Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • warcat

    veterán

    válasz keIdor #26964 üzenetére

    Ez akkor van, ha nem zargatod őket telefonon, hanem csak az online űrlapra (gyakorlatilag emailváltás) hagyatkozol. Telefon+ angol/német + készülsz videóval a problémáról (youtube privát link pl) és gyorsan le van okézva az RMA.

    Ez az a rész ami ténylegesen elhúzódik ha nem teszed oda magad, mert az ügyfélszolgálatosnak kötelezően meg kell próbálnia,hogy kizárja a nem a videókártyához kapcsolódó problémákat. Ez minimum 2 levélváltás ami nagyon lassú náluk.Én pl át lettem adva az amerikai ügyfélszolgálatnak, annyira nem győzte az az 1-2 ember ami alkalmazva lehet rá itt a németeknél. (karácsonykor zajlott)

    Maga az RMA már gyors, a sima bő egy hét alatt lezavarható, advanced RMA meg (a te oldaladról) lezárul 3-4 munkanap alatt.

    EA: It's in the crate!

Új hozzászólás Aktív témák