- DIGI Mobil
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- iPhone topik
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
AI-t kap a Toughbook is
ph A Panasonic híres strapanotebook-szériája a Meteor Lake processzoroknak köszönhetően szolgált rá a megnevezésre.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Vismajor01 #23051 üzenetére
Akku: rossz a feszszab, esetleg a generátor. Mérj kapocsfeszültséget az
akku sarun, járó motornál. Ha nincs töltés, nézd meg emelt fordulaton is.Ha van, akkor is, mert a túltöltés forralhatja az elektrolitot. Hagyományos
akku esetén nem szabad 14.4V-nál nagyobb feszt mérned. (AGM esetén
lehet 14.7, de ha 15 fölé szalad, az már az AGM-et is nyírja...) Mindenkori
töltés ellenőrzésére célszerű egy feszmérőt építeni a műszerfalba.Alapjárat: az automata szívatód hamar zár, még nem elég meleg a motor.
-
#50433536
törölt tag
válasz
Vismajor01 #23051 üzenetére
Digit jól leírta mit kell tenned.
Egyébként a kis robim nekem is ezt produkálja, hamar zár az automata szívató. Ilyen hideg időkben megtehetet, hogy emelsz kicsit az alapjáraton, tavasszal meg vissza. Ez segít egy kicsit, de a kezed legyen a gázon az első lámpánál.
Az automata szívató jó dolog, de egyáltalán nem segít, ha forró, üzem meleg motort kell indítani. Nekem akkor úgy indul, hogy a gázt is húzom kicsit indítózáskor és akkor könnyen beröffen.
Az automata szívatót ilyen szempontból fél megoldásnak érzem. A legjobb a full elektromos befecskendezés vezérlés, mint a mai autóknál. Az kezeli a hideg és a meleg motor indítást is, ráadásul takarékosabb mindennél. Csak akkor van bibi, ha javítani kell, mert igencsak zsebbe nyúlós.
-
csongi
Topikgazda
válasz
Vismajor01 #23051 üzenetére
Digit leirta.
Szerintem tultoltes van jelen. Feszab csere.
Illetve automata szivato csere, de lehet kelleni fog egy pucolas allitas.Kellemes ara van, 30 ezer kornyeke.
Kinaba kaphato, de hogy mennyire jo...
Par ezer Ft lehet megeri.
Ha allithato a szivato, akkor lehet elegendo az idozitesen allitani picit.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA