- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hi!King
őstag
válasz #54625216 #182 üzenetére
Attól, hogy ezt újra és újra leírod, ezeknek a költségeknek a szummáját mégiscsak kifizetik a userek. Teljesen mindegy hogyan fizetteted, azt ki kell fizetni. Az a megközelítés a lényeg, hogy akkor a teljes költsége csökken a rendszernek. Csökken, de messze nem akkora mértékben, mint amit megpróbálsz előadni.
Részben azért, mert a távolság arányos költség nem csökken, csak ha teljesen mássá alakulnak a felhasználói szokások, de annak nem csak az autonóm carsharing a feltétele, részben azért, mert a csúcsidő probléma továbbra is fennáll, ami miatt valójában a nem távolság alapú költség csökkenése sem olyan mértékű, mint elméletileg lehetne.