Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz daveoff #17726 üzenetére

    Honnan veszed, hogy kamu, vagy manipulált? Ha meghallgattad az előadást, akkor Repi világosan elmondta, hogy ez a jelenet a legnagyobb probléma DX11 alatt, mert nem viseli el az API azt a terhelést, amivel a jelenet jár. Itt nem egy hardverről vagy konfigurációról van szó, hanem arról, hogy az API szintjén egy olyan limitbe ütközik a rendszer, amin nem tudtak javítani a fejlesztők. Ez van. Ezekről a limitekről beszél mindenki, amióta a DX12-t bemutatta a Microsoft az elmúlt évben. Nem hardveres, hanem abszolút egy szoftveres problémáról van szó, amit nem lehet megvuduzni, vagy csodát tenni. Létezik és el kell fogadni. A linket előadás arról szólt, hogy amely fejlesztők ugyanezekbe a limitekbe ütköznek (és beleütköznek, mert tele volt a terem az ipar programozóival), azok számára legyen felvázolva egy lehetőség, hogy hogyan lehet ezeket a problémákat megoldani. A gyorsulás oka közel 40 oldalon van kifejtve, olvasd át azt is.

    De ha nem hiszed az sem baj, mert az előadás nem marketingcélból készült. Nem fontos meggyőzni a felhasználót arról, hogy a DX11 rossz. A lényeg, hogy a fejlesztők, akik beültek lássák a lehetőségeket.

    A második béta 32 bites volt. Tudni akarta az EA, hogy az új 32 bites kód stabil-e. A 64 bites kódot eleget tesztelték. Nyilván az ellenőrzés egyik legegyszerűbb módja, ha a béta résztvevőit 32 bitre kényszerítik. Mivel ez nem a szórakozásról szólt, így elfogadhatók az ilyen döntések. Végtére is a végső program minőségét befolyásolhatják pozitív irányban.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák