- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Realme 10 - lift nélkül a tizedikre
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Három nap alatt 5 millió eladott példány
gp Úgy tűnik, hogy a DLC-t nagyon sokan várták és még annál is többen vásárolták meg.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz SzlobiG #20221 üzenetére
Nem 500-as, csak 400-as, de szeretik az 500-ashoz hasonlítani, ha fogyi a téma,
mert az ugye nagyobb, aztán mégis kevesebbet eszik... Csongi legalább karbisat
mondott, de Malagutiék pl. a SpiderMaxot, az meg injektoros. Az sem mindegy...De azért emlékszem én kcsa 500-as Kymco-jára, ami az injektora ellenére 6-7L-t
is evett, amikor tuning varió volt benne. Ment is mint a meszes, de akkor kajált is:
gyárira visszaállással orvosolta, normalizálódott a fogyasztás. Csak lomha lett.Megjegyzem, nekem rekordom egy viszonylag szabályos Balatoni körön 3.7L/100
De kicsit dinamikusabban is ilyen 4.1-4.2 környéke, HA országúton használom.
Általában nem ott használom. (Tesztelni szoktam menni, azok a tüskék a képen.)Ezért lennék most kíváncsi még egy ilyen tesztre, mert ha pl. benzinszint a gond,
akkor garantáltan sokkal többet kéne ennie a tesztkarikán. Csak nincs rá időm.[ Szerkesztve ]