- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Magisk
- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Megérkezett a GoodRAM PX500 harmadik generációja
ph Az specifikációk alapján az alsó kategóriába igyekvő M.2 2280-as meghajtó 2 TB-os kapacitással érkezik.
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
Nine Sols teszt
gp A horrorjátékairól elhíresült Red Candle Games műfajt váltott, és ezúttal egy Sekirót idéző akciójátékkal tért vissza.
Új hozzászólás Aktív témák
-
warcat
veterán
válasz keIdor #26964 üzenetére
Ez akkor van, ha nem zargatod őket telefonon, hanem csak az online űrlapra (gyakorlatilag emailváltás) hagyatkozol. Telefon+ angol/német + készülsz videóval a problémáról (youtube privát link pl) és gyorsan le van okézva az RMA.
Ez az a rész ami ténylegesen elhúzódik ha nem teszed oda magad, mert az ügyfélszolgálatosnak kötelezően meg kell próbálnia,hogy kizárja a nem a videókártyához kapcsolódó problémákat. Ez minimum 2 levélváltás ami nagyon lassú náluk.Én pl át lettem adva az amerikai ügyfélszolgálatnak, annyira nem győzte az az 1-2 ember ami alkalmazva lehet rá itt a németeknél. (karácsonykor zajlott)
Maga az RMA már gyors, a sima bő egy hét alatt lezavarható, advanced RMA meg (a te oldaladról) lezárul 3-4 munkanap alatt.
EA: It's in the crate!