Hirdetés
- Apple Watch
- Samsung Galaxy Buds3 - vissza a kályhaezüsthöz
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
modflow
veterán
válasz wallace 234 #7821 üzenetére
Nálam se jó, de én a net szolgáltatóval küzdök.
Nappal jó, de este 6 után már sokszor 1080p sincs meg.
Azért 384p még első hullámban se volt.....
Most akkor hol a hiba?[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz wallace 234 #7821 üzenetére
Nálam fullon megy minden. Bejelentés nélkül meg nem csinálhatják. Azt viszont eltudom képzelni, hogy az algoritmusuk kezd meghülyülni, vagyis kevésnek érzékeli a netet sokaknál, olvasva a külföldi fórumokat is, gyakran futok ilyen hsz-ekbe. Sőt nyáron nálam is volt ilyen bő két hónapig.
-
modflow
veterán
válasz wallace 234 #7826 üzenetére
Én már egy hete beszélek velük, de nem derült ki még semmi...
A helyi szolgáltatónak a Telekommal van bérelt vonala.. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz wallace 234 #7830 üzenetére
Nos, elég hihetetlen, hogy kitaláltak valami új kódolást, amivel kisebb bitrátán is ugyanolyan marad a (kép)minőség. De lehet, hogy valami agytröszt felfedezett egy új forradalmi kódolást, majd kiderül, egy oled tévén a legkisebb minőségromlás is azonnal tapasztalható.
[ Szerkesztve ]
-
modflow
veterán
válasz wallace 234 #7834 üzenetére
De nálam nappal jó, megy a 15.25, csak 18:00 után nem.
Akkor nem ilyen változás van az tuti. -
modflow
veterán
válasz wallace 234 #7836 üzenetére
Jelezd kérlek te is a szolgáltatódhoz. Hogy többen is jelentsék.
-
modflow
veterán
válasz wallace 234 #7839 üzenetére
Nálam ma 17:58-kor már 11,44 volt a max, nem bírt felmászni 15.25-re.
Bocs, nem volt kedvem feltápászkodni és messziről fotóztam. :)
[ Szerkesztve ]
-
modflow
veterán
válasz wallace 234 #7841 üzenetére
Nem tudom mire gondolsz... A Netflix nem vesz vissza semmit.
Szerintem Tcom a ludas, vagy mi a neve.... -
modflow
veterán
válasz wallace 234 #7844 üzenetére
De figyelj.
Teszteltem:
Kábelnet sebesség fullos, Netflix mégse tölt.
Vodafone mobilnet Tv-re hotspotolva Netflix tökéletes.Próbáld ki este, amikor rossz a Netflix kábelnet helyett mobilneten.
Kíváncsi vagyok mit látsz majd![ Szerkesztve ]
-
modflow
veterán
válasz wallace 234 #7848 üzenetére
De ugye nem telekom a mobilnet? :)
Szerkesztettél.
Ne telekomon nézd. Vodafonon pl.
[ Szerkesztve ]
-
modflow
veterán
válasz wallace 234 #7850 üzenetére
Persze, csak nem mindegy hova....
Ha a nemzetközi hálózat leterhelt/rossz a Telekomnál, akkor hiába megy a pl. pécsi szerver 9000 gigabittel. :)[ Szerkesztve ]
-
modflow
veterán
válasz wallace 234 #7881 üzenetére
Nekem Panasonic de péntektől Sony. De tuti nem a tv a ludas...
-
azbest
félisten
válasz wallace 234 #7923 üzenetére
A netflixnek vannak adatközpontjai minden felé. Még az is lehet, hogy nagyobb netszolgáltatóhoz van betéve külön. Szóval tényleg nem az általános internet sebesség, hanem a konkrét netflixes központ elérése számít.
-
bl4ze
veterán
válasz wallace 234 #8036 üzenetére
Nálam bármikor nézem semmi gond, fullon jönnek a tartalmak - covid első hullámban volt gond, de akkor a szolgáltató cap-elte be a sávszél takarékosság jegyében.
Amióta azt törölték a legtöbb tartalom fixen 15.25mbps jön, és vagy azonnal azon van, vagy nagyon hamar beáll. Nagyon riktán látok olyat, hogy 384-ről megy fel 2160-ra, de az is gyors....:. bl4ze .:.
-
bandor
tag
válasz wallace 234 #8042 üzenetére
Csak azt nem értem , hogy nem mindenki panaszkodik. Ezek szerint vannak akiknél jó.
-
EasyLife
aktív tag
válasz wallace 234 #8077 üzenetére
Na most lett vége a beszélgetésnek, vagy 10x linkelte, a hiba elhárítót, jelentkezzek ki-be, indítsam újra a mindent is.... Hiába írtam, hogy semmi baj nálam és az appltv 40 megabittel hasít 4k dolby lófaszban, nem érdekelte, nálam van a hiba és az internet szolgáltatómnál. És a bunkó még rámcsukta a chatet jó éjt kívánva... írtam neki speedtest hasít, fast.com is 240 megabit amit max mértem... nem hatotta meg. indítsam újra a tv-t... vagy hívjam a netszolgáltatóm... azt tanácsolta, hogy szóljak a fórumnak, hogy írjon mindenki nekik üzenetet akkor talán lesz majd valami.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz wallace 234 #8083 üzenetére
Szóval ez netflix sara
Akkor nem tudsz mást csinálni, vagy benyeled, vagy lemondod. Egy ekkora mamut cég röhögve eltapos és ezt tapasztaltad is. -
EasyLife
aktív tag
válasz wallace 234 #8088 üzenetére
De nem csak a bitráta ingadozik hanem vele együtt a felbontás is 480p azért már elég kockás főleg egy 65 colos tv-n 1 megabittel. És furcsa, hogy napközben meg simán megy 15 megabittel 4k ban Dolbyvisionnel, este 8 után meg mintha szervert váltanának elszarodik az egész.
-
azbest
félisten
válasz wallace 234 #8088 üzenetére
Könnyen meglehet, hogy a vp9-et kezdik kivezetni és csak annyi támogatás van hozzá, hogy azért legyen valami elérhető az ilyen készülékek számára is, de a jobb sávszélességűt csak a hevc-t preferáló készülékek érik el. Csak mivel tényleges sávszélesség korlátozások is voltak idén, ezért nehéz megítélni kívülről, hogy éppen mi történik.
Ha jól értettem a codec nem változik, hanem a videó készítésekor használnak hatékonyabb eljárást, lényegében fix bitráta helyett dinamikusan változó bitrátát.
#8089 EasyLife
a telekomos nyűg kapcsán annyi érdemi dolgot láttam csak, hogy az app hálózat tesztje volt hogy 40 -re lement, míg más időszakban 80-100 körül jellemző nálam. Egyébként a fast.com-os teszt például német szervert választva 150-et dobott. Most meg ebben a pillanatban annyit dob, ami a netem max sávszélessége: 260.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz wallace 234 #8086 üzenetére
Igen, pontosan eltapos, ha tovább mennél, mintha "csak" egy "báb" ügyintézővel beszélnél.
Az csak nyomja a sablont, hogy te, mi vagyunk a balfékek, meg a szolgáltató. Ettől függetlenül, simán eltudom képzelni, hogy a Telekom is sáros, van valahol egy, vagy több hiba, ami a Netflix algoritmusának nagyon nem tetszik.
Az HBO MAX mostanában ide biztosan nem jön. Az Apple (főleg), meg a Disney meg egyszerűen még amatőr szinten sincs a netflix-hez képest tartalomban.
Ezért aztán a netflix lényegében azt csinál, amit akar. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz wallace 234 #8092 üzenetére
Azt kellene kideríteni, hogy melyik lehet az a fórum, oldal, amire a Netflix figyel.
Én, ezt nem tudom, mert eddig nem is érdekelt, most sem nagyon, de minden cégnek van egy olyan site-ja, amire jobban figyel.
Pl, az Apple a világ fórumait úgy telibetojja, hogy arra nincs szó, de ha a MACRUMORS-on kezdenek anyázni, na ott akkor az Apple-nél is elkezdenek seggbe rugdosni a cégnél a legtöbb embert és elkezdik villám gyorsan kijavítania hibákat. Ha többen panaszkodnak egy bizonyos, vagy adott hibára, bugra.Nem tudom, hogy a netflix-nek van-e ilyen, létezik-e ilyen oldal, merthogy a PH egyik eldugott topikjából, néhány magyarnak nem oké a bitráta és ide leírja, az halottnak a csók.
-
Duma3214
tag
válasz wallace 234 #8107 üzenetére
Azért válaszolgatnak, egy próbát megérhet.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz wallace 234 #8389 üzenetére
Nálam továbbra is minden jó, bár azt észrevettem, hogy pl a 15.25-öt néha elég lassan érte el, ami máskor szinte azonnal, max 10 másodpercen belül megvolt, most, pl a több DV adáshoz néha bő 1 perc is kellett. Viszont már nincsenek furcsa bitráták. 11.44 és 15.25 van, mint eddig is.
Komolyan, nem értem már, hogy ki, vagy mi lehet a ludas nálatok. Netflix, vagy a szolgáltató, esetleg mind a kettő...[ Szerkesztve ]
-
Real_Necro
veterán
válasz wallace 234 #8397 üzenetére
Én magyarhonban vagyok és nincs különösebb panaszom.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
bandor
tag
válasz wallace 234 #8397 üzenetére
Nem Netflix vs Telekom. Tegnap elvittem a laptopom a munkahelyemre. Napközben minden rendben, viszont este fél 9 után ugyanaz a trágya minőség volt mint otthon, és ott NEM a Telekom az internetszolgáltató. Ezt már mondjuk előbb is kipróbálhattam volna.
-
Chris0321
addikt
válasz wallace 234 #8435 üzenetére
Hello.
Én is olvasgatom egy ideje a fórumot és én sem tapasztaltam eddig problémát. (Békés megye) Gondolom mindannyian ugyan arról a szerverről kapjuk az adást így ha csak egyeseknél rossz a minőség állandóan másoknál pedig jó akkor nem a netszolgáltatásnál kellene lennie a problémának? -
modflow
veterán
válasz wallace 234 #8464 üzenetére
Ilyenkor próbáld ki pl. Vodafone mobilnettel, nálam mindig jó vele.
Új konstrukciójú TV-m van, Sony XH90. -
sfdrakex
nagyúr
válasz wallace 234 #8464 üzenetére
LG tv, Digi net, Our Planet 7,62/2160 ban indult és pár mp múlva már 15,25/2160ban megy, stabilan. Nem ugrál.
Akinél gond van, mennyi és milyen eszköz használja még a netet, és mire? Milyen routerrel?
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
wallace 234
őstag
-
sfdrakex
nagyúr
válasz wallace 234 #8497 üzenetére
A vezetékes és a mobil net is Telekomos volt?
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
Kiskutya
veterán
-
modflow
veterán
válasz wallace 234 #8496 üzenetére
Jelentsd be légyszi újra. Pár perc és előrébb lennénk, ha nem csak ide írnánk.
-
modflow
veterán
válasz wallace 234 #8507 üzenetére
Akkor már ketten vagyunk. :)
Én VPN-t szeretnék kipróbálni, csakal nem tudom hogy kell belőni.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz wallace 234 #8514 üzenetére
Kipróbáltad már te is egyáltalán másik netszolgáltatóval?
-
modflow
veterán
válasz wallace 234 #8546 üzenetére
Apple TV-ben tényleg nincs mód, hogy mutassa a, felbontást, bitrátát?
Szerintem meg valami Netflix Telekom szerver probléma van, vagyis közös hiba.
[ Szerkesztve ]
-
modflow
veterán
válasz wallace 234 #8548 üzenetére
-
hadam98
senior tag
válasz wallace 234 #8608 üzenetére
A kérdés az, hogy a magyar vagy angol ügyfélszolgálatának is lett irva?
-
Kiskutya
veterán
válasz wallace 234 #8611 üzenetére
Azt nem írtad vagy mondtad nekik hogy mar a magyar fórumok tele vannak problémát jelző emberekkel és különböző szolgáltatónál vagyunk?
hmm...
-
Kiskutya
veterán
-
chaosmonger
tag
válasz wallace 234 #8608 üzenetére
Az az igazság, hogy a Netflix tényleg rendben van, nálam legalábbis mindig tökéletes a minőség. Egész biztos hogy nálatok a probléma valahol az úton van, amíg eljut az adat a szervertől a lejátszó egységig. A jelenségekből amit leírtok én arra tippelnék, hogy azok a route-ok csúcsidőben túlterheltek.
Mondjuk az elavult tv indok tényleg hülyeség, nálam az 5+ éves Samsungon is tökéletes.
-
chaosmonger
tag
válasz wallace 234 #8623 üzenetére
Én egy vidéki pár ezres kisvárosban lakom, 1000/1000-es Telekom optikával. Az a nem mindegy szerintem, hogy itt mondjuk 1 km2-en (hasraütök) van 3 db Telekomos Netflix néző egy időben, míg egy pesti zsúfolt negyedben meg mondjuk 500.
Mérni lehet bármit, de a valódi sebesség az amit pár napja felrakott ide valamelyikőtök képernyőképen, mert az nem azt jelenti, hogy a Netflix annyival adja az adatot, hanem hogy hozzátok annyival jut el. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz wallace 234 #8608 üzenetére
A lányomnak, magyarba voda/UPC net van, nincs gondjuk a Netflix minőséggel. Amióta leírtam, hogy mindent kijavítottak az utcában.
-
pippo76
tag
válasz wallace 234 #8633 üzenetére
Nálam se jó, most néztem. Our planet 4-9,5Mbit. a fast.com meg mutat 320-at
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz wallace 234 #8673 üzenetére
Mint írtam, - és ez passz, hogy miért van így - az algoritmus nem azonnal ellenőriz
Nálam volt olyan is, hogy bő egy napig, csak HD tartalmakat írt Shield pro-ra, mire megjelentek az ulrta hd 4k feliratok is végre a tartalmaknál. És amikor elindítottam még az 1080-at is ritkán érte el.
Olvasva a netet, a shield frissítésekor szoktak ilyen hülyeségek lenni, ami nem tetszik a netflix-nek.
Szóval semmit nem jelent, hogy néhány perc erejéig, kipróbáltad voda-val, és remélem az nem mobilnet volt, mert annál sz@rabb talán nem is létezik.
A telekom a hibás...de ezt, mint írtam, kideríteni, kb kicseszett nehéz lesz![ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz wallace 234 #8677 üzenetére
A kérdés, hogy melyik 4K ffimről volt/van szó?
Mert olyanokba én is "belefutok", aminek 11.44-nek illene lennie, pl SAUL, ami a kedvencem és ott "rohad meg 5,65-ön 2160p-ben. Nem tudom, hogy nem-e az van, hogy esetleg - hogy is fogalmazzam - amit az algoritmus lát és tudja rólam, illetve mindenkiről, hogy mit nézet meg, akár többször és ezt persze elraktározza, hogy nem-e úgy van beállítva, hogy a fent említett Better call Saul nálam már kifutó, sőt kifutott sorozat, ezért automatikusan vissza veszi a még 4K elviselhetőre a bitrátát.Mert felmérte a szokásaimat, hogy nem percről percre nézem, csak a számomra legjobbnak tartott részeket szoktam újra nézni. Ezért felesleges, hogy nekem az max bitrátán jöjjön.
De lehet, hogy ez csak egy konteó részemről és semmi alapja nincs.
Az biztos, hogy amit először nézek, azok nekem max bitrátával jönnek, röccenés mentesen.Ki van ám fejlesztve az az algoritmus brutálisan, ahogy, pl gugli és facebook-nál is etc..., szinte tudnak rólunk mindent.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz wallace 234 #8702 üzenetére
Csak egy megjegyzés erejéig, mert nem akarok segget csinálni a számból, ha egyszer azt írtam, hogy kiszállok.
A világszintű nagyon erős kifejezés, jelenleg CSAK ebben a topikban van és olvashatóak a problémák, még "picike" országos szintről sem lehet beszélni, nemhogy világszintű. -
azbest
félisten
válasz wallace 234 #8702 üzenetére
korábban írtam, hogy tracert szerint se a telekom, se a digi, se a telenor nem a bixen át éri el a netflixet. Mindegyik saját külön gerinchálózati kapcsolattal csatlakozik az adatközponthoz. Valsz mindegyik a némethez, ahogy néztem.
Addig futjátok ugyanazokat a köröket, hogy lehet újra megpróbálom kodi alá beüzemelni a nem hivatalos addont, hátha ott ki tudom próbálni, amit korábban írtam, hogy az általános minőség probléma talán a vp9 módot használó készülékeket érinti, míg a h265-ösöket nem. Elvileg az addonban lehet kényszeríteni a codecet. (ettől függetlenül lehet, hogy a telekomnál is van este 8 körül dugó a forgalomban)
[ Szerkesztve ]
-
modflow
veterán
válasz wallace 234 #8789 üzenetére
Most dolgozok, este kikozmetikázom.
A lényeg, hogy a Telekom kivizsgálta a helyi szolgáltatómnál jelzett hibát és kiderült, hogy a Netflix volt a hibás és ők javították a problémát.
Ezért jó most. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz wallace 234 #8792 üzenetére
Ahogy írod, ujjal mutogatás ez, hogy még véletlenül se merüljön fel benned, hogy kötbér járna arra az időszakra. De kíváncsi vagyok...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban nem kerülhetnek említésre:
* A havidíj csökkentése érdekében történő lokalizációs csalások (Regisztrálok Törökországból mert olcsóbb lesz stb.)
* Családalapításhoz partnerek keresése.
Az ilyen hozzászólások azonnal törlésre kerülnek, többszöri törlés után a felhasználó a modkerben jelentésre kerül.
- Playstation 5 Slim digital version(számlával és több mint 1,5 év garival)
- Eladó XBox Series X 1TB SSD + 2 kontroller + tartozékok + játékok + Game Pass Ultimate
- LG C3 OLED 42 col számlával és több mint 2,5 év garival
- Sony Noise Cancelling WH-1000XM5, kék
- AMD RX 6700 XT 12GB GDDR6 Reference Eladó! 92.000.-
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen