Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #19491 üzenetére

    Most nem tudom, viccelsz-e? A 28 ezer km pl. akkora kamu, mint ide Lacháza.
    Ja, hát tényleg annyit írt ki az óra... Vason futó fékbetéttel a vállas féktárcsán a
    fékkarokról lekopott festékkel... Miközben: teljes vezérlés csere volt 23000-nél?
    Egy akkor 9 éves motoron. Amit 6 évesen hoztak olaszból. És visszapörgették.
    Na nem a Dream! Ők 2013-ban árulták, korábban a Wilker volt a kereskedő...;]
    Onnan van az imaláncom, bocsi, szent kulcstartóm, és rendszámtartó keretem.

    Egyébként, a köbcenti távolság összefüggést nem értem... Ha pl. én keveset is
    használom, attól még szerethetem, ha úgy megy, ahogy kell... Első évben sem
    nagyon használtam ki, bár ebbe lehet, hogy belejátszik, hogy 2 hónap után egy
    hátsó defekt befigyelt, és mint kiderült, ütött a felni, azért volt benne belső. LOL.

    Szóval így ment bele ~7000 km. Néha mentem a városon kívülre is. Aztán jött a
    perec, meg a vezérműláncpara, megint állt egész télen, tavasszal vettem elő.:K
    Aztán már csak 4000 ment bele: nem meglepő, ha városi ingázásra használom.
    Harmadik évben 5500, és ez volt az az év, amikor egy kis törésen kívül nem állt.
    Negyedik év 4500 km, különösebb gondok nélkül, kivéve nyár végén a hűtést.:O
    Aztán megint szerelőnél állás következett - az ötödik évben tartok 1000 km-nél!
    Amúgy tiszta szerencse, hogy 2012 előtti adatok nincsenek. (De sebaj, ha kint
    tekerték, úgysem derülne ki: 25047-nél vizsgázott 2012-ben, ennyit tudok LOL.)
    De ha már ingyen volt még egyet kérdezni, ránéztem az időközben visszakerült
    "dízel" GP800-ra, tényleg nem sokat használta, ha nem trükkös: ~1000 km/év?

    Ha nem állna ennyit, nekem akkor is ilyen 4-5000 km az éves használatom, de
    nem hiszem, hogy ez befolyásolná, hogy kisebb, nagyobb köbcenti való hozzá!
    Nyilván csak városon belül egy 125-ös is vállalható kompromisszum: próbáltam.
    De vki hiába csak évi 2-3 túrára megy el, oda nem igen fog 125-össel elindulni...

    MÁS: nézegetem ezt a videót, de nem adja ki. Óra 128 = GPS 125,5 ez tiszta!
    De akkor az UTCOMP miért 124 km/h-nál tetőzik, ugyanott? Hogy mérhet alá?
    (Vagy hát pont ez a GPS rákfenéje, hogy kizárólag tartott tempónál pontos. Ha
    gyorsulás/lassulás is játszik, akkor, az 1 mp-es mintavételével összevissza lő.)

    Mindenesetre gyanús, hogy kevés a gyári óra csalása a GPS-hez képest. Csak
    2%, pedig anno, amikor beraktam a SpeedoHealert, akkor látszott, hogy 4% az.
    Viszont gumicsere után ki kellett vennem, mert onnantól meg fölé mért a távnak.

    Most nem tudom, hogy mi van.:D (A gumi ugye nem nőhet, csak kopik, tehát a
    kerülete csökken, így idővel a mérés felfelé kellene, hogy eltérjen, nem lefelé...)

    yodamastah: köszi, ez hízelgő, de csak lelkes hobbista vagyok, papírom sehol.
    Más kérdés, hogy néha korrektebben megcsinálom, mint a papíros kókler.:R
    Máskor meg ugye gányolok. (Lásd az óra esetét. Gyorsan, helyben. Szétesett.)

    Econ: nem volt más választásom. Akkor csináltam a jogsit, és nem volt kedvem
    a menetfelszerelést BKV-n hurcibálni az oktatásra: béreltem egy ilyen szöttyögőt.
    (B jogsim volt már 9 éve akkor.) Szerk: fóliázást végül nem tudom.:N Elméletben
    beszéltünk róla, de sosem csináltam meg: maradt karcos/viharvert. Ez már ilyen.
    A kocsisor nyitására amúgy egy hangos kipu is képes. Lásd Mózes... Kivéve, ha
    valaki nagyon utálja az ilyet, mert az direkt rádhúzza, hogy ne férj el. 1000-ből 1?

    Szerk: a sisak menő.:R

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák