- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
- VoLTE/VoWiFi
- MIUI / HyperOS topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Megjelenési dátumot kapott a Disney Epic Mickey: Rebrushed
gp Az új kiadáshoz érkezett egy rövid előzetes amelyben láthatjuk hogy néz majd ki a gyűjtői változat.
-
Itt a ViewSonic új, alsókategóriás 27”-es kijelzője
ph A VA2708-2K-MHD WQHD felbontást, IPS technológiát és VRR-t kínál egy 140 dolláros csomagban.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz yodamastah #19878 üzenetére
Hehe, enyém is pontosan ilyen volt. Kékholdnál annyival intézték el (hozzáteszem teljesen jogosan), hogy elengedett kormánnyal nem motorozunk
-
kcsa
veterán
Személy szerint úgy gondolom, hogy a manapság kevéssé divatos bizalmi elv szerint nem kell sávot váltó autóra számítani az adott helyen. (záróvonal, így nem válthat sávot a következő lehajtóig sem).
De amíg én is olyan helyen lakom, ahol a reggeli ordenáré nagy dugót (10 km simán van egy óra) azzal is duzzasztják a népek, hogy szabálytalan útvonalakról sorolnak be a főútra, és erre hatalmas ivben szarnak minden kib.szott reggel a helyi rendőrök, inkább néha kiállnak máshova traffizni, addig senkitől nem várható el szabálykövető magatartás. Mert senki nem kéri rajtuk számon. Soha.
-
kcsa
veterán
Nagyon ritkán jártam refivel. Főleg akkor, ha úgy felejtettem. Én utálom ha vakítanak, én sem teszem mással.
-
kcsa
veterán
válasz Flashback #20196 üzenetére
Mindene Piaggio, burkolatot leszámítva.
Az injektor csatlakozója azért volt képes letörni, mert az idióta csigazabálója közvetlenül mellé tervezte az akku dobozát, így ha nem egy meghatározott (de sehol le nem írt) módon forgattad- és szerelted be az injektort, teljes berugózásnál két-három alkalom után letörte a csatlakozót.
Alapvetően típusbaja nem nagyon van (klasszikus Piaggio nyűgök: a minőségi magyar utakon zabálja a szilenteket és felfüggesztőcsapágyakat), de a burkolat aránylag gyenge (kb. SH minőségű, Kymco masszívabb) és rohadtul ritka, emiatt drága.
Kezdőknek óvatosan ajánlanám, a beszerzési nehézségek miatt
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #20225 üzenetére
Volt. De egyszerűen a sportvarió+könnyű görgő annyira magasan tartotta a fordulatot, hogy ennyi lett a vége.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz yodamastah #20292 üzenetére
Nem vagyok én se méricskélős,se nem dokumentálós, de néha kiszámolom. Segítséget ad: egyrészt tendenciaként látható hogy változik-e, másrészt ha egyszer megugrik fél literrel azonos körülmények között, az meg hibára utalhat.
-
kcsa
veterán
válasz Gaboman #20355 üzenetére
Lesznek ellenvélemények is, de túrázni nem robogót vennék.
Xciting 500-asom volt, van típusbaja is, ezzel együtt kényelmes, szerethető, és valóban inkább hosszabb utakra való, semmint városba.
Nexusom nem volt, de amennyire tudom nem túrázós stílusú, nem kanapén fetrengős
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #20367 üzenetére
Mentek már Babettával is Fekete tengerhez, de személyesen is ismerek olyat, aki Satelis 125-el ment Bulgáriába. De ha őszinte mosollyal mondják hogy jó, és nincs erre jobb jármű, engem akkor sem fog meggyőzni.
-
kcsa
veterán
válasz yodamastah #20376 üzenetére
Holy shit, ebben benne van már az elkopott vezérműtengely (by Kymco ) cseréje is, vagy ez csak olaj?
-
kcsa
veterán
Így hogy szép lassan építem le a robogós dolgokat, megtaláltam a hibakódolvasó kütyüt is. Valaki az évezred bizniszét?
-
kcsa
veterán
válasz csongi #20505 üzenetére
Én ilyet akartam régebben, robogóra praktikusabb.
-
kcsa
veterán
Honda Forza 300 gyári marketing. Azért ezen elmosolyodtam:
"Fuel economy is also improved, up to 31km/l from 30.8km/l"
-
kcsa
veterán
válasz Szpilu__25 #20794 üzenetére
Saját blokk, a csereperiódus azért is rövid, mert nincs benne szűrő.
-
kcsa
veterán
válasz Szpilu__25 #20797 üzenetére
Minden megoldható, de néha kicsit utánajárós. Ha valami típusspecifikus dolog kell, akkor külföldi webshopokat ajánlom, sokszor szállítással együtt is megéri. Persze fék/szíj és hasonlók "bárhol" kaphatók.
-
kcsa
veterán
válasz Szpilu__25 #21038 üzenetére
Nem lehet megmondani a frankót ennyiből.
A tekerés 99,99% valószínűségű, de hogy jó-e, az csak huzamosabb használat után fog kiderülni.