- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- BYD Atto 3 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Windows CE fórum
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
- iPhone topik
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Sam & Max: The Devil’s Playhouse Remaster
gp Az előzetes tervek szerint augusztusban érkezik az új kiadás PC-re és konzolokra.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
ma A ZTE Voyage 3D a saghaji MWC-n debütált, egyelőre csak Kínában kapható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #16916 üzenetére
Az egy másik problémakör. Leginkább szoftveres, illetve ezen beül is egy API probléma. Ha hozzáférhetővé teszed az erőforrásokat még a programszinten, akkor sokkal jobb működést lehet elérni. Erre jó példa a BF4, aminek a Mantle portja is AFR-t használ, de még négy GPU mellett is jobbnak érzed, mintha egy GPU-val dolgoznál a DX renderen. Természetesen ez is egy probléma, de független a hardvertől. Ráadásul az EA olyan rendszert akar, amelyik 8 GPU-ig skálázódik aszimmetrikusan. Ez jó koncepció és meg is valósítható Mantle alatt, de szükséges hozzá az XDMA. Vagyis a hardver oldali fejlesztés mindenképp kell.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
● ne OFF-oljatok!