- Netfone
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Android szakmai topik
- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz csongi #24430 üzenetére
Ha már szervíz árak, csak érdekességképp lekértem mennyi az Xmax 300 és a Tmax 2017 20ezres szerviz. Innen indul:. Xmax 300 120e, Tmax SX 160e. (olaj, szűrők, variátor szíj, tömítések, gyertyák csere)
Nem olcsó ez sem. Igaz nem is olyan drága ha azt nézzük, hogy nyugat európában a 20ezres Tmax szervíz árakra ilyen 800eur környéki összegeket olvastam. 40k km 1000eur. Kicsit drágább ott a szerviz óradíj
-
#31733248
törölt tag
válasz csongi #24430 üzenetére
Vicces tényleg olvasni olyan szempontból, hogy egy erős márkabuziság hatja át az egészet. Az árazás részletes ismeretében egyáltalán nem olcsó ez a modell sem.
Yodamastah, ezek a motor árához képest elég combos költségek. Nekem nemrég esett túl a Mondeóm a 60 000 km-es szervizen, az 132 000 Ft-ba került, ehhez képest a Yamaha szervizköltsége borsosnak mondható.