- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Milyen okostelefont vegyek?
- iOS alkalmazások
- Honor 90 - modellalkat
- iPhone topik
Hirdetés
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Anime adaptációt kap a Guilty Gear Strive
gp Részleteket egyelőre nem kaptunk, a teljes leleplezsére jövő hónap elején kerül sor.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Gears 5-nél beszéltek erről részletesen a fejlesztők. Direkt leírtam a linkelt hírben, hogy mit csinálnak, hogy ennyire gyorsan fut. De a Dirt 5 is 4K 120 fps-re készül, bár ott is lesz 60 fps-es mód is a sugárkövetéshez. Alapvetően ott nyernek sokat, hogy használják a mesh shadinget, illetve az SFS-t. Ez a kettő olyan extrém mértékben boostolja a feldolgozást, rengeteg felesleges munkától megkímélik a futószalagot.
Ugye a mesh shadinget átmenthetik PC-be, függően attól, hogy miképp használják, mert némelyik eljárással annyira ez nem baráti a DXR-rel, ugye konzolon programozható a bejárás, míg PC-n ezzel nem lehet számolni, tehát nem mindegy, hogy mit csinálsz a mesh shading pipeline-on, könnyen ki tudsz futni a fixfunkciós blokk képességeiből.Az SFS-re sajnos nincs semmilyen megoldás még PC-n. A jó hír, hogy előreláthatólag 2022-ben lesz egy tesztspecifikáció, ami ezeket a képességeket átmenti PC-be. Ha azzal minden rendben lesz, akkor 2023-ban jöhet olyan Windows verzió, ami már végleges formában is képes a memóriamenedzsmentet a hardverekre bízni, így lehet majd a lapokat cserélgetni allokációk helyett. Konzolos megoldás egyébként azért nem jó PC-be, mert az a GPU multiprocesszorainak címfordítójával működik, ami magába a konzolban szuper, de PC-n nem lehet elvárni, hogy például az NVIDIA x86/AMD64 licencet szerezzen, tehát kell egy alternatív technológiai irány, ami függetleníti a rendszert a host CPU-tól. Erre létezik egy nagyon jó javaslat, viszont idő kell, amíg ezt szoftveresen és hardveresen implementálják. Egyébként önmagában PC-n a finomszemcsés adatmenedzsment nem akkora követelmény. Ha tudsz pakolni a gépbe 32+ GB rendszermemóriát és 16+ GB-os VGA-t, akkor simán nem probléma a szoftveres formája a menedzsmentnek. Ami miatt gond, hogy a szoftveres formát meg kell kézzel írni, míg a konzolos forma hardveres, vagyis alapvetően egy rövidke programkód az egész, ami kijelöli, hogy honnan lehet lapokat betölteni. Emiatt éri meg ezt PC-re áthozni, mert nem mindegy, hogy a probléma kezelése pár kódsor, vagy több ezer. Persze itt mondhatod, hogy ha valaki nem akar menedzsmentet írni, akkor majd használ D3D12MA-t vagy VMA-t. Ez is egy megoldás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- ASUS ROG Ally
- Diablo IV
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Politika
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...