- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Mobilhasználat külföldön
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
gp Jelenleg több mint 13,9 millió példányt adtak el a játékból és még mindig sokan érdeklődnek a felújítás iránt.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A programozható tesszellálás lassú, és az eredmény is ugyanaz. Ezért van két Shader közé fogva a tesszellátor, hogy maga az eljárás fix-funkciós legyen, de lehessen alakítani a dolgokat.
programtól függ mi a szűk keresztmetszet. Az Unigine esetében az fejlesztők bevallása szerint a shader power hiányzik, de nyilván a játékoknál nem küldik maximumra a cuccot és optimalizált algoritmusokat is alkalmaznak. A Heaven esetén a terhelés maximalizálása volt a céljuk.
Persze minden képkockánál tesszellál. Az egyes képkockák között csak a Stream out adatok vándorolnak, ha a fejlesztő is így akarja. Amelyik nem látható poligont nem lehet kiszűrni a vertex shading előtt, azon lefut ... feltéve ha a LOD miatt kellően közel van a kamerához.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gaming notebook topik
- Wuthering Waves
- EAFC 24
- Mobilinternet
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Óra topik
- További aktív témák...