Hirdetés
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- VoLTE/VoWiFi
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
Drakulálok!
(#7544) DigitXT: nekem egy éve a helyi Autóklubnál 8.500,- ért vizsgázott, a gyári szögletes helyett már kerek lámpával, és hát ugye (a 35 éves Jawa lámpát leszámítva) egyetlen alkatrészén sincs E-jelzés (minden gyári volt, de ugye mitől volna egy japán belpiacos gép alkatrészein E-jelzés). Körbe fotózták, de úgysincs mihez hasonlítaniuk...
(#7546) lehella: maga a hatósági vizsgadíj még 5000,- forint sincs motorkerékpárra, a többi a vizsgabázis munkadíja, haszna.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
nagyúr
de kiemelten: világítás és kipufogó
Mintha nem tudnád, hogy 4Road + xenon. Mondjuk az előbbi "E" szabványos...
(Attól egy pillanatig nem parázok, hogy azzal nem vizsgázik le, Maja is vizsgázott
4Road-dal gond nélkül, be is kellett indítanom a világításhoz, szolid hangja van.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
-
DigitXT
nagyúr
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Something_
őstag
Hat mindenki leophat, ha nyomok egy felpadlot es megelozom a suzukist, aki nem meri megelozni a 70el kozlekedo fastrat az m2-n
Amugy tok durva, velem pl nem szokott se bmws, se audis gczni habar nem ulnek vissza a kezdo automba, amit 200e-ert vettem friss jogsival hyundai pony egyidos volt velem
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
A 8 db szelephimbáról, 2 db vezérműláncról, 2 db hidraulikus láncfeszítőről, 2 db karburátorról és 2 db kipufogórendszerről se feledkezzünk meg. Mindez egy 12 lóerős egyhengeresen.....Nooormááális?!
Egyébként hogy értsd, miért ilyen bonyolult: ez egy 1984-ben kiadott versenyblokk (!!!) 17 lóerővel 11.500,- fordulaton, csak 10 évvel később valamelyik barom mérnöküknek eszébe jutott, hogy porosodik pár raklappal a sarokban, és építsünk belőle csoppert. Legyengítették rendesen (a bazinagy eredeti karbik helyett 2 db Honda Dio robogóé került rá, teljes hossza mentés (!!!) beszűkítették a kipufogókat (viszont jó dohogós lett, tényleg), és "kivették" a 6. sebességet belőle. Így lett csopper. Állat, nem? Az eredeti kis speedgép még vagy 20 kilóval könnyebb, még keskenyebb gumikon fut, és úgy 130 körül volt a végsebessége. A csopinak új korában 100.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Hauptmann
addikt
Természetesen cigány az illető, ismerem az autót ás a tulaját is látásból
Akkor egy kis szokásos hangulatkeltés a topicban. Ki mondta hogy a Honda soha nem romlik el? Ez hazugság, kérem. A Lead is kezdi kitaposni magának a szopórollerré válás rögös útját. MMa délután észrevettem, hogy folyik a hajtáóműolaj, ráadásul valami elmebeteg helyen, ott, ahol a fékkulcs nyomórúdja kijön a fékdobból. Arra tudok gondolni, hogy a fék oldala felől van szimering, és ott befolyik a fékbe, a rúd nál meg ki. Vagy a fasz tudja, mert a fék az fog, nem baszta össze az olaj az egészet. Holnap megy a szervizbe.
-
huszi.gyb
senior tag
Pont ma volt erről szó...
Nálam itt a PUG, belekötni nem tudtam, pöcc-röff annak ellenére, hogy vannak hibái. Mégis BKV-zom, miért? Összeszedett valami szart, lyukas az első gumi. Új beszerezve, nem gond (legalább eladásnál lehet mutogatni), viszont a hátsó gumit amit ígértek hozzá még nem kaptam meg.Maja meg persze még készül...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
Van meg, honda foresight Itt sincs olaj szuro, de 3ezrenkent olajcsere. Az enyem sem xar, csak megujul, Magyarorszag erosodik .
Kimostam a blokk belsejet, inni lehetne belole .
Lenne gyurum ossze raknam vegre .Bogyo szedjed szetfele. Ha kicsi a tet a kedvem sotet
Es nem tudod felszsbaditani azt a maradek par loerot? Mindjart motorzhatobb lenne a csopi![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Lehet, hogy igazad lesz. Este néztem, hogy porzik a kiegyenlítő tartály.
Tőtikéztem bele a desztvizet, aztán egyszer csak sok lett. De leszívtam
féklégtelenítővel. Elvoltam, na. Kapott a gépsárkány egy új fékkart is, mert
HGabor89 előtt eldobták, a jobb oldalára, amiről többek közt ez árulkodott:
Amúgy hiába van rajta a "kukucska", ha amúgy qrvára nem látszik a víz.
Kéne valami háttérvilágítás, ami felkapcsolható, és úgy lenne értelme, LOL.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Nehéz megítélni, hogy a Liberty ennyire fickós, vagy a Maja ennyire lusta.
(Mindkettő igaz lehet. Jóféle harapós 2T, könnyű kasztnival + pilótával. Talán
még egy kis nitrózás is volt a villanymotor mellett: a turbó sivítása elnyomta.)HGabor89: egyre jár az agyunk. Nem vagy! ÉS!!!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
Vályi Pistát idézném, TCTV-ből, amikor a Dízel Maseratit tesztelte: ,,Mi lesz a következő? 3 hengeres Lamborghini?''
És nem azzal van a bajom, hogy fejlődik a technika. A villanyos robogót én is kipróbálnám, nyomatékos, igás lónak tökéletes... De egy Sportgépet, játékszert szerintem meg kéne hagyni "nyersen".
Akinek telik V10-es R8-ra, ne már, hogy dízellel akarjon kattogni, hangszóróból meg élvezni a "kipufogó hangot".
Oké, vannak olyan motorok, amiknek pörgetve szép a hangja (pl VW 3.0 V6TDI), de akkor sem tetszik ez az irány. Prius jó, Tesla jó, egy Majában el tudnék viselni villanyos kivitelt, no de Ninjában? Érdekes...
(#7692) kcsa: És a szénkefékre fújja a levegőt majd az elektromos turbó?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
Ez nem semmi
Lett volna még mit szerelni rajta, ügyes volt
A Honda az Honda
"Motordoki-módszert: megnyitottam a tartályt, s alulról, a nyereg felől felfelé haladva, hőlégfúvóval melegítettem a rendszert, miközben húzogattam a fékkart. Akkor hát, ez is kész lett."
Ez elég erős volt , én nem forralnám a folyadékot így az tuti.dugynok: Szét ne szedd a lehajtást.
A keréknek le kell jönnie a tengelyről, miután a befogó villát leszedted, amire a kipufogó is rögzítve van. Ha nem jön akkor rá van rozsdásodva kicsit[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Pedig azt írja, hogy foglalkoznak Piaggio-val. Lehet, hogy fostak a Peugeot-tól, a tartalomtól függetlenül.
HGabor,
Az az igazság, hogy azt az oldalt annyira nem vettem még számba. Amit láttam, hogy az első idom ugyanott lehorzsolódott, mint a másik, plusz alul is egy kicsit, a plexirögzítés körül szétjött az összefogatás, a hátsó krómléc úgy néz ki kb. mint az előző képen.
Az lenne a jó, ha tényleg a bal oldal biztosítózásából rendbe lehetne tenni a jobb oldalt, csak nem tudom, hogyan lehetne megoldani.
Tegnap felhívtam a Fehérvári úti műanyagosokat, motor biztosítózással nem foglalkoznak, mert macerás, a biztosítók állítólag nincsenek tisztában a motoros árakkal, plusz a szétbontás után lesz még egy pót szemrevételezés, hogy a rögzítőfülek mennyire törtek. A Mirek sem foglalkozik biztosítózással, legalábbis ezt írja az oldala.
Attól félek, hogy ha meg én hívom ki a kárfelvevőt, vicc összeget fog mondani.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
-
-Mosquito-
őstag
Nem fogod elhinni Brigéciol D-3 Sima benzin is jó.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
nagyúr
Az is mázli, hogy ki se vasalták! Anno, amikor a Maját vettem, hazafelé elveszett
róla az akkutartó fedele. Este volt már, mire fordultam arra, így nem találtam meg,
de másnap (mivel az egy echte szopóroller volt, be se indult reggel, nyehehe) már
nappali fénynél is jártam a kereskedésnél, és a hazaúton meglett. Igaz, kivasalva,
de a célnak megfelelt. Évekkel később veszett el újra, akkor már nem került elő,
így lett bontóból megoldva ~3000 pénzből: még szebb állapotban is volt az elsőnél.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ne is mondd! Egyetlen motorom volt, ami szerelőt nem kért: az első!
Csak annak meg rendszáma nem volt... De az mindig pöcc-röff, csak
tankolni kellett. Persze átb*sztak a korával, meg a tekert órájával, de
tényleg nem romlott el rajta soha, semmi. Nem is szereltem semmit!
(Olajcserére elvittem szépen a szervizbe, ott megcsinálták, és kész.)Csak egy dobozt fúrtam fel rá hátra (ami most a Maján van, de azóta
már rendes konzolon, hogy ne 1,5 személyes legyen, Huszi alatt),
meg egyszer szórakoztam az izzók csereberéjével, mert sötétben az
a HS1 abban sem volt túl acélos. Kapott valami komolyabb H4-et, az
nem volt rossz, odáig meg nem jutottam, hogy leégesse a foncsort...És akkor jött a Maja, ami egy fullra lelakott olasz import kotla volt.
Nem kevés pénz locsolódott rá, mire megbízható gép lett belőle, és itt
a megbízható nem szarkazmus, azóta lett vele megint ez + az, de ha
Marcell (végre) hajlandó lesz összepakolni az új hengerrel, akkor talán
lesz Huszinak egy problémamentes szezonja (új gumik, új motor stb.)Szerk: amúgy nem. Az első figyelmeztető jel korábban jött. Amikor a
próbaúton leállt a gép, és nem lehetett beindítani, tolhattam vissza.
Én balfasz MÉGIS megvettem/elcseréltem, nagy buktával... Mindegy.
Ez már csak történelem: nem tudom újra kezdeni + a szopórollerekre
rálocsolt 1-2 millát megspórolva venni egy újszerű használt gépet...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Hauptmann
addikt
Napról napra jobb. Most már sántítva ugyan, de különösebb fájdalom nélkül át tudok menni az egyik szobából a másikba, vagy a kertbe. A héten nem fogok szerintem dolgozni, kiadtam a melót egy taxis havernak, ezt a hetet rá kell szánni a gyógyulásra. Aztán a jövő hét elején viszem a gépet az Eleven Motors-hoz.
-
Hauptmann
addikt
Mondjuk a vizsga egy hónap múlva jár le.
A repedt idomba nem kötnek bele vizsgakor? Mert jobban gondolva HGabornak igaza van, hogy ezt a szezont így kellene végiggurulni, hogy nyugodtan kitapasztalhassam a gépet, nincs gáz, ha megint eldobom. Amúgy is okos vizsgára megy a lámpa miatt, bár ha valahogy el lehetne sütni a biztosítónál egy új lámpát...
-
DigitXT
nagyúr
Bizonyos poénokat ellehetetlenít, de néha engem is zavart.
Bár az élőszavas "megbeszélésünk" óta tudom, hogy a bankos
brigádot minden létező formázás (vastagítás/dőlt/OFF/stb.)
zavarja (beleértve az én "sorkizárt" hasábjaimat!), szóval
ha rajtatok múlna, nem maradna más, csak EZ. A plain text!
Welcome to the real world, and back to the '90-s e-mail.:)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ja még az is van, hogy Hódék szerint ez tök normális, hogy mélyen fog, mert
kombinált fék és hosszú a vezeték. Cseréljem le fém fékcsőre, talán az segít!
Mondjuk az, hogy előtte meg teljesen jó volt, gyanakvásra ad okot. (Sőt, még
az sem kizárható, hogy a hátsó fékcső gyárilag fémhálós - az elosztóig nem.)Továbbmegyek: tavaly kivettem a beállítócsavart, hogy hamarabb/jól nyomja a
főfékhengert a fékkar, s bár elsőre sokkal keményebbnek is tűnt, a próbaúton
ugyanúgy elkezdte a hol jó, hol nem jó játékot. Vissza is raktam a csavart.
(Mintha erre mondta volna csongi, hogy mesés fék. Hol volt, hol nem volt...)Ha tömítetlenségi gond lenne, nem keményedne fel, és elfogyna az olaj is.
Ha levegős maradt (fura, mert szerviz csinálta), akkor persze bármi lehet.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Jó, de akkor miért javasolod, hogy cseréljem vissza DOT4-re a DOT5.1-et?
Mert aprópénz, és egy potenciális hibát kizártál.
Szerk: de mi a "potenciális hiba"? Az, hogy a Hódék rosszul cserélték le esetleg?
Levegősre hagyták? Akkor miért cseréljem DOT4-re, miért ne csak légtelenítsem?
Szerk: francba, hogy pont most nincs féklégtelenítőm. Olajat meg vennem kell.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Á, a Madisonon már nem sok minden gyári. Amúgy ez nem is olyan olcsó.
Szerk: ha mondjuk most kell belőle 1 dl, 4-et lehet kidobni, pár hónap után.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Hauptmann
addikt
Ja, amikor vettem a mostani autómat négy éve, két típust néztem (mondjuk eleve rétegautó mindkettő), és amikor már megvolt rá a keret, csak és kizárólag dízel volt belőle itthon, nekem pedig V6 kellett. Előtte persze meg akadt néha V6 itthon is. Így viszont németből lett hozatva (ott sem gyakori a V6, de azért előfordul), igaz, drágábban, mintha itthon fogtam volna ki, de cserébe tökéletes állapotban.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen