Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
btprg
senior tag
Biztos nagyon előnyösek ezek a dolgok, addig amíg minden működik. Aztán amikor elkezd nem működni, akkor lehet majd kidobni a roncstelepre az egész fostalicskát, mert ember nem lesz aki megtalálja benne a hibát.
Sehogy nem lehet belemagyarázni, hogy egy nagyságrenddel több indítás nem számít az önindító meg az akku élettartama szempontjából, és legalább még idegesítő is. Inkább vezessenek be dugódíjat, mint hogy ilyen baromságokat találnak ki.
szerk.:
#127
Mitől kéne hápogni? Hogy tele van pakolva mindenféle szükségtelen szeméttel, bugos szoftverekkel? Vezetési élmény (már ha annak lehet nevezni bármit egy ilyen tucat-műanyagautónál) és kényelem szempontjából semmi lényegi különbség nincs. Akit zavar a sok csicsa, és az egyszerűséget szereti, annak még rosszabb is.[ Szerkesztve ]
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)