Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mozgásban a Tails of Iron 2 - Whiskers of Winter
gp A folytatásban északról érkezik a fenyegetés egy fosztogató denevérsereg képében.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
voltak próbálkozások. a Crysisben és a Stalkerben is van eléggé jelentős félrehordás (pl ezért nem volt érdemes mesterlövész távcsővel használni Crysisben az AKt... egész egyszerűen olyan távról, ahonnan már volt értelme, nem lehetett semmit eltalálni). szél egyikben sem volt implementálva, de a Stalkerben megfelelően nagy kaliberű fegyverrel át lehetett lőni a a kisebb falakon. AKval simán ki lehetett szedni a falapok mögött áló ellenfelet, és a a golyónak közben még szórása is volt. a géppuska már a fák egyrészét is átlőtte. sajnos két ellenfelet egy lövéssel nem lehetett átvinni (pedig pár fegyvernek képesnek kellett volna rá lennie). ugyanígy, mindkét játékban hatott a gravitáció a fegyverekre, bizonyos távolság fölött még mesterlövésszel is fej fölé kellett lőni (Stalkerben pl a Vintaron nagyon szépen megfigyelhető sima lőszerrel a golyó röppályája, elég ponttos volt hogy kb ugyanoda menjen a lövedék, de korántsem volt akkora lövedék sebessége, mint a Dragunovnak).
a Crysisben voltak rombolható falak, tankkal elég sok mindent le lehetett bontani. viselkedtek, ahogy kell (mondjuk csak magasabb fizika mellett, lowon sajnos semmi nem rombolódott).
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen