Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Ijk #2439 üzenetére

    Meg szoktam nézni általában mit kapcsolok ki... sőt van amit alapból kilövök énis általában, pl a homály AA-t. :)

    De az a baj egy két mostani játékban már ígyis döcögős... és általában utána már olyanokat kell kikapcsolni amik azért láthatóak, ha figyel rá az ember... pl árnyékok butítása, textúrák, tesszeláció, vagy épp valami GW effekt, pl füst/porfelhő, vagy "particle" effekt, eső vagy vulumetrikus fény, stb. :)

    Persze igazad van szubjektív is... ezekre általában játék közben, főleg ha jó a sztori vagy pörgös az akció nincs időd figyelni, tehát nem veszed észere hogy az árnyék éles vagy puha szélű, kicsit homályosabb... vagy az AO árnyékok ott vannak e a sarkokon meg az élek alatt... vagy épp mekkora és milyen füst van, vagy az a god-ray az most ott van e, vagy ez e a legjobb amit láthatsz belőle.

    De amikor utánanézel ezeknek akkor azért tudod és látod is mit kapcsolsz ki... és igen néha lehet nem ezt figyeled, de tudat alatt azért mégiscsak jó, hogy be van kapcsolva és tudod hogy amit látsz az a maximális szint amit a tartalom készítői vizuálisan eléd akartak tárni.
    És ehhez a 980 már kevés az idei játékok egy részénél.

    Ilyen szempontból mostanában külön jó, hogy az NV szokott guide-okat feltenni a gf.com-ra... ott meg tudom nézni melyik effektnek mi a hatása és el tudom dönteni megéri e vagy sem, ha sebesség gondom van. Vagy egyáltaláb számít e az állítgatása + vagy - irányba... mert lehet alig van hatása, akkor meg maradhat maxon.

    Amik ősszel jönnek, azoknál meg tuti (Deus Ex, BF1, stb stb)... :)
    Ezek a játékok 1070/80-ra lesznek már "optimalizálva".

    [ Szerkesztve ]

    Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

Új hozzászólás Aktív témák