Hirdetés
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Google Pixel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- iPhone topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Kuo: Az iPhone 18 Pro állítható blendét kap
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
Attól mert nem forog 5000 fölé nem a szíj a hibás szerintem. Ha csúszik, akkor meg pont az ellenkezője, többet forog a motor.
A szíj lehet ettől függetlenül hibás, pont mint a az autó-motor gumi.
A a súly elosztása nem egyenletes, mert gyártási hiba van jelen, akkor olyasmi módon üthet mint a kerék, és berázza a szíjat. Legalábbis erre tudok gondolni.
A tapadás is lehet egyes pontokon eltérő, ez is okozhatja a szíj berázását. De lehet szerelői hiba is, zsíros maradt a tárcsa, és ezt keni folyamatosan szét, így a tapadási felület, is változik a szétkenésnek köszönhetően. Lehet ettől is berázhat a szíj.
Én ilyenekre gondolok.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest