- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
ma Június 27-én lesz a kínai bemutató, de minden lényegi infót közzétettek a Weibo csatornájukon.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Még mindig készül a Beyond Good & Evil 2
gp Hosszú évek óta várjuk a folytatást, kíváncsian várjuk hogy megkapjuk-e valaha a játékot.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezt majd meglátjuk, attól, hogy ezt leírod, nem veszem készpénznek. Minden attól függ mivel és mennyivel állnak mögé.
Ugye az Unreal sem évek múlva dobta be az RT-t mint az írtad ősszel.Továbbra sem értem milyen különbséget keresel? A dinamikus megvilágítás jól látható még a fent említett pár perces játékban is ,amit az RT tud. Az hogy a statikus letárolt render és az RT között különbséget keresel ez érthetetlen számomra.Elvileg nem kellene , hogy legyen.
A Cryengine mint beszéltük már egy teljesen más elven működő játékmotor, mint pl az Unreal.Az hogy ők így megoldják egy dolog, attól még nem az lesz a legelterjedtebb játékmotor továbbra sem a piacon.Ha Microsoft nyit feléjük akkor majd lesz egy kiterjesztett lehetőség az RT támogatásra több opcióban és megoldásban,de jelenleg Dx 12 alatt nincs.
Az unreal meg mint feljebb likelte neked X2N sokszorosan gyorsabb lesz RT vel.
Ugye már tavaly nyáron volt erről hír, hogy az OTOY és az Epic együtt működik már jó ideje és úgy néz ki hogy meg tudják sokszorozni az RT sebességét Octane alatt( akár húszszoros is lehet a sebesség növekedés) akkor hónapokon belül Unreal engine alatt is ez lesz a helyzet.
csak ilyen hírek elmaradnak [link] a Vega 56 Cryengine RT mellett.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.