- iPhone topik
- Yettel topik
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Ez a telefon lehet a Moto G85 egy átnevezés után
ma Kínában megjelent a Motorola Moto S50 Neo, a pletykák szerint ennek globális verziója lesz a Moto G85.
-
Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
ph Mini méretű grafikus kártya HTPC-hez, minigépekhez, esetleg streaminghez.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #22962 üzenetére
Hagyjuk már ezt a kuplung ferodolozást: ahogy írod, messze nem triviális,
szóval ha nem hozzáértő csinálja, csak gányolás, és egyébként meg egy
vagyont elkérhetnek érte, lásd Burt SH-jának esetét. Simán venni kell egy
kuplungot és kész. Persze az nem lesz komplett, de még mindig olcsóbb
és jobb megoldás, mint mindenféle műhelyeket vadászni, hátha jó lesz.Szerk: ez itt 20K. Nem tudom, lehet RMS? De a gányolásnál biztos jobb.
Szerk2: ja, most nézem, hogy valami 101 Octane. Sose hallottam róla.[ Szerkesztve ]