Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Yettel topik
Hirdetés
-
Mozgásban a Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp A kalóz jakuzák jövő év februárjában érkeznek meg hozzánk.
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
Nyugodtan hátradőlhetsz, a hardverek megvárnak
ph Desktop PC-k és monitorok mellett processzorhűtő, egér és szék próbálja magára vonni a figyelmet.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #26119 üzenetére
Az oem-en vettem a gagyi cuccot, a madisonhoz ajánlották, mint a gyári olcsóbb alternatívája...
Tudom hogy nagyobb fesszel kéne mérni a testzárlatot, de nincs olyan műszerem, a melóból meg nem tudom hazahozni. Egyébként elég drága dolog.
A régi feszültség szabályzó sem az eredeti már, azért nincs rajta a gyári csatlakozó,, most forrasztom eppen. Legalább ennyi haszna mégis van a gagyi cuccnak, higy kaptam hozzá egy csatlakozót.
A motoron úgy van a szín jelölés, hogy három zöld jön a generatortól, ezen kívül van egy fekete meg egy piros. A fekete vezeték lehet a test, mert az van egy potenciálon a gép test pontjával, a piros meg az aksi vezeték pozitív végével van egy kötésen.
Csak a régi szabályzón is úgy van-e... Nagy eséllyel úgy van, de szeretek biztosra menni a piros es fekete bekötve. A japánok csak nem rontották el...
-
#50433536
törölt tag
Beszereltem a régit, leszabályoz 13.7 voltnál. Nem is melegszik annyira, mint a kínai gagyi, az már új korában is sokkal látványosabban melegedett.
Vissza raktam a tavalyi aksit, ami nem tartja a feszültséget, de egy óra töltés után beindult vele. Ha rendszeresen járok vele, akkor nem gond, csak ha leáll a gép két hétre, akkor mar lassan tekeri.A következő hetet kihúzom vele, amíg még jó idő van.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #26122 üzenetére
A felső képen feltöltést javasol? Lehet azért nem minősíette rosznak, mert a feszültség szerint lemerült aksinak mérte, így az indító áram is alacsony. Bár igazából nem tudom hogy működnek ezek. Mit mérnek, ha nem az akkumulátorban savat? Vagy teszteli is valami ellenállással?
Gondolkodtam rajta, hogy veszek egyet a Lidl-ben, de nem bíztam benne, nem értem hogy működik.
Milyen aksit vettél újnak és mit kellett bontani?
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #26126 üzenetére
Bocsi, először nem néztem hány amperórás amit felraktál.
A gyári indító kábelek 6-os sodrott vezetékek(6mm2 keresztmetszet), ami 4mm-es átmérőt jelent. A Te vezetékeid elég indító áramot közvetítenek?
Így van, hagyhatod egész éjszakára, ha a töltőd magától átvált csepptöltésre.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Még valami eszembe jutott játék közben... nekem azt tanácsolta az eladó, hogy a sav betöltése után pár óráig ne hazsnáljam. Gondolom ez a tölrésre is igaz lehet...
-
#50433536
törölt tag
Új téma, még két éve vettem a madisonba ledes égőket. Nem használtam végül,mert a fényerővel nem voltam megelégedve, gyakorlatilag ugyanúgy világít, mint a gyari 35/35 wattos hagyományos égők. Most kíváncsiságból megmertem a fogyasztását, hogy legalább abban jók-e, konkretan bíztam benne, hogy legalább takarékosak.
A webshop adatai alapján ezek 35 wattos égők. Gondoltam ugyanannyit fogyaszt, mint a hagyományos, de ledes, úgyhogy biztoasan fenyesebben világít. De persze nem, ahogy azt már két éve is megállapítottam.
Nos az áramfelvetel alapján valóban 37 wattot fogyaszt, de nem világít. Tökéletesen ugyanannyi fényt ad, mint a gyári égők.
Ezt le kell írnom még egyszer! Ledes égő, ami ugyanennyit fogyaszt, mint a hagyományos égő, és ugyanannyi fényt is ad. Remek kínai termék. Bánom, hogy nem küldtem vissza a webshopnak.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #26135 üzenetére
Hát igen ... Olcsó hús. A feszültség szabályzó és ez a led is a legolcsóbb kategoria volt. Persze nem volt olcsó, csak a gyarihoz képest. Így még drága is volt, hogy xar ar egész.
Vajon a 8 ezer forintos led is ilyen gagyi lett volna?
Emlékszem, figyelmeztettél rá, xarok ezek is, dehát a saját tapasztalatnàl nincs jobb tanító mester.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz Micsurin #26137 üzenetére
Alkoholos filccel szebbet rajzolok, itthon lemarom vaskloridban és nagyító nélkül is szebben felforrasztom az ellenállásokat. Ezek hitvány utánzatok. Csak az a baj, hogy nehéz kiszűrni. Újonnan, kívülről jól nézett ki ez is. Ráadásul nem a legolcsóbbat vettem meg, de igaz hogy az olcsóbbak között válogattam tényleg. Szóval nem is tudom..
Mi kel ahhoz, hogy jó alkatrészt vegyen az ember.. csak a gyári jó horror összegért? Nincs fokozatosság? A középáras termék is ugyanolyan rossz, mint a legolcsóbb? Vagy csak nem volt szerencsém?
Egyébként simán elképzelhetőnek tartom, sőt két kínai mikroszkóp vásárlásakor meg is tapasztaltam, hogy más tulajdonságokkal és más árkategóriában is eladják ugyanazt a rossz-közepes terméket. Más doboz, más árazás, de ugyanaz a termék van a dobozban.
Konkrétan tavaly vettem egy közepes telejsítményű és olcsó, valamint egy közép-felső kategóriás drágább mikroszkópot a neten. Most van két tökéletesen ugyanolyan, alsó kategóriás mikroszkópom. Kidobtam pár tízezrest az ablakon és még a fogyasztó védelemhez se fordulhatok. Pedig nagyon jó értékelése volt mindkét eladónak, több száz és ezer pozítív visszajelzéssel. Gondolom hamis volt az is, pénzért vették a sok pozítív visszajelzést. Kína, szeretlek![ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Megint megvolt a 160km-es túra a Dunakanyarba, nagyon simán fut a Madison az új Pirelli Angel gumikkal. Megint két személlyel ment a túra, nagyon jól megy a vas.
Az elmúlt két hétben lekoptattam a formaleválasztó réteget, úgyhogy nagyon jól tapad kanyarban. Ilyesztően jól... nagyon észen kell lenni, mert könnyen megbátorodik az ember. Egyedül motorozva már voltam úgy, hogy egyértelműen éreztem, csak a gumi tart az íven. Az már a határ lehetett, nem is akarom megismételni. Nem biztos, hgy legközelebb is sikerül, plána közúton.. por meg kavicsok az út szélén.
Érdekes, hogy a bekoptatás elején, kb az első 30-50km-ig, rendesen lehetett érezni, hogy nem tapad annyira, mint a bekoptatott elődje. A Heidenau K62 gumival nem volt ilyen érzésem, már az első kilométertől nagyon tapadt a mikroredők miatt, amik persze lekopnak 500-1000km alatt.
-
#50433536
törölt tag
-
#50433536
törölt tag
Ez nagyon mellbe vágott, biztos láttátok Ti is: [link]
Nem akarok vitatkozni arrról, hogy ki miben volt hibás. Ennyire vakegér módon elgázolni valakit, nagyon durva. Tudom hogy nem fogják, de én elvenném a SUV-os jogosítványát.
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #26185 üzenetére
Pont mostanában akadtam ki magamban, hogy milyen sokan levágják az íveket és csak centikre mennek el mellettem. Nagyon ilyesztő. Ezek az emberek nem félnek az ütközéstől?
Ebben a videóban is, milyen íven megy az autós? Szemből telibe csapta a robogóst, ott nem volt semmi A-oszlop kitakarás, max egy pillanatig, hisz a motoros állt egy helyben. Ebben a kereszteződésben ki ne csorgott volna előre, hogy biztonságosan át tudjon menni? Persze ennyire azért én se gurultam volna ki, de na... (mondom, nem akarok erről vitázni, mindketten buksik voltak.) Láthatóan nagy a forgalom, ha nem csorogsz előre, soha nem engednek át, mert a robogósnak macisajt van.
Ezzel egy időben elterjedt az is, hogy lakott területen kívül, nagyobb tempóval úgy veszik be a legkönnyebb kanyarokat is, hogy az autó kereke a felező vonalon megy, vagy simán átjön az én sávomba. A tükrömtől centikre mennek el. Ez már napi szintű élmény nálunk, egyáltalán nem ritka. Ezek nem látják hogy hol vannak az úton? Egyálalán mi a faszt (csúnya szó) keresnek az én sávomban, hogy merik megközelíteni a felező vonalat, nem félnek a haláltól?
Én a felező vonaltól fél-egy méterre szoktam autóval menni és jobbra húzódok motorral, nagyon félek attól, hogy összeakadok egy szemből jövő autóval, főleg ha kamion.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
A 400-as burgiban több balansz tengely van, vagy csak egy, mint a madisonban?
Állítólag simabb a burgonya járása, Kisebb3k a rezonanciak, de én ezt nem tapasztaltam, szerintem ugyanolyan. Vagy amin ültem, azzal valami baj volt? Dugattyút cseréltek benne és nem figyeltek a tömegre, dugattyú cserénén kell egyáltalán ezzel foglalkozni? Ilyen nagyobb gépek javításában nincs nagy tapasztalatom, csak a madison meg egy 250-es etz.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Bocsánat, hogy bele szólok, csak szeretném, ha minél több embernek lenne pozitív élmény a nagyrobogó vásárlás. Szeretnék elvonatkoztatni az előző beszélgetéstől és folytatni az itt megszokott barátságos stilus. Az ide írókat már olvasom két-harom éve és biztos vagyok benne, hogy senki nem akart bunkó lenni, max a megfogalmazás lehetett kicsit félreérthető.
NYPD: Ezek nagyon jó, de elég drága motorok. Az alkatrész is nagyon húzós árban megy. És tényleg igaz, hogy sok hulladékot árulnak, szépen kicsinositva, amikből csúnya szopóroller lehet, főleg az import motorokat érdemes elkerülni. De egy dolog biztos, bárhol vesszük is a gépet. Érdemes átnézetni egy erre szakosodott emberrel vagy céggel, de legalább egy tapasztalt ismerős szerelővel. Az eladók egy része, főleg a rutinos nepperek nagyon rafináltak szoktak lenni és csúnyán át tudják verni az embert.
Szerintem a sumákoló eladóból több van, mint a becsületesből. Saját tapasztalatom, hogy amíg én csak teljesen felújított és szépen karbantartott motorokat adtam el, még soha nem sikerült valóban jó állapotú motort vennem.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz Badboys #26229 üzenetére
Angel Scooter is jónak tűnik, bár nekem csak egy hónapja van fent, nagyon jól tapad meleg és hidegebb, vizes aszfalton is, íven tartja a motort szépen. Télen még nem mentem vele.
A Heidenau K62 téli-nyári gumit már jobban ismerem, az is nagyon tapad. Ezt már télen is használtam, a szuper tapadás tényleg igaz minden időjárásban, (bár hóban azzal se mentem). Ennél 100+ kilméteres túrán traktor effektus volt kicsit zavaró, fékezéskor lehetett érzeni. Hétköznapi oda-vissza furikázáshoz tökéletes minden évszakban.
A City Grip 2 is dícsérve van nagyon a youtube videókban.
A Mitas nagyon jó nyári gumi, ez is saját tapasztalat. Lassan kopik, ritkábban kell cserélni, cserébe 10 fok alatt nem mertem dönteni a motort. Annak jó, aki csak nyáron megy vele és az ősz elején már leteszi.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
A City-vel én is így jártam, nem volt a megfelelő méretben, de csak a rendelés után szóltak.
Akkor vettem a Pirelli Angel Scotert , majd egy hét múlva jött az email, hogy már rendelhető az a méret is a City-ből.Az Angel egyébként nagyon jól tapad, jól tartja a kanyar ívet. A téli üzemet még nem tapasztaltam, de arra egyébként is jobb a K62 a mintája miatt főleg.
Erre a gumi hiányra van egy elméletem, nem tudom mennyire helyes, de nyugaton miért lehet kapni az új gumikból minden méretet és nálunk miért nem?
Szerintem a kovid miatt eleve akadozott a gyártás és a szállítás is, de a fő ok inkább az, hogy az új gumikkal megszórták a nyugati piacot, a keleti részre meg tolják a régebbi modelleket, hogy az is elfogyjon. Keletre jó az is... ez a hozáállás minden területen megvan a nyugati országok részéről, de ez már undorító politika.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz Vismajor01 #26266 üzenetére
Zalaegerszegről Bpestre robogózni tényleg fárasztó lehetett. Szerintem a nagyrobogók túra távolsága olyan kétszáz km körül van. Ennél többet már kényelmetlen lehet megtenni. Az ember igényli egy idő után a beszélgetést, zene- és rádió hallgatást. A 400-as gépemmel könnyen megyek 100-150km-es túrákat, kénylemes a Madison átalakított ülése, falja a kilométereket, de tény hogy egy idő után hiányzik a társaság. Legalább a megállókban. Száz kilométernél nagyobb túrán néha jól esne egy jó barát mellettem, vagy a feleségem, a gyerekeim.
Így az sem rossz, ha utast viszek magammal, a társaság adott, de a motorozás élményéből erősen levesz. Megváltozik a motor minden tulajdonsága és az utasra jobban kell vigyázni, mint magamra.
A feleségem egy hete vizsgázott le nagymotorra. Tavasszal talán veszünk neki egy 250-300-as nagyrobogót. Ketten jó lehet túrázni. Valami rádiós sisak kommunikátort kéne szerezni, hogy tudjunk szót váltani menet közben.... Vagy talán mégsem?
Az allandó kapcsolat elveheti a lényeget, mert szerintem a motorozás alapvetően magányos tevékenység... spirituális élmény, a rendszeres belső megtisztulás egy formája. Legalábbis nekem.
Van valakinek tapasztalata a rádiós sisak szettekkel kapcsolatban?
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Ha a főtengely csapágyas, akkor lehet hogy csak a főtengelyt kell csapágyazni, de nagy az eselye annak is, hogy a hajtókar is lóg és a szelephimbak meg a vezermutengely bütykei is elkoptak. Szetbontas nélkül nem lehet megmondani, hogy 100ezret, vagy 400ezret kell rakolteni.
Nemrég én is vettem egy ilyen motort, hogy eleve rossz volt, csak azt nem sejtettem, hogy ennyire gatya lesz.
Nálam is úgy kezdődött, hogy csak a főtengely kopog.. gondoltam jó kis szerelés lesz és bevallaltam. Mondjuk én eddig minden motoromat teljesen felújítottam, ezzel is az volt a terv. Aztán kiderült, hogy piros szilikon pasztaval eltomodott az olajjárat és emiatt elkopott a főtengely csapágy, a hajtókar, gyűrűk és a szelephimbák, tehát minden, ami nem kapott kenest. A motor tobbi resze is hasonlóan elhanyagolt volt, elektronika, fék és burkolatok. A motor vételi árának a dupláját költöttem rá és sokat dolgoztam rajta, a legapróbb részletekig.
Most talán van egy megbízható öreg gépem... de hogy megérte-e, már nem tudom. Egyre kevesebb örömet okoz a felújítás. Ráadásul azóta több ismerőst is átvertek mindenféle módon a magán eladók... nagyon sokan hazudnak a hirdetésekben... én se tudtam még soha olyan állapotú motort venni, ami valóban megfelelt a hirdetesnek. A vevőim viszont mind felújított szép motort vittek el.
Jól gondold meg, hogy bele vágsz-e!
Sajnos igaz a mondás, ha jót akarsz, akkor meg kell fizetni, de a sok csaló nepper és hazug magánszemély miatt xart is lehet venni nagyon drágán. A legjobb talán ismerőstol venni... vagy szalonból.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #26319 üzenetére
A videó sorozat jó hiánypótló lenne.
Motor javítás van a youtube on, de magyar nyelvű robogó javítás kevés van, főleg a váltóval kapcsolatos magyar nyelvű videók hiányoznak. Sokak fejében még nem állt össze a görgők szerepe a váltóban, és hogy mi történik, ha változtatunk a görgők tömegén, stb....Meg jól esne nézni, ahogy más is vergődik egy madisonnal.
-
#50433536
törölt tag
válasz -Mosquito- #26322 üzenetére
Csongi szerintem sokszor szerel ilyesmit, itt is sokat segít az embereknek, jó lenne az a videó sorozat.
A Pisti szerel meg engem is kiakaszt...
-
#50433536
törölt tag
Mi az a pinlock betét a sisakhoz, hogy működik?
-
#50433536
törölt tag
válasz beholder00 #26377 üzenetére
A bogár eltávolító anyagok is károsítják, meg minden tisztító szer. Azt írják hogy nem, pedig igen.
A legjobb lenne mindig csak langyos vízzel tisztítani puha ronggyal, és ha csak lehet árnyékban parkolni vele ahogy írtad, így őrizheted meg a legtovább. Semmi vegyszer, semmi dörzsöles.
De ne stresszelj rajta, ez is csak használati tárgy, csak motorozz és kész. Előbb-utóbb úgyis bemattul kicsit a naptól és az apró karcoktól.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Jó ötlet! De akkor UV álló fólia kell rá. És a belső oldalát is fóliázni kell, mert a nap ott is kiszìvja, sőt az erősebb szórt napfény is képes károsítani. Nem tudom, hogy csinalnak-e ilyet, meg hogy ér-e ennyit az egész. Inkább csak használjuk és kész, azért van. Szerintem a túlzott törődés is elveheti a motorozás örömét. Az állandó aggódás a szép drága motor miatt...de kinek hogy.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz vendingo #26445 üzenetére
Vásárlás előtt olvasd el a fórum bevezetőjben a vásárlási tanácsokat. Megéri.
- Ha nagy szerencséd van, akkor csak át kell nézni és minden oké, egyből használható biztonsagosan.
- Ha kis szerencséd van, ami a gyakoribb, akkor a variovaltóra, a fékekre és talán gumira is kell költened néhány tízezrest, max 50-100-at. Ez még normál esetnek számít, csak a hirdetés is így arulja a motort. Az esetek felében, jobb állapotúnak hirdetik a robogókat, mint a valóság. Ilyenkor lehet alkudni igazán.
- Ha nincs szerencséd, akkor motorikus, elektromos baja lehet, valahogy elfedve, ez az átverés esete. Minél olcsóbb egy robogó a kategóriájában, annál nagyobb az esély a szopórollerre. A nagyrobogók magyaros világában sajnos elég gyakori eset...-Ezen kívül, van egy speciális eset, amikor direkt felújításra szoruló vasat vesz valaki nagyon-nagyon olcsón, aztán rá költ félmillát és dolgozik rajta három hónapig. Ez az én műfajom.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz vendingo #26447 üzenetére
Akkóóóó ezért volt furcsa, hogy az extrákra akartál alkudni.
Ebbe sajna nem tudok beleszólni, csak egyszer vettem új motort, egy 50-es robogót. Ott nem sok figyelni való volt. Otthon ellenőriztem az olajat és hogy a csavarokat meghúzták-e.
Téli szezon van, kevesen vesznek motort, talán több lehetőség van alkura, főleg az extrák terén ahogy írtad.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz vicces #26449 üzenetére
A kormány ferdeségért azonnal szólni kell garanciában, mert nem biztos hogy beállítható és gari után már együtt kell élni vele. És nem illik kiszámlázni, annak egyenesen kell állnia. Az autó kormányának is vizszintesen kell állnia egyenes futásnál, különben futóműbeállítás kell. Ez mind garanciális dolog.
-
#50433536
törölt tag
Ahogy olvaslak titeket rendesen megjött a kedvem a motorozáshoz. Kimentem, beinditottam a madison kisasszonyt és megfagytam a -6 ban. Egyenlőre elnapoltam a motorozást, nekem ahhoz min 5-10 fok kell.
Bezzeg huszonöt éve, még hóban és mínusz 5 fokban is mentem 170km-t. Emlékezetes nap volt, mert hazafelé már fehér köd volt és jégkocka volt a térdem helyén. Amikor hazaértem, nem hajlott a lábam. Másfél órát ültem a cserépkályha előtt és próbáltam kiolvadni. Utólag nagy hülyeség volt, de haverhoz mentem, akinek 1000-es Hondaja volt. Egyszer mehettem vele egy hosszú egyenesben és megint arra pályáztam. Szerencsére nem volt eleg jó az idő. Azért a 300kg az háromszáz kilogramm. Aki nincs hozzá erősödve, annak nem szabad odaadni.
Azért nagyon jó volt 220al menni egy etz után. Nagyon féltem és nagyon izgultam egyszerre, az adrenalin majd szetvetett... Utólag az is nagy hülyeség volt, de azért fiatal az ember hogy hülyeségeket csináljon.Most hogy holtszezon van, jöhetnek az ilyen sztorik tőletek is!
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #26499 üzenetére
Durva lehet a madison tömegét 125 köbcentivel mozgatni, legalábbis 50-60 fölött biztos.
Nemrég kipróbáltam az egyik kollégám 250-es madisonjat, kicsit könnyebb görgők voltak benne és 40-50-ig jobban ugrott, mint a 400-as madiosn gyári görgőkkel. De azért lehet érezni, hogy 160/190kg a vas. Kanyarodáskor és döntéskor egyértelműen lomhabb a kisebb blokkos gép, nem is értem, miért csinálták őket. Biztos csak azért, hogy legyen miből választani.
Azóta egy lépcsővel kisebb görgőket raktam a 400-ba is, sárga kontrasztrugóval, amitől sokkal jobb lett. Nem is értem a gyari készletet, azzal jól megy, de az en beállításommal 0-70-ig jobban ugrik, (kisebb a rezonancia is) és 100-nál van egy második nyomatek csúcsa, amikor úgy megindul mint állat és erősen gyorsul 120-130-ig. Aztán stop van, a 135-nagyon lassan jön be, de nem is lényeges. Fogyasztásban meg nem vettem észre változást, de teljesítményben egyértelműen jobb lett minden tartományban.
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #26500 üzenetére
"de a Madison onnan jött, hogy ugyanaz a blokk... és bár utólag tudom, hogy kis szériás, gyerekbetegségekkel, de szerethető a karaktere"
Nagy kár, hogy ez a 400-as blokk kihalt. Volt hozzá gyári update csomag, amit mindketten beepitettunk és ezzel megszűntek a gyengeségei is. Egyszerű karbis gép, ami veszettül jól megy, gyárilag is, de főleg ha megpiszkaljuk a cvt váltót. Lehetett volna fejleszteni még... például ha raktak volna bele egy második balansztengelyt, meg dupla vezérműtengelyes lenne, mint a burgman. Nagy kár érte...
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #26508 üzenetére
Én is bele akarok kotyogni...
Amiket itt leírtatok, pontosan az zajlik az ember fejében vásárlás előtt, főleg ha sok pénzért újat akar venni. A kikezdhetetlen észérvek és tények harca a látvány keltette érzelmekkel szemben.Nemrég a madisonnal én is így jártam, bár nem új vétel volt, de legelőször a formája tetszett meg és hogy nagyon megy. Ha akkor komolyan veszem, hogy kis szériás a blokk és bezárt a gyár, ráadásul horror árban vannak az alaktreszek, biztosan nem veszem meg. De nem bántam meg, igaz fel kellett újítani. Az volt a szerencsém, hogy a felújítást mutatta a motor állapota és ára is és a tulaj sem tagadta. Sőt, amikor kiszedtem a főtengelyt és fény derült a valódi bajokra, magától kifizette a komplett főtengely felújítás árát, 65 ezer forintot. Ha másképp alakul és kevésbé rendes embertől veszem, akkor más szájízzel lennék.
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #26510 üzenetére
Sokáig én is így gondoltam, hogy robogóba sok a 400ccm... de most már teljesen másképpen gondolom. Biztonsagos és élvezhető teljesítményt ad, olyan mint egy klasszikus motorozás, de kenyelmesebb és nem kell váltani, jobban ráérek nézni az utat és a tájat. A tököm tele van már a millió váltással, amit az előző motorjaimon kellett. Persze szerettem azokat is, sőt inkább imádtam, de ezt jobban élvezem. És most már azt is értem, hogy miért olyan nagy királyság egy 750-es túra robogó. Hosszú távon nagyon sokat számít, hogy nem kell kuplungoz, váltogatni. Sok hely, lehet pakolni, kenyelmes ülés és pozíció... lehet ez már a korral jár, mert 45 vagyok, de nem bánom. Nagyon szuper a 400-as madisonnal szerpentinezni, ha már érzi az ember a gépet. Haladni is lehet vele. Azt elismerem viszont, hogy városba nem túl ideális a mérete miatt, de ingázni és túrázni nagyon jó.
-
#50433536
törölt tag
válasz Bogyó bá' #26519 üzenetére
Jajj ez nekem is nagyon furcsa volt az első évben, amikor megvettük az első kisrobogonkat. A tank nagyon hiányzott a labaim közül, fura érzés volt úgy motorozni. Most már teljesen megszoktam és nem is hiányzik. A motor átlépése meg pláne nem hiányzik. Nekem is a derekam szokott fájni és nem tett jót neki a felszállás. Mindig rá kellett készülni a felszállásra, nehogy meghúzzam magam.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #26522 üzenetére
Az egy következő lépcsőfok, ami korral jár, hogy még az alagutat se tudja átlépni az ember. De még akkor is lehet váltani sima padlós dobogóra. Még szerencse, mert a korosodassal nem csökken a vágy a motorozásra.
Egyébként az alagut tetejét én is állandóan lesarkazom, egyszer az aksi fedél is kiugrott a helyéről.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz Bogyó bá' #26529 üzenetére
A videókból azt látom, hogy ennek a vasnak 70-80 között van a tartós tempója és kb 95-100 lehet a vége, ha nem csal az óra. Kanyargós úton úgysem lehet gyorsabban menni, meg minek is, akkor hol marad a túra élménye. Teljesen vállalható, sőt szerethető vasnak tűnik.
Autópályára azért nem mennék vele. Még a 400-as robogómmal se megyek pályára, nekem túl veszélyesnek tűnik.
Jó lenne egy PCX 125 a feleségemnek, ha már nyárom megcsinálta korlátranra is a jogsit, mehetnénk együtt túrázni. Csak hát ahhoz még erősödni kéne anyagilag.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #26572 üzenetére
Én meg kifejezetten szeretek a madisonnal túrázni. Tavaly többször mentem utassal (lányaimmal) 150km-es túrára. Hollókő, Dunakanyar, hekk sült krumplival, stb... és egyedül is nagyon jó motorozni vele. Hozzá kell tennem, hogy az ülés átalakítása sokat nyomott a latba.
Eddig sose fájt a jobb vállam, de tavaly óta igen, főleg motorozáskor. Eddig nem volt plexi egyik motoromon se. Lehetséges hogy a plexi pont a vállamra csapja a szelet és ezért megfázott?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen