Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Moby

    addikt

    válasz negyven2 #15707 üzenetére

    Ott nem az API volt a probléma, hanem az, hogy sokáig foglamuk sem volt a devekenek hogyan és mire lehetne a valós felhasználásban az SPE-ket munkára fogni. Olyannyira nem, hogy az első években még a sony belsős címei is úgy használták a PS3-at, hogy csak az a csoffadt PPC mag, és az RSX működött benne. Aztán lassan-lassan kezdték csak el használni az SPE-ket, de úgy teljesen, kihasználva a ringbus-ban rejlő potenciált csak nagyon kevés címben.
    Ha a PS3-ból kivonjuk logikailag az SPE-ket, akkor tonképp minden ponton egy rohadtgyenge konzolt kapunk mondjuk az X360-al összehasonlítva, és pontosan ezt láttuk a játékokon is. Viszont az SPE-k használata az akkori eszközökkel és általános fejlesztői tudással finoman szólva sem volt triviális.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák