden alkalommal a dinamikusan kiosztott IP cím azonos, tehát állandó, akkor is előfordulhat, hogy a számítógépek valami miatt nem találja meg a hálózaton.

    Első ránézésre az IP címed (10.130.58.26) nem is lehet helyes, 192.168 kezdetű címet várnék. (A hálózatban lévő számítógépekhez hasonló IP címnek kellene lenni. Ping paranccsal szokás tesztelni, hogy látod-e?) Ez az IP cím lehet egy régi beállítás eredménye, és kívülről is elérhető nyomtató volt.

    Továbbá - ha van erre lehetőség - a számítógépeknek is célszerű fix IP-t beállítani, mert ez szintén feltétele lehet a stabil, kétirányú kommunikációnak. A számítógépek operációs rendszerei okosabbak, ők egymás között ügyesebben le tudják kezelni az ilyen jellegű problémákat, mintha nyomtató is lenne a képletben.

    Web Based Management programok néha érzékenyek a böngésző típusára. A régi iExplorer és a modern Chrome vonalon éri meg próbálkozni.

    Illetve a 69. lap alján írnak még az Automatikus interfész kiválasztásról. Ezt is célszerű lenne ellenőrizni. Én fixen beállítanám az Ethernet csatlakozót.

Új hozzászólás Aktív témák