- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Milyen GPS-t vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Yettel topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Crash Bandicoot N-Sane Trilogy - Túl a 20 millión
gp A készítők a minap bejelentették, hogy egy fontos eladási mérföldkövet léptek át.
-
Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
ph A T6 igencsak pofásra sikeredett, fogantyúja pedig, ha úgy kívánjuk, fejhallgató-akasztóként is megállja a helyét.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Vismajor01 #23051 üzenetére
Akku: rossz a feszszab, esetleg a generátor. Mérj kapocsfeszültséget az
akku sarun, járó motornál. Ha nincs töltés, nézd meg emelt fordulaton is.Ha van, akkor is, mert a túltöltés forralhatja az elektrolitot. Hagyományos
akku esetén nem szabad 14.4V-nál nagyobb feszt mérned. (AGM esetén
lehet 14.7, de ha 15 fölé szalad, az már az AGM-et is nyírja...) Mindenkori
töltés ellenőrzésére célszerű egy feszmérőt építeni a műszerfalba.Alapjárat: az automata szívatód hamar zár, még nem elég meleg a motor.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!