Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
it Több mint 100 milliárd dollár értékben húzhat fel gyárakat az Egyesült Arab Emírségekben a TSMC és a Samsung, miközben a helyi elnök most a Fehér Házba látogat.
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #15994 üzenetére
Meg 200 km/h fölé ne nagyon hajtsd, és úgy kimegy a világból.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #16014 üzenetére
Már a legelején, hogy hogyan lehet kézzel variátort tesztelni...
Megjegyzem, ha be kell nyomni a helyére, akkor gebasz van, mert ezek
viszonylag szabadon kellene, hogy mozogjanak: ha szorul, perszehogy
nehezebben vált vissza. De akkor az nem belevaló görgő. Szerintem.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #16017 üzenetére
Én eddig ahány variót láttam, mindegyikbe a helyére gurult a görgő.
Igaz, túl sok tapasztalatom nincs. (180-as Maja gyári és Multivar, ill.
ugye 400-as Madison gyári, Multivar, J.Costa / csúszó röpsúly, meg
még egy vadonat új gyári varió. Ez beépítésre/kísérletezésre vár.)Várjál, pont kihagytam valamit, amiben viszont megszorult a görgő:
Amúgy egy idő után nem gurul, hanem csúszik. Azért kopik laposra.
És azért jobb a Puli bárminél, mert az eleve meg sem próbál gurulni.
(Akkor van baj, ha mégis megpróbál, sikerül neki, és eltűnik az 1-es.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #16019 üzenetére
Kíváncsi leszek a tapasztalatokra élesben. RMS-t én eddig sem vettem volna (görgőből), de mégegy rosszpont nekik, ha már anyagában is gagyi: méretre legalább egyformák? Súlyarányuk hogy alakul? Remélem beválik a gyári, hiszen az az Igazi Márka Terméke. Szerk: nem a Honda hibája, hogy az RMS szar. Mintha már olvastam volna, hogy nem az igazi. De persze a konkrét terméktől függ.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #16051 üzenetére
Az első még elmegy jó 30-at... 50%-os. A hátsó tényleg kopottas:
nálam 6000 alatt néz ki így. Mondjuk a City Gripnek esélye sem volt
a defekt miatt. De a Power Pure SC-t kifejezetten élvezem (jól gurul).
Szerk: mekkora is a gép? Nem nagyon gyűri le magáról a hátsót.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Látja? Nem látja? Na látja! Nem is nézték a lámpákat: full LED-del vizsgázott le.
Teszem hozzá, hogy power LED-ekkel. Amiket bármikor végigkapcsolgatok nekik,
és szerintem nem mondják meg, hogy nem izzó. (Vagy ha igen: csak jobb annál.)Szerk: siettem a vizsgaállomásra, egy autista apuka meg elkezdett "emberkedni",
szerencsétlen gyerek ült hátul: láthatta, hogy az igen intelligens apucija majdnem
megöl egy motorost azzal, hogy az átsorolási szándékát észrevéve addig nyomja
a gázpedált (nem törődve az 50-es limittel!), amíg a motorosnak jól elfogy a helye,
hiába megy már majdnem 90-nel, fékezhet jó nagyot. Nehogy haladni tudjon ugye.
Előtte érdekes módon képes volt 50-nel menni, meg utána is. De ha előzik? Ááá!!!Hát felhajtottam a sisakot, remélem hallotta a kölök, hogy "Ezt tanulja a gyerek?"
"Ezt tanulja a gyerek? A k.rva anyádat!" Remélem mindent hallott, s kérdezi majd
otthon, hogy mi az a k.rva, s az anyuci* tényleg az? Hiú ábránd, persze.*: vagy a nagymama. A megfelelő rész aláhúzandó. Esetleg mindkettő ugye.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #16080 üzenetére
Nekem ezzel csak az a bajom, hogy olvasom a manuálban, hogy ha utas is van,
vagy nagyon fel van pakolva a gép, akkor többet kell fújni a kerékbe. Szóval csak
annyi lenne a kérdésem, hogy ilyenkor be kell vinni a Honda márkaszervizbe?Egyáltalán levegő kell ezekbe, vagy abban túl sok az oxigén, inkább nitrogén?
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #16082 üzenetére
Tönkre fogod vágni a fesszabod, mert valami kínai szar izzót raktál a Hondádba?
Visszamennyé! Ui: nem tudom, milyen az a COB LED: Autóklub nem csókos.Szerk: ja nem, már vágom. Amit spórolsz a lámpán, azt elfűtöd a markolaton.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #16084 üzenetére
Viszont közel van. Az idő pénz.
Remélem nem lőttek le kilóhússzal...Szerk: amúgy túloztam, nem volt full a készlet... A helyzetjelzőbe beraktam egy
hagyományos izzót, nulla munkával, mert az illik a HS1 izzókhoz: te, hogy ez a
gyári lámpa már mennyire fos, az valami hihetetlen! Bemattult a foncsor, minden
baja van! Szóval a következő projekt, hogy huszi letüsszenti feketére. Megint.Aztán két év múlva veszek bele valami bontottat, hogy megint levizsgázzon: ehh!
Szerk: ha még meg lesz addigra. Ez sem olyan nagyon régi kép, aztán mégis:[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Milyen motorolajat vegyek a lomha kecskébe? Van Motul 10K-ért, de 20-ért is.
Rohadtul unom már a J.Costa variót. Pénteken fogyasztás teszt, utána csere!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #16096 üzenetére
Eegen. Mondjuk sok jót nem jósolok: valószínűleg szarabb lesz mint a J.Costa,
mivel olyan kicsi a mozgástartománya, hogy az vmi félelmetes, és akkora gyári
hézagoló jár hozzá, hogy az már egy fojtással is felér... De kiindulásnak jó lesz!
Aztán végigtesztelem, melyik konfigban a legjobb és eladom a többi szart. LOL.Olajból igazából az érdekelne, hogy van-e értelme a "fullszintnek" az ásványival
szemben, hiszen tudjuk, hogy egy pörgős versenymotorról van szó... Ja nem.Szerk: amúgy most az 5100-as van benne, s télen nagyon "sok" volt az a 15W,
folyton dolgozhatott a nyomáshatároló szelep... (Lassan melegedik be a blokk.)
Gyanítom, ezen a 7100-as sem segítene, csakis a viszkozitás csökkentése.huszi.gyb: sikerült már indexrelét szerezni a Kymcoba?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #16105 üzenetére
Olajszigetben azt kérdezték anno, hogy mibe lesz Ducatiba?
Le kellett lomboznom őket, hogy nem, csak egy vacak BMW...Izé. Malaguti, na. Viccen kívül, ilyen a gyári előírás, kicsit brutális.
Szerintem a macskazabálós éghajlatra ajánlható - nálunk necces.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #16107 üzenetére
Nem igazán fogyasztja. A kilövést sajnos a J.Costa (is) hátráltatja... végig 6000
alatt gyorsít, ebből jön a (szánalmas) 10 másodperces idő. A gyárira hajaz...
Ennél a 16 grammos Puli is jobban húzott, mert az legalább felengedte 6500-ra.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #16110 üzenetére
Ne már... Azért, mert fél év kihagyás után megint gyorsultam egy 0-100-at?
Tudom, mit szoktál mondani: egyenesben a majom is tudja húzni. Ez így van!
Egyszer összefutottam "beteg" fórumtárssal (nem motoros ügyben!): lelkesen
mutatta a telefonján, hogy milyen ZX12-t vett/vesz a napokban. Aztán, mintha
olvastam volna tőle a motorosban, hogy hát... gyorsulhatna jobban is.
Na most az a motor majdnem 200LE. Biztos nem lő ki a lámpától eléggé, lol!Írtam már számtalanszor, hogy engem ezekkel a mérésekkel csak a motorka
magához képest nézett teljesítménye érdekel, hogy nekem kényelmes-e vele
menni. Lehet, hogy tizedeket nem érez az ember, de a másodperceket igen...Nem tudom, az Audista apukát mondjuk megette volna-e, ha 8.6-os a konfig?
Lehet... Az is lehet, hogy csak nagyobb bajba kerülök, mert van még tartalék
abban a négykarikás szarban is, és csak azért is nyomni fogja, akár padlóig,
de meg ne előzzem már (inkább leszorítana). Passz. A látszattal ellentétben
nem szoktam száguldozni. Néha egy-egy kilóhúsz-harminc belefér, DE NEM
ez az utazóm a városban. (Tudnék mondani olyat a motorosból, akinek igen.)Majd ha minden kanyarban karcol a sztender (ami közúton életveszélyes is),
akkor mondhatjuk, hogy kinőttem a vasat: szerintem nagyon messze van!
Eleve kicsit libegős a kanyarokban. De ha felújítom a szilentblokkot, akkor...Szerk: és azt még nem is mondtam, hogy nagyobb, nehezebb gépet nem is
szívesen terelgetnék. Elég a Madison is, amikor tolni kell (be a garázsba).
Azért ha vki azt mondja, hogy ugyanebbe belerak 50LE-t, nem hajtanám el...
És ha még meg is fejeli ABS fékrendszerrel és stabilabb kanyarodással...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #16113 üzenetére
Nem miattad keltem fel korán, azt elhiheted. De most felkeltem (megint).
Csak egyetlen kérdés: a belinkelt motorkerékpár vételárát Te fogod ideadni
ajándékba, vagy megvárjuk, amíg én keresem meg rá a pénzt? Ha előbbi,
írhatod is, hogy hol találkozzunk próbakörre. Ha utóbbi, akkor ne siess úgy!Változnak az élethelyzetek. Az, hogy összesen már jó 2MFt-t költöttem 3.5
év alatt a Madisonra több dolgot NEM jelent. Többekközt nem jelenti, hogy
- ennyit megérne a motorom (sajnos!)
- lenne rá vevő ennyiért (nem is eladó)
- lenne mégegyszer ennyim, zsebből egy másik motorra (sose volt!)
- ma is el tudnék költeni ugyenennyit rá (vagy lenne rá ingerenciám)2016-ban sajnos több temetésen voltam, mint szerettem volna lenni. Nem
motorosokén, családtagokén. Továbbá albérletben lakom, s megromlott
a viszony a tulajjal (mert egy gyökér volt és 4 év után ki akart túrni minket),
kénytelen voltam költözni: ha nézegettél (bármilyen okból) bérlakás árakat,
akkor tudod, mennyire elszállt a piac. Csak drágán van, még a szar is.
Ezek után kell még magyarázni, hogy miért dilemma az 50K-s szilentblokk?
De végülis mindegy. Más faszával verni a csalánt mindig sokkal könnyebb!Motorolajról kérdeztem, de hasznos infót tőled nem kaptam, csak a poént!
Nincs bajom a poénkodással, magam is élek vele... nem árt, ha megértem.
Sajnos nem mindig értem. Olyankor van az, hogy komorabban írok.
Milliós új motorkán ülve biztos szebb az élet. Talán, egyszer megismerem!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #16117 üzenetére
Igazad van, nem ide való infók, csak muszáj voltam kicsit árnyalni a képet.
Szerintem azért másnak ajánlgatni egy alsó hangon másfél millás gépet...
Önmagában zsebben turkálás. Miért nem veszel ilyet? (Mert nem telik rá.)Mint írtam, a lóvélocsolás megtörtént. A múltban. SOK idő alatt. Elnyújtva!
Lehet, hogy ma nem így csinálnám, vagyis az egész biztos, hogy ezt nem
csinálnám ugyanígy végig - ugyanezzel a motorral. De azért vegyük észre,
hogy a másfél millás T-Max megint nem az út vége, hanem az eleje! Ott is
befigyelhet, hogy az előző tulaj hanyag volt, és/vagy szar szerelője volt, és
ez+az kapásból cserés, de ott minden sokkal drágább lesz. Csak az új
motor olyan, amit kitolsz a szalonból, és azon minden tuti. És az mennyi?Egyáltalán nem kevés nekem a teljesítménye. Csak volt egy kis aprópénz
a finomhangolására (15K). Amiből aztán sok lett idővel. Szerintem párszor
már átbeszéltük, hogy nem a 15K-s kiadások lespórolásából lesz a T-Max.Amúgy nem bántásnak/csesztetésnek szántam!
Ezt örömmel olvasom.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #16122 üzenetére
Nálam nem jó a link. De nem hiszem, hogy arra ne kéne többé rákölteni.
Kollégám ajánlotta az SW600-át, 850K-ért. Korrekt ár! De nekem az is sok.
S továbbra sem akarok azért motort cserélni, mert azt tesztelem, ami van.Az, hogy le lomha kecskézem szójáték: nem az igazi. De nem is szar! Más
viszont ne lomha kecskézze le, mert azt pikkpakk lenyomom a pirosnál.Szerk: kivéve persze a nagyköbcentis nagymotorokat, és az Audistákat.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #16124 üzenetére
Jól látom, hogy ez egy 61 elemű találati lista, ami az Olaszországból importált,
ergo lefosott, tekert órás, és lehetőleg ősrégi roncsokkal kezdődik 460K-ért?Bökj rá arra, ami tuti vétel szerinted! Legyen magyar rendszáma + ABS. Köszi!
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #16126 üzenetére
Köszi! Látod, ott is vagyunk 1.5 MFt-nál. És ez az árkategória alja...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Golota #16119 üzenetére
Teljesen egyet tudok érteni ezzel, bár 500-asnál nagyobb gépen még nem ültem.
Igazából nekem "tökéletes" a Madison (az én "motorozási" szokásaimhoz),
csak (és ott ez a csak!), egy-két "extra" hiányzik elvben belőle. Úgymint necces
helyzetben még több erőtartalék és "komolyabb" fék. Tehát lényegében jó lenne,
ha lenne mondjuk 50LE, amiből "normálisan" 20-25-öt használok, "állatkodásnál"
mondjuk 30-35-öt (jelenleg ugye van max. 30), ha meg lépni kell, akkor ott az 50.Ja és persze ABS, ha "vészhelyzetben" meg kellene állni. Az a baj, hogy a CVT
nem igazán támogatja ezt a gyengébb vagyok, de ha kell, ki tudok lőni dolgot.
Talán a 650-es Burgin a SECVT, aminek ha azt mondod, hogy "Power", akkor.
És ha folyamat ott a kisördög, hogy 50LE tekeri meg a hátsó kereket, abból egy
sima kanyarodásból is lehet simán fetrengés, ha túl könnyen b.ssza ki a seggét.
Tudom, gázmarkolatnak hívják a megoldást, meg a rutin, meg az évek.És ASR!Az a baj a J.Costa variómmal, hogy hiába nyelezem, nem lép akkorát, mint egy
sportosabb "setup". És ez nem csak mérhető, hanem tökéletesen érezhető is...
Cserébe ma alig tudtam beleerőszakolni 10L-t (193 km). Azaz a fogyi vállalható:
sajnos egy pörgősebb varió akkor is pörög, ha épp nem akarom. Ez a hátulütője.Soha nem vennék melóba ingázáshoz (pár km) nagymotort, tejesen felesleges...
Aki járja vele a világot, az legyen vele boldog! De a céghez bepöfögni, meg haza:
tényleg nem túl praktikus. Még ha kevesebbet is fogyaszt 5.2-nél, akkor sem.
A T-MAX mindig is tetszett! De bizonyos dolgai NEM tetszenek. A vételára sem.Szerk: nagyon kíváncsi leszek viszont a J.Costa "túrázós" fogyijára: 4 alatt?!
Kérem tegyék meg tippjeiket...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
"Nagy Papper Túra - 2017 tavasz"
Korábban:
2013.11.15. 15:21 (29948) - 17:18 (30052): 4,4L/100 km
2014.05.12. 17:57 (31401) - 19:39 (31505): 4,5L/100 km
2014.09.02. 16:00 (35365) - 17:39 (35469): 4,3L/100 km
2015.03.24. 16:58 (36408) - 18:48 (36512): 4,2L/100 kmTervben:
2017.03.24. 15:15 (46920) - 17:15 (47024): 3,9L/100 kmBeírnám, hogy bárki csatlakozhat, akinek van kedve, ideje, és motorja,
de ebben a topikban ez a három ritkán szokott együtt összejönni.
Szóval csak úgy magamnak blogolok itt, elnézést a sok OFF-ért, LOL!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #16135 üzenetére
Hát erre most rá kellett keresnem: lehet elhúzok előtte, de sose vettem észre.
(Azt kihagytam, hogy megállás nincs! Szigorúan egyben tekerem le a tesztkört.)Ez egy nagy túra kérem! Kicsit papperos, kicsit rövid, kicsit nagypapper tempójú,
de a miénk. Mondjuk legutóbb úgy megutáltam, hogy azóta sem voltam. (2 éve.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Véletlenek összjátéka. Amúgy lehet, hogy ki fogom próbálni az SW600-at, vmikor.
Bogyó bá': sajnos a zseton korlátozó tényező, meg aztán qrvanagy az a motor.
Aszondja kolléga, hogy sajnos sokat eszik. Mondom mennyi? 5,6L/100 km. LOL.
Csúszik a program, nemrég ebédeltem....[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #16147 üzenetére
Kedves, hogy így aggódtok. Itthon vagyok, de még nem volt időm megírni
az élménybeszámolót, elöljáróban: a csoda elmaradt, 4.085 L/100 km lett.
Talán nem kellett volna párszor végsebességet tesztelni. De része a körnek!Szerk: tényleg ott az Üvegtigris. (Remélem addig nem merült le a kamera...)
Bár nekem a Petőfi arckép sokkal jobban tetszett, mint látnivaló. Ha már...Szerk: nem rossz, de nem kezdődik 3-mal. A fenébe... Ráadásul van némi
anomália a távolságméréssel. Eddig GPS alapon igazolva is keveset mért,
kapott +2%-ot a SpeedoHealerrel. Tökéletes lett. Ma viszont 106.3 km-t mért,
ami hogy-hogynem épp 2%-kal több, mint a Google térkép által is jelzett 104.Megjegyzem, közben volt egy gumicsere, de az elméletileg növeli a kerületet.
(A kopott gumihoz képest a vadiúj elvileg nagyobb. Aham! Most hogy leírtam,
bekattant, hogy az első Michelin nem vadiúj, hanem "50%-os", lehet kisebb?)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #16142 üzenetére
Nekem EZ a tesztköröm. Véletlenül alakult így. Karbiállítás után kitaláltam,
hogy csak le kéne tesztelni, hogy jól sikerült-e, így elindultam "céltalanul",
hogy majd kb. 50 km után visszafordulok, és meg is lesz az eredmény...Hogy én kit akarok, meg nem akarok útitársnak azt hagyjuk... Nem írtam a
feltételek közé, hogy csak akkora arcúak jöhetnek, akikre jó az L-es sisak!
Őszintén megmondva élőben mindenki egy nagyságrenddel normálisabb.
Írásban sokszor nem jönnek át a hangsúlyok + a szurkálódás is félremehet.
Meg aztán amíg nem volt személyes találkozó, addig személytelen a fórum.És a személyes találkozó se arról szól, hogy megverekedünk, vagy ilyesmi!Élőszóban pl. azonnal reagálhatsz. Nem egy "monológot" gépelsz be, amit
majd órákkal később vki félreért/atomjaira szed, vagy megsértődik rajta stb.Az a vicc, hogy az amúgy jó arcokkal jól el lehet beszélgetni. Motorozni is!
De ott már lehetnek problémák: pl. egyik unja magát, elkezd jobban menni,
a másik nem akar lemaradni, kepeszt utána. Vérszemet kapnak: 140+...
True story. Aztán lehet egymásra mutogatni, hogy most ki is száguldozik?!Szorosan kapcsolódik ehhez, hogy számít-e az aszfalt minősége? Nekem,
ennél a konkrét fogyasztástesztnél NEM: max. lassabban megyek, ha sz.r.
Felfoghatjuk "KRESZ-krúznak" is, ergo egy 125-össel* is le lehet tolni.
Oké-oké, mint írtam volt, a két végsebességteszt megvolt benne most is.
Ott a kisebb gépek lemaradnának, de be lehet várni egymást, nem kell 140.
Mivel "tuningolt" a hajtásom, meg kell nézzem a végét, s akárhol nem lehet.
Páty után pl. ritkasz*r az út, de legalább technikás egyenes: lehet nyelezni!
Óra szerint mentem 147-et most ott, azért ez Dr.Pulley-val több is volt anno.
Na nem mintha erre a tempóra találták volna ki a Madisont... durván zajos a
szél, majdnem tiltásig forog a motor, kicsi a kerék az egyenesfutáshoz, stb.
Mindenesetre a különbség rosszabb, mint ahogy kinéz: valósban 9 km/h!
Ráadásul ~400-zal magasabb fordulaton. Eléggé közel a leszabályozáshoz.
(Összenéztem a GPS logot, meg az UTCOMP logot, és a kamerafelvételt..)*: itt jegyezném meg, hogy tök jó, hogy az SW600-zal 1 óra alatt meg lehet,
de ha vkinek nem az "őrült száguldás" a mániája, hát nem jó (fogyi)tesztnek.
Nem életszerű... És azért vannak benne kőkemény 40-es kanyarok: kint van
a 40-es tábla, és az TÉNYLEG az, különben mehetsz a susnyásba.
Nem azt mondom, hogy sok ilyen van, de már kezdem kiismerni a trükköket.
Ettől függetlenül, amikor "hosszú féktávot vettem", a BMW-s állva hagyott.Pici magyarázkodás az időkről: annak idején nem volt menetrögzítő cuccom,
sem kamerám, így az időpontok a tankolások (fizetés@pénztárgép) idejének
alapján kerültek megadásra, alapvetően most is így írtam fel, azaz így néz ki:
2017.03.24. 16:08 (46922) - 18:03 (47028): 4,1L/100 km
Viszont ez nem menetidő! Ahogy írod, max. a Google szerint autóval, lassan.
Motorosan "szabályosan" (de nem száguldozva!) 16:11-17:58 volt a menetidő:
ez sem valami nagy eresztés, tudom. De minél kisebb fogyit szerettem volna,
ami azért reális, ergo nagyjából betartva a szabályokat... de ha kell előzgetve.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Na, pont ezért fogom megkérni a kollégám (bár még nem tudja!), hogy legyen
kedves először bemutatni a vasat, mi-merre-hány méter: szép dolog az 50LE,
de sokféleképp agyoncsapható! Takarékos varió, nagy önsúly, nincs kompót...
Ha és amennyiben kiderül, hogy nem gyorsul pl. ~7 mp alatt 100-ra, akkor:A kedvenc szakaszomról felraktam egy rövid videót. Most semmi felgyorsítás,
lassítás... csak a zene lett rákeverve a szélzajos eredeti hang helyett: nekem
ez 50-60-as tempóban is szórakoztató. Más tőlem végigtekerheti 80-90-nel is.
(A SpeedoHealert ki fogom venni, mert úgy néz ki, más a kerülete a guminak,
s most jócskán fölémér a sebességmérő, mivel eleve a távolságot is föléméri.)Pár érdekesebb kép a videó többi részéből...
SW600 (meglepően): érdekessége, hogy rajta volt, hogy ELADÓ!!!, és tényleg
Vultus (azt hiszem, nem kell magyarázni, ezen mi érdekes): és még integet is
Petőfi (szerintem ezt csak 15-ére dobták össze: az első eső el fogja mosni)
Üvegtigris (nem tudom, mit csodálkozik mindenki, talán motorféken durrogott?)
BMW (az előzés után 130-ról lassulok a 60-as kanyar miatt, erre állva hagy!)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #16156 üzenetére
nem akar abbamaradni, sőt, még csökken a sugara is
Hát igen, én is majdnem ott maradtam (pont ott) pontosan 2 évvel ezelőtt,
nem véletlen készültem rá nagyon most, és nem kergettem a BMW-t.
Hadd menjen. Nagyobb motor, nagyobb kerekek, nagyobb tapasztalat, stb.Mit kell szervizelni a gépen, amiért a Dreambe viszed: valami nagyszerviz?
Mondjuk pont tegnap láthattuk, hogy egy otthoni olajcseréből is lehet gáz.
Természetesen olvastam olyat is, hogy a szerviz szakította bele a csavart,
de annyival előrébb vannak, hogy helyben van a motor, és gariban javítják...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #16163 üzenetére
Költői kérdés: csillagvillással hogy akarod nyomatékra húzni?
Meg kell venni az odavaló dugókulcsot aztán mehet a csere...Burt: ilyen tapasztalatokkal hanyagolnám a Dream-et. Csak a
Hitleres videóm idevágó részét idézném: "Egy vagyont kértek,
a semmiért... Nekem kellett megcsinálni, amit elrontottak."Szerk: természetesen a korrekt szervizekre nem vonatkozik...
(Csak találj olyat. Nekem a Kék Hold eddig bevált, legutóbb
ők csinálták az olajcserét is. Persze vittem hozzá mindent.)Kormánycsapágycserén volt náluk. Lámpa nélkül. De egy füst
alatt akkor már megcsináltattam az olajcserét, lustaságból.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Bedobtam a gyári variót, de egy kicsit moddoltam kapásból. Van benne ugyanis egy határolólemez, fogalmam sincs, hogy miért, de annak a pöckei anno nekem a régi variómban már töröttek voltak, azaz annyit ér.** Ezen kívül a gyári távtartó... Hát én ezt nem értem - de tényleg! Az ábra szerint oda kéne rakni, de ha én ezt a vastag sz.rt odarakom, akkor rá se tudom rakni külső tárcsát a tengelyre... Lehet, hogy nekem ez már benne van, valahol a szimeringben?* Komolyan nem tudom. Megtévesztő kicsit a kép, mivel ezen nincs köztük a nyomólap, hogy jól látsszon, milyen hosszú az egész szerkezet... Na, ha ott a nyomólap, akkor a külső tárcsa már nem kapna bele a ricnibe, ellenben a külső burkolatba esetleg pont beleérne...
Hovatovább, van egy alátét, amit nem mutat az ábra, de nem hülyeség, ha ott van. Na mindegy. A lényeg, hogy nem mértem, mert nem volt idő, de seggre nagyon jó! Azért sem mértem, mert túl sok minden változott, kijött a SpeedoHealer, felment a kisplexi, megint le akar lökni a menetszél: 0-100 méréshez visszarakom a nagyot. Továbbá kijött a Polini kontrasztrugó is, visszament a gyári, alig használt.
Szóval most egy kicsit szokatlan setup! De érzésre nagyon kellemesen hasít!
- gyári varió (moddolva)
- gyári kontrasztrugóval
- és 14 g Dr.Pulley ()Lemértem ugyanis a vacsiúj gyári súlyokat, és kell a francnak 17,8 gramm bele. Viszont a 14-es Puli mellett anno a Malossi rugó volt, ami mint tudjuk erősebb, így nem volt olyan hűdenagy csoda, hogy szétpörgött vele a motor: gyárival nem teszi! Sőt 7000-en gyorsít 100-ig, ott vált 6000-re, ami érdekes, de van rá magyarázatom: nemlineáris a kuplungtárcsák összenyomása (tuning kuplungban szokott az lenni).
*: na, ez veretes marhaság, de már nem törlöm: a szimeringben ugye nem lehet "benne" semmi, mert akkor kifolyna a motorolaj, tömítés hiányában (a tengely és a távtartó közt). De hogy minek, hova, hogyan jó az a távtartó, azt továbbra sem értem. Gyári, Malaguti alkatrész! De valahogy nem akar összeállni a kép.
**: de legalább amíg nem törik le, nem engedi összezárni a két tárcsafelet. (Miért?)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Badboys #16170 üzenetére
Ki lehet venni a foncsort, és lehet foncsoroztatni: ez a javítás része.
A probléma az, hogy addig nincs motorod, és ha ugye pont azzal a
motorral vinnéd javítani, az elég necces lámpa nélkül... De ha van
más járműved és tudod nélkülözni a motort arra az időre, nem gond.Cserélni újra lehet (vagy akár bontottra is, ha jobb, mint a tied most),
viszont a foncsor külön nem kapható: egyben a komplett lámpa 37K.
Sajnos ilyen a gyári árazása, és ez még nem is "olyan" drága.
De idén leszállítanák amúgy, mert kb. 2 hét szokott lenni a rendelés.csongi: az 5-ös alkatrész. Amúgy ma majdnem elvitték az SW-t még
mielőtt kipróbálhattam volna. De szerencsére pofátlanul akart alkudni
a vevő, így nem kelt el, talán lesz esélyem a héten egy próbakörre.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #16173 üzenetére
Azt a részét nem értem, hogy fordított. Mihez képest?
Igen, alapvetően blokk felöl nézzük, ráadásul elölről.Szerk: a fotón odaraktam valóban, az ábra szerint oda
is kell kijönnie, de vagy háromszor vastagabb.
Mármint annál, ami gyakorlatilag ott van, távtartóként.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #16175 üzenetére
Persze, azt vágom, hogy honnan van rajzolva. Ez amúgy még istenes, mert
pl. a karbi ábrája konkrétan meg van tükrözve, aztán azon igazodj ki! Sajna
az a röhej, hogy a szervizmanuál is pont itt bugos: egy ábrát elqrtak, mert a
külső tárcsa felszerelésének illusztrálására berakták az olajpumpát, LOL. A
távtartó felrakásánál meg pont vmi botrányos felbontású fotót raktak be.
(Az biztos, hogy a külső tárcsának a ricnibe kell mennie: az 5-ös távtartóval
nem teljesül. Szóval továbbra is tanácstalan vagyok, és nem használom.)Amúgy olyan kevés a hely a dekli alatt, hogy ha a külső tárcsa csak 2 mm-t
van odébb, rászorul a dekli, nem tud átfordulni a főtengely. (Tapasztalat.)Szerk: semmilyen hézagoló nincs bent. Van egy alátét a szimeringnél, utána
jön a varió, rá a külső tárcsa, alátétek, anyacsavar és szevasz: a külső tárcsa
közvetlenül cuppan rá a variócsapszegre, nincs köztük semmi... Én akartam
egyszer kísérletezni egy alátéttel, hogy rövidebb legyen a legkisebb fokozat,
de akkor kellett rádöbbennem, hogy bizony 2 mm mozgásterem sincs erre...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #16182 üzenetére
Jogos kérdés, én is ezért gondoltam, hogy kelleni fog az alkatrész,
mert nekem nyilvánvalóan nincs beépítve, de a válasz igen. Szóval
továbbra se tudom, hogy mire lenne jó ez a bazi széles távtartó.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #16184 üzenetére
Hát, kemény szöveg. De mindenki álmokat kerget - van benne igaz.
Kollégám egy perec után hirtelen felindulásból meghirdette a Cygnust.
(Amivel már sokmindenen átment, többekközt csapták már el vele.)120-ért hirdette, de mást nem ért el vele, minthogy leverte az árakat...
Mondjuk én eleve nem is találnám meg a hirdetését, mert be szoktam
pipálni, hogy "Normál állapot", ilyen-olyan sérültek nem játszanak...MÁS: szerintetek melyik az autentikusabb (kiállítási) villogás? Mivel
közúton nem fogom sosem használni, nem kell vazelin! Melyik jobb?
-
Ha esetleg mindkettő, akkor valószínűleg kapcsolhatóvá teszem LOL.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #16198 üzenetére
A TDM szerintem öntökönbökés a Belvárosban... Most az egy dolog, hogy a
pályán hasít, de az nem olyan hosszú szakasz, hogy a ~300-as gép ne bírná!
A Bálna hasonló gondokkal küzd + alattad el is van átkozva kicsit: szerintem
azt add el, mielőbb, ha végre összerakod KGFB alapon. Én a Forza-t venném.Burt: "váltós" motoron hirtelen kanyargós lesz az az út, vagy mi a tök?
Mi a gond azzal, hogy 100-zal kell menni? Vagy Africa Twin alá NE adja, mert
azzal 200-zal mész a 6-os úton, és attól mindjárt "izgalmas" lesz az ingázás?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #16209 üzenetére
Szerintem rossz helyen kérdezed... A topikot jellemzően olyanok látogatják,
akik robogót hajtanak, legyen az kicsi vagy nagy. De azért rendszámos...
Ergo nem különösebben vagyunk felkészülve a "nagymotor" ajánlásból.
Aki mégis, csak csak kibic a partvonalról. És valójában nincs is robogója.Főnököm mondjuk simán lemopedezte az SW600-at is, szóval ez van, LOL!
A robogó az sokak szemében nem motor. Én másban nem is gondolkodom,
mert az én felhasználási szokásaimhoz ideális... Tudod, csomagtartó stb.Szóval én nem vagyok motoros. És nem izgatja a fantáziám a váltórugdosás.
DT50-en megvolt. Túl sok is volt belőle: azon az emelkedőn, ahol egy moped
simán felmegy nekem a (béna*) kuplung- és váltókezelésemmel nem sikerült.Mentem 125-ös Hondával is eleget (terepen is, sőt, főleg ott, de nem ugrálva)
nem sírom vissza. A 250-es 2T krosszmocit sem, amit egyszer (!) próbáltam.
(Be is sült.) A kényelmes fogalma az én fejemben ütközik a hagyományos
motorra való fel- és leszállás módjával. Persze értem, hogy rajta ülni.Vegyél valami Harley-t szerintem. Azon előre lehet nyújtani a lábat, alacsony,
és egy bizonyos kor fölött abszolút menőmanó: nem is kell annál jobb gép.*: mentségemre legyen szólva, lehettem vagy 14 éves, a franc tudja már.
Szerk: azok a Hondák amúgy úgy voltak, hogy háromból kettő ment, de egyik
brutálisan füstölt, erő sem volt benne sok... de azért a DT-t alázta. A legszebb
fényezésű volt a donor. Azt egyszer szétszedték. Soha többet össze nem állt!
Régi szép idők. (Ill. boldog és gondtalan gyerekkor. Riga, Romet és a többiek.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz tikshow #16211 üzenetére
Szerintem egy X-Max 125-ről egy 400-asra átülni nem kényelmesebb.
De franc tudja: Majánál is más a kasztni 180-ig... 250-től kényelmesebb.Az utóbbi kettőt én nyugodt szívvel senkinek nem ajánlanám (sokba fáj),
csak ha a pénz nem számít. Bár évek alatt azt megtanultam, hogy nem
a motor drága. Hanem a szerelés. (Nyilván, ha zsír új Hondát veszek fel
sem merül ez a probléma, nyehehe...) Vagy ahogy viccelni szoktam: ha
időben veszek T-Maxot, mostanra ki lenne fizetve az összes törlesztője![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen