- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
D55
aktív tag
- A CO2 flottaátlag rendszer úgy kompletten. A tömegkompenzáció amit emlegetek (amíg a távolkeleten nem igazán divat a menetdinamikai szempontból veszélyesen nagy tömeg, addig az itteni elborult SUV őrületnek pont ez az egyik alappillére), meg még az üzleti alapon történő cserebere lehetőség hozzá gyártók között.
- CO2 semleges benzin ötlete, amit a németek próbálnak átnyomni. Az lesz, hogy megvehetsz majd bármit amit a VAG sima benzinmotorral fillérekért lenyom a szalagról és saját hatáskörében lenyilatkozza a megfelelőségét, majd legfeljebb garanciavesztés terhére (a gyártót terheli amúgy a bizonyítás jótállási időn belül) tankolsz bele jó kis százhalombattai 95-öst, aztán jónapot. Viszont közben ki lesz ez úgy találva, hogy pl. egy Honda majd ha fejen is áll csak tisztán elektromos modellt árusíthasson itt nálunk, amiért otthon a Japánok amúgy kiröhögnék, vagy ki is átkoznák akár (társadalmilag ott nagyon elítélik a hálózatról töltögetést Fukusima miatt), tehát nem is nagyon biztos majd, hogy meg fogja érni nekik külön a mi piacunkra dolgozniuk teljesen külön és eltérő alapokra épülő modellpalettával. És persze nagyon nem lepődnék meg, ha mindeközben a németeknél meg valahogy még a TDI vonalat is sikerülne átmenteniük azok után amennyit annak idején beletoltak a dieselek fejlesztésébe
-
vicze
félisten
Elnézést néha elfejtem hogy UK már nem európa. (A szabályozás amúgy még minding ugyanaz.)
De akkor marad a Fiesta.
Stellantis-on kívül is ott az Aygo/Yaris, i10, Mazda 2, stb. Van még bőven.Az igazság az, hogy a legkisebb autókon a legkisebb a haszon és a gyártók inkább ezeket cserélik elektromosra a nagyobb haszonért, mert a felhasználásukba amúgy is az elektromos hajtás jobban passzol, és kevésbé problémás. Tehát megintcsak inkább a nagyobb haszon miatt kerülnek ki és nem az EU. Ürügy lehet, de ezek a szabályozások a gyártóknak jönnek jól leginkább, és meglovagolják, ahol csak lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Macska topik
- Politika
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...