Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ffodi

    veterán

    válasz lezso6 #68346 üzenetére

    Az alapvető baj az, hogy pl. a középiskolák tele vannak inkompetens, tanítani nem tudó (és sokszor nem is akaró) "pedagógussal" (tisztelet a kivételnek), akik csak azt várják, hogy a leadottakat visszaböfögd, mint egy magnószalag. Ha kicsit is értelmes vagy, és tán mersz velük vitatkozni, esetleg egy adott dologról más a véleményed, akkor te vagy a hülye, kezelhetetlen diák, akiből sosem lesz semmi. A végén persze az ilyen emberekből lesz a legtöbbször a jó szakember, mérnök, közgazdász, orvos és tudós, a klasszik példaértékű tanárokkedvencéből (aki csak magol, de nem ért semmit) pedig a Mekis pénztáros, recepciós, stb.. (mindig az érettségi találkozókon jön a meglepi, remélem vannak, akik magukra ismertek :D)

    Az egyetem kicsit más dolog (maradjunk a műszaki vonalon). Ahogy én gondolom, ott a tanároknak az alapvető, majd specializált elméleti/gyakorlati ismeretek mellett egyfajta "komolyabb" szemléletmódot kellene átadni (mindezt persze jó előadásmóddal). Tekintve, hogy az öreg szakik lassan nyugdíjba mennek/mentek, illetve meghaltak, a fiatal tanárok/doktoranduszok (itt is tisztelet a kivételnek) pedig legtöbbször sz@rnak az egészre, ez sem a jó irányba megy (örülök, hogy engem még tanítottak öreg szakik)....a másik dolog, amit pedig tudomásul kell venni, hogy műszaki szakon az első pár félév a szűrő. Itt megrostálják a jónépet, ha tetszik, ha nem. Viszont ha ezen vértpisálva túljutsz (és tegyük fel érdekel a szakma), akkor már lényegében nyert ügyed van.

    Látom az adatlapodon "Veszprém", ha oda jártál egyetemre, és sok volt a matek, akkor Szalkai neve biztos nem ismeretlen. ;] :DDD

    "A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája

Új hozzászólás Aktív témák