Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • S_x96x_S

    őstag

    válasz PuMbA #40083 üzenetére

    gyorsabb adatkapcsolatra mindig szükség lesz,
    és a Gen5 alacsonyabb latency-je ( CXL követelmények miatt ) is ideális.
    és egyszer talán lesz Coherent-Multi-GPU is,
    amikor 2 kisebb GPU-t egyben tudja kezelni a rendszer a CXL/InfinityFabric-en keresztül.

    általánosságban:
    - minden játékfejlesztő akkor kezdi alkalmazni az úgy ficsöröket, amikor úgy gondolja.
    - minden felhasználó akkor upgradel, amikor úgy gondolja
    - a GPU gyártók pedig az előző 2 csoportot különböző módon próbálják "ösztönözni" a váltásban.

    megj:
    - a közgazdászok biztos valami tudományosabb magyarázatot adnának
    - az UE 5 még eléggé új. de mutatja a trendet.
    - az AVX512 -nek is vannak előnyei, ha a fejlesztőknek ilyen gépe lesz, akkor ennek a támogatása jobban meg fog jelenni a játékokban is. ( pl. UE5 - Embree )

    > mert nem tudunk úgy játékot írni, hogy 16 magot rendesen kihasználjon

    A kedvenc játékom eléggé jól skálázodik 256, 512, 1024 .. core -ra :P
    Vagyis ez a játéktól és algoritmusoktól is függ,
    de főleg a gaming engineket lehet emiatt hibáztatni, de én látok jó irányú elmozdulást.

    Mottó: "A verseny jó!"

Új hozzászólás Aktív témák