Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hoolla

    aktív tag

    válasz t72killer #739 üzenetére

    Ennyi. Köszönöm.

    (#740) Keldor papa: Persze a kényelmetlen része a várakozás, ezzel egyet értek. De attól eltekintve, sima ügynek kell lennie. Főleg, ha gyakori problémával halálozik el az adott kártya.

    Amúgy nekem még nem volt soha (valódi) garanciális esetem PC alkatrésszel, pedig már 22 éve van saját gépem, hol jobb, hol szarabb. Egyszer volt egy Giga lapom amit elküldtem garanciáztatni mert ( azt hittem, hogy) volt valami baja, de kiderült, hogy a Crucial M4 ssd firmware volt a ludas, de addigra a bolt visszaküldött nekem egy ugyan olyan alaplapot, DE az nem az enyém volt, igy azt is visszaküldtem, majd kaptam egy vadi újat a majdnem 2 hónapos várakozás miatt és az ő bénaságuk miatt.

    Amúgy ha valami, akkor a monitor gariztatás az tényleg bosszantana... :)

    "It was the best of times, it was the worst of times, it was the age of wisdom, it was the age of foolishness..."

Új hozzászólás Aktív témák