Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VTom

    veterán

    válasz Tengri #115704 üzenetére

    A számlafeltöltésed rendben van.
    Befogadták az RMA igényedet, ehhez a kérelemhez kaptál egy azonosítót.
    "EVGA will review your RMA request within 1-2 business days."
    Megvizsgálják a kérésedet, és ha minden rendben van vele (rendben lesz) akkor emailben kapni fogsz egy dokumentumot az RMA számmal, vonalkóddal, címmel.
    Ezt majd ki kell nyomtatni, felragasztani a dobozra, és feladni futárral. A futár a címke alapján vinni fogja oda, ahova kell. (már nem emlékszem pontosan, de azt hiszema DHL-t preferálják)

    Az EVGA-hoz szállítást ilyenkor sajnos Te fizeted, a javított/csere kártya szállítását pedig az EVGA.

    Ha pár napon belül nem kapnál tőlük semmit, akkor a kapott RMA azonosítóra hivatkozva tudsz náluk érdeklődni, mindig válaszolnak az emailekre.

    Nézd a junk és promóciók foldereket is, hátha oda kerül a címke.

    Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

Új hozzászólás Aktív témák