- Yettel topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Deadlock - Kiszivárgott néhány kép a Valve Overwatch klónjából
gp A játék a hírek szerint nem egyszerűen a Blizzard játékának a másolata lesz, hanem több stílus is összekeveredik benne.
-
Mobilarena
nVidia GeForce GTX 970 / 980 (GM204)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz daveoff #17726 üzenetére
Honnan veszed, hogy kamu, vagy manipulált? Ha meghallgattad az előadást, akkor Repi világosan elmondta, hogy ez a jelenet a legnagyobb probléma DX11 alatt, mert nem viseli el az API azt a terhelést, amivel a jelenet jár. Itt nem egy hardverről vagy konfigurációról van szó, hanem arról, hogy az API szintjén egy olyan limitbe ütközik a rendszer, amin nem tudtak javítani a fejlesztők. Ez van. Ezekről a limitekről beszél mindenki, amióta a DX12-t bemutatta a Microsoft az elmúlt évben. Nem hardveres, hanem abszolút egy szoftveres problémáról van szó, amit nem lehet megvuduzni, vagy csodát tenni. Létezik és el kell fogadni. A linket előadás arról szólt, hogy amely fejlesztők ugyanezekbe a limitekbe ütköznek (és beleütköznek, mert tele volt a terem az ipar programozóival), azok számára legyen felvázolva egy lehetőség, hogy hogyan lehet ezeket a problémákat megoldani. A gyorsulás oka közel 40 oldalon van kifejtve, olvasd át azt is.
De ha nem hiszed az sem baj, mert az előadás nem marketingcélból készült. Nem fontos meggyőzni a felhasználót arról, hogy a DX11 rossz. A lényeg, hogy a fejlesztők, akik beültek lássák a lehetőségeket.
A második béta 32 bites volt. Tudni akarta az EA, hogy az új 32 bites kód stabil-e. A 64 bites kódot eleget tesztelték. Nyilván az ellenőrzés egyik legegyszerűbb módja, ha a béta résztvevőit 32 bitre kényszerítik. Mivel ez nem a szórakozásról szólt, így elfogadhatók az ilyen döntések. Végtére is a végső program minőségét befolyásolhatják pozitív irányban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi hangfal építés
- E-roller topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Summer Game Fest - A 2K legnagyobb és legkedveltebb franchise-a is felbukkan
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fujifilm X
- Óvodások homokozója
- sziku69: Szólánc.
- Milyen légkondit a lakásba?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- ASUS ROG STRIX RTX 2080 SUPER - eladó!
- ASUS TUF Nvidia RTX 3070 OC Gaming 8GB
- Gainward RTX 4070 Ghost 12 GB felbontott videókártya, 36 hó garancia, Áfá-s számla
- BESZÁMÍTÁS!Bontatlan RTX 4060Ti 16GB / 4070 12GB / 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen