- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
Okes nem minden nap. De minden tavasszal es osszel buzlik a BKV, mert az emberek fele azt hiszi, hogy meg nem kell vagy mar nem kell furdeni, mert meg/mar eleg hideg van... Aztan 3-mas metron klima sincs. Amelyik jaraton van klima es futes azzal jellemzoen nyaron futenek telen meg hutenek.
Majd ha olyan lesz a jegyrendszer, hogy aki fertozo beteg azt az ESZT alapjan automatikusan kitiltjak a BKV-rol akkor esetleg megfontolandova valhat. Plusz az sem artana, ha mobillal az utasok pontozhatnak egymast es a sofort, hogy a renitenseket ki lehessen tiltani.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Az pont az a meret, ahova boven eleg az elektromos.
Egy fokkal valoban jobb, ha csak magukat olik meg, de azert engem zavarna, ha az en automnak utkozessel lenne ongyilkos.
#132 stellaz: Akik egy hasznalati targy biztonsagi es egeszsegugyi okokbol torteno tiltasat naculashoz hasonlitjak, azok titkon a gyermekpornografia legalizasaert kuzdenek...
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
Ebben egyetertek, majd a piac eldonti. Viszont az autobirtoklas nem csak penz kerdese. Pl. sokaknak a birtoklasi vagyat ki kell elegiteniuk, mig a masik tabor ruhelli az autotartast minden nyugjevel egyutt, csak muszaj kozlekednie valahogy. Az utobbi tabor erzesem szerint sokkal hajlamosabb lenne berelni, ha cserebe nem kell szerelot keresgelni, logisztikazni a szervizig, biztositoval bajlodni, stb..
#148 Noukoum: Csak mert itthon nem ismert a preventiv karbantartas. Azert lehet jol is csinalni, nem csak ugy ahogy a BKV...
-
Reggie0
félisten
válasz Tikakukac #162 üzenetére
Pontosan. Hasonloan tokiohoz, korlatozni kene azok szamara az automodellek hozzaferhetoseget, akiknek nincsen garazsuk a jarmu tarolasahoz. Ha mindenki smart for two-val vagy kisebb mopedautoval parkolna a kozteruleten, akkor legalabb ketszer ennyi auto elferne. Amugy meg kerekparra es rollerre kene szoktatni az embereket, foleg az utobbi sokkal gyorsabb es kenyelmesebb a belvarosban.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
"Szóval ha elviszem a családot egy 500 km-es kirándulásra saját autóval a hétvégén, akkor nem csak a 25 liter benzint (100 kWh töltést) kell számolnom költségként, hanem a gépjármű értékvesztését, a kötelező biztosítás arányos részét, az éves szerviz arányos részét, stb. is. Míg ha bérautóval mennénk, akkor ezek a költségek nem hárulnának ránk, mert azt kifizetné helyettünk a bérautó szolgáltató."
Nem a szolgaltato fizeti ki, hanem egy masik felhasznalo. Ugyanis az autod erteke nem csak akkor csokken, amikor levezeted azt az 500 km-et, hanem addig is amig a garazsban all. Ugyan igy a biztositasod idoalapu, tehat akkor is porog, amikor csak a garazsban all, raadasul ugyanolyan tarifaval, mint hasznalat kozben. Egy kolcsonzos autonal pedig a garazsban allast csokkenteni igyekeznek.
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
"az autós közlekedésnek pont az lenne a lényege, hogy ott használjanak autókat az emberek, ahol nem elég tömeges az igény ahhoz, hogy megvalósítható legyen az elég sűrű és elég jó tömegközlekedés. "
A tomegkozlekedes mindig zsakutca lesz, az emberek miatt, mert a suttyokat/csoveseket is el kell viselni.
-
Reggie0
félisten
A biztositasnal nem az a kerdes, hogy mennyibe kerul havonta/evente. Hanem az, hogy 1 km-re vetitve mennyibe kerul. Ugy pedig olcsobb lesz.
Nyeresegado csak a nyeresegre van, az uzemeltetesi kiadasokra nincs. Tehat ha 0-at termel a ceg a fizeteseken felul(ertsd a tulajoknak nem lesz osztalek), akkor nulla lesz a nyeresegado is.
A telephelyet meg is lehet venni, nem kell berelni.
Extraprofitado nem sokmindenre van, erre meglepodnek.
Iparuzesi tenyleg van, de sokminden csokkenti.
A berek pedig baromi sok autora oszlanak szet. Nem sokkal tobb munka van, mint a berelheto elektromos rollerre vagy a bubira es azok is megelnek valahogy, az autonal pedig joval tobb penz forog az eszkozokben es szukseges alvallalkozoi szolgaltatasokban, mint a bertomeg, foleg ha osszehasonlitod, mondjuk egy rolleres ceggel.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Elden Ring
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Szólánc.
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- SSD kibeszélő
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- OLED TV topic
- További aktív témák...