- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
- Mobil flották
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Minisforum dokkoló OCuLinkkel
ph Ezzel szinte bármilyen VGA-val kiegészíthetjük mini számítógépünk hardverét.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
GeryFlash
veterán
,,Nem. Ez egy nagy tévedés. Bizonyos munkákat megspórol, de más munkákat megnövel, mert a geometria válik a szűk keresztmetszetté, és így jobban kell majd optimalizálni a modelleket. Nem véletlen az, hogy az RT patchek nem jönnek napokon belül. Nagyon sok munka ezt is megcsinálni, nem optimális modellek mellett még több munka is, mint raszterizációs trükköket alkalmazni. "
Igen ez így van. Bár a 2. kérdésemre nem adtál választ, korábban azt írtad 3-400%-os lesz a teljesítményjavulás inline-nal, számoljunk most ezzel illetve azzal hogy kb mit fognak tudni az Amperék csupán sima perfomanceba RT nélkül:
- 3060 = 2080+5%
- 3070 = 2080 Ti +20%
- 3080 = 2080TI+45-50%Lássunk egy példát a Control játéknál (nem volt kirívóan jó se rossz az RT teljesítménye):
Highest settings RTX OFF:
2080: 1440p/75FPS - 2160p/50FPS
2080TI: 1440p/90FPS - 2160p/65FPSRTX ON:
2080: 1440p/36FPS - 2160p/15FPS
2080TI: 1440p/51FPS - 2160p/20FPSFelvetés: ha a 300-400%ot gyorsul valóban az RT és a Control most inline raytracignet használt volna, akkor gyakorlatilag az Nvidia 3060-as kártyával egy olyan cuccot dobna a piacra, ami RT mellett 1440p-t röhögve tudna, de olyan 30+ FPS-sel még a 4K is mehetne.
Kérdés: Ha igaz ez, hogy az inline raytracing és a rengeteg cache miatt olyan szinten fog javulni az RT, mintha közel be se lenne kapcsolva, akkor szerinted majd fognak törődni vele a fejelsztők hogya modellek RT-re optimaliázltak legyenek? Szerintem rohadtul nem, elég majd ha 4k RTX-szel a 3080 viszi, 3060meg majd 1440/1080p-n.
Másik dolog ami ezsembe jutott, hogy régen mindig azt mondad hogy a ray tarcing azért akad ennyire, mert nem is a számításteljesítméyne kevés a mostani felső kategóriás rtx nvidiáknak, hanem a memóriasávszél. Ezt már akkor se értettem, hogy ha ez valóban így van akkor miért nem raknak rá HBM2-t, de oké. Kérdésem az, hogy innentől az inline raytracing + sok cache-sel akkor elég lesz a GDRR6 sávszéle, és a HBM2-3 meg marad majd a professzionális kategóriának?
[ Szerkesztve ]
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.