Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #50433536

    törölt tag

    válasz DigitXT #25467 üzenetére

    Neked nagyon át van alakítva a géped. :) Az aksi tartó sem ismerős, nekem teljesen másképp néz ki.
    Egyébként miféle fesszabi van az alsó képen, miért van két csatija és milyen átalakításhoz kellett?

    A képekről jut eszembe, hogy a hűtést igénylő elektronika pont a meleg hűtőrács mögött van és folyamatosan kapja a meleg levegőt. Hiába van ott menetszél, csak forró levegő megy rájuk.
    Mondjuk ez csak nyáron gond, mert egyébként nagyon túl van hűtve a madison 400-as blokkja. Ősszel és tavasszal 10-15km is kell neki, hogy elérje az üzemi hőfokot, ami meg szintén nem jó. Érezni a teljesítményén is, hogy üzemi hőfokon jobb a gázreakció.
    Kellene egy ügyes takaró szerkezet a hűtő elé, ami nyitható-zárható az évszaknak megfelelően. (És nem veri le az első kerék.)

    A CDI-t meg a feszszabályzót át kéne raknom máshová, ahol sima menetszél van. Ha nem forró az elektronika, akkor az élettartama is megnő, ami nem lenne baj, mivel elég húzós.

Új hozzászólás Aktív témák