Hirdetés
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz Something_ #9837 üzenetére
Olyankor mi van amit sok versenymotorosnál látok, felhajtja a rendszámot? Bukta a fényképet, max a rendőr megy utána ha kergetőzni akar, de 99%-ban nem fog mert fixre telepített trafi.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Something_ #10091 üzenetére
Nem érdekel annyira komolyan ez a fajta őrület, biztos vicces, meg biztos a videó volt 0,5xesére lassítva, de nekem nem jön be az ilyen őrültség.
Engem a kilövés érdekel és amit ott láttam az nem volt kilövés.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Something_ #10102 üzenetére
Ha rendeződik piit összeszedettebb életem lesz nem 10/9 alkalommal túóra hétvégén is akkor lehet igen, elmegyek egy ilyenre, legfeljebb csak Veletek találkozni, meg megnézni a mocidat.
Még mindig nem merem ledönteni koppig, mert a gumi még mindig szar.
Augban fog kapni új gumit meg új fékbetétet. Akkor merem már kenni neki.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
lehella
senior tag
válasz Something_ #10171 üzenetére
Ha nem lehet bant osztani, szerintem elegendő lenne a kolléga hozzászólásait ignorálni kezdetnek. Ha mindig kap rá választ, akkor marad a vita.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Pete55555
addikt
válasz Something_ #10176 üzenetére
El is sírtad magad annak rendje, és módja szerint ugye ?
...Szeretem leracsniztatni...
-
ludsimon
veterán
válasz Something_ #10208 üzenetére
CBF600hoz képest játékmotornak érezted a CB600 Hornetet?
Ez a CBF600 meg se áll 200km/h-ig.
A refit direkt nyomta, hogy észrevegyék a belső sávban?186cm magas vagyok, méretre értetted?
Te milyen magas vagy?[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Something_ #10232 üzenetére
Ma elég sokat motoroztam, rohangáltam ide oda, de ott pont nem én voltam és az enyém szürke színű.
Tetszik egyre jobban a cbf.[ Szerkesztve ]
undefined
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #10236 üzenetére
Dehogy venne, csak imádná 2 napig, majd a Chopperek V2-es rotyogása tetszene meg neki, és a bődületes nyomaték, amivel kilő.
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #10288 üzenetére
Aztán lehet valami turbós xciting volt 700-as hengerrel, van erről videó neten. Lett volna meglepődés
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #10290 üzenetére
Kedvenc jármű-tuning-kategóriám, úgy hívják hogy sleeper. Ránézel és egy koszlott G Astrát (xcitingot) látsz, de valójában...
@Grillo: Szépvölgyi úton minden nap látok egy hasonló arcot, piros Nexus, öltözet azonos.
De nem ítélek el senkit, két napja én is így járok, egész egyszerűen nem bírok mást magamra húzni sisakon kívül.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #10355 üzenetére
Valószínűleg a mögötte közlekedő két furgon a testőrség - más nem mehet
a közelébe, ők meg csak nem ütik majd el. Ettől függetlenül rossz nézni:
baromi könnyű akár csak elcsúszni is, és ha megsérül a láb, karrier törik...
(Vagy amikor MSC motorozott - pályán, fullosan beöltözve -, eldobta, s úgy
meghúzta a nyakát, hogy utána amiatt nem tudott visszatérni a Ferrarihoz.)Más kérdés, hogy a síelés is veszélyes. Élni veszélyes! Van aki egyszer
él, van aki egyszer se. Ma megkergettem egy "nagy dögöt", nyitott dobja
volt, szabályosan fájt, amikor rájött, hogy verseny van -> kövér gázt húzott...Ui: Talmácsi is azt mondta, hogy utál a forgalomban motorozni, veszélyes.
A versenypálya, na az nem. Ott legalább (általában) csak ő maga hibázhat.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
vaksi8
senior tag
válasz Something_ #10362 üzenetére
Első forg.ba helyezésnél nincs eredet vizsga.Műszaki első kb 25 ezer (kikerülhető ha eus motor és még érvényes a kinti műszaki) ha jól tudom csak honosítani kell. nav-nál reg.adó és utána okmány iroda 6-6 ezer forgalmi, törzsköny és kb 8 a rendszám. De jól mondják kb 70-80 ha te ügyintézel,ha szakemberre bízod +30 de megvan 2 nap alatt
-
ludsimon
veterán
válasz Something_ #10452 üzenetére
én voltam közösségépítő, soha többet nem vállalok semmilyen pozíciót.
moderátor szívesen lennék. csak időm nincs/nem lenne rá egész nap.
A nagyúr rangnak örülök most nagyon, ~2 év után befejlődtem.[ Szerkesztve ]
undefined
-
félisten
válasz Something_ #10452 üzenetére
Ezt most miert irtad?
-
Den
veterán
válasz Something_ #10452 üzenetére
Vérfürdő lenne. Csak azt látnánk, hogy százakat ugrik a hozzászólások sorszáma, de egy hozzászólás sem látszik
www.simson4t.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #10525 üzenetére
Most kéne hazarohanni, és kizavarni a Maját: még szivacs sem kell/csillogni fog... Szerk: mondjuk most aggaszt, hogy nem nagyon látom az időképen, mikor múlna.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #10567 üzenetére
Lehet, hogy az első alkalommal csak az egyik zár kattant a helyére: egy picit
rátámaszkodsz, akkor beugrik a másik oldal is, akkor sokkal jobban zár.Nekem amúgy a Madison csomagtartónyitó szerkezete akadt ki annak idején:
5-10 percet elszöszöltem vele, mire sikerült kinyitni. Aztán profi lettem benne,
és a második-harmadik alkalommal már egy - jól irányzott - ütéssel a helyére
ugrasztottam a nyitó nyelvet, és simán kinyitottam kulccsal. Ha viszont nincs
kulcs, akkor valamivel meg kell piszkálni. Nagyobb gond, hogy ha elveszik és
nincs tartalék, akkor nem csak csomagtartó nincs, hanem gyújtás sem.
Más kérdés, hogy zár alapján is készítenek kulcsot a mesteremberek. Lehet,
hogy azt már nem "ezeröccázé" - de hát nem kell elveszíteni a kulcsokat...Mosquito34: engem nem zavar. De sok újat nem mondtál. Bár ez is egy olyan
információ, amit az fog "elővenni", aki rongyos 1500Ft miatt akar 20K-t alkudni.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #10817 üzenetére
Múltkor láttam A7-es Audin vonóhorgot... Minden autóval lehet.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #10819 üzenetére
6 hengeres BMW után Prius? Komoly váltás.
Ne parázz rá, felülsz azt' kimész pályázni... Megállítanak azt mondod: ötvenesnek vettem...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #10817 üzenetére
nem fekszik a robogos ulespozicio.
Ez érdekes amúgy, mert a "robogós üléspozíció" is egész más motoronként...
Ott van pl. a Madison. Teljesen más vezetni, mint a Maját. Egyszer próbáld ki!
(Na nem azért, mert én meg addig kipróbálnám az RR-t. Csak, hogy más...)Maján amúgy ami nagyon feldobná, ha megcsináltatnám a kormánycsapágyat
és kapna egy szett új gumit. Tudom, mert a kis Maja is ég és föld lett.
Csak az alsó hangon 50K, de inkább több, és csak az lenne a vége, hogy még
kevésbé akarom olcsón eladni. De hát mindenki álmokat kerget. Olcsón jót, lol.Racionalos valasztas egy 125-250es robesz lenne
Na ugye: Maját, csak Neked odaadom 250-be, de ezt ne áruld el senkinek...
Menettulajdonságai jelentősen javultak tavaly óta, a km óra működik, stb.Szerk: amúgy miért olyan különleges a "pályamotor"? Összetörik, nem baj, ha
más színű idomokat kap, vagy miért? (Nem street-legal rajta pár tuning, vagy?)
Esetleg ki kell venni a lámpát, ha perecelsz, ne legyen túl törmelékes a pálya?Ui: ma volt egy motor-autó-motor köröm. Hát az autó után elég fájdalmas volt a
motor hangja, és a szél zaja. Kárpótolt viszont a gyorsulás / a dugómentesség.
(Egy kicsit hiányzott a klíma is, na. Pedig ma még nem is volt dög meleg.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #10817 üzenetére
Minden út a robogókhoz vezet. (városban)
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Burt1793
veterán
válasz Something_ #10824 üzenetére
Bmw után a prius nagyon szenvedés lesz. A motorja bőg, elég erőtlen is, persze attól függ milyen évjáratból választasz. Ha újat veszel, akkor inkább az aurist nézd. A prius annyira nem is nagy. Sztem a robogó plusz családi autó jobb választás. Ha ilyen keveset mész, nem éri meg a hibrid sem.
-
Hauptmann
addikt
válasz Something_ #10839 üzenetére
Nem tudom, melyik a 3-as Prius, ha jól emlékszem, 2011-es évjáratú volt, ráadásul nem is Amerikából hozták be, német volt a kocsi.
A Camry nem fér bele a keretbe? Én nem vagyok otthon a típusban, de a haver szerint ezerszer jobb, mint a Prius..
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #11084 üzenetére
Úgy tűnik igen... Legalább is mindkét irányban láttam rajtuk kamerákat. Akkor meg simán tudhat...
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz Something_ #12679 üzenetére
Ezek utan robogozni... Jajjj
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #12679 üzenetére
Legalább három napig beszélgettek a comb/vádli izmaim a hasonló kiülesektől.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #12679 üzenetére
Már a videót nézve is érzem az oxigénhiányt
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #12684 üzenetére
A legkirályabb robogó ami csak létezhet. Motoros topik egyik kedvence azzal alázott BMW-ket saját bevallása szerint
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #12684 üzenetére
Nem akartam azt írni, hogy ugyan úgy történt a kiülés, ezért lett inkább - hasonló -
Gyanús az a Yamahama.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #12689 üzenetére
Nézd, megkapod, kipróbálod, aztán rájössz, hogy egy klasszikus swift is nagyobbat gyorsul mint egy gyári ötvenes. A tuning nyilván más történet. Ennek fényében a bmws arc valószínűleg a röhögés miatt lemaradt a rajtról
De látod, CBF600 se elég jó már
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #12788 üzenetére
Lehet, most nem találtam az oldalon, hogy milyen márkákkal állnak kapcsolatban, de szerintem be tudják... Kérdés hogy mikorra és mennyiért.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #12797 üzenetére
Küldj privátban egy listát. Motor évjárat, típus, alvázszám...
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #13014 üzenetére
Elunnám az életem mire körbeérnék egy nagyobbacska pályán
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #13014 üzenetére
Ez honnan veszi a sebességadatot?
Motor elektronikájára nem csatlakozik?https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #13025 üzenetére
Ha majd kipróbálod, számolj be, hogy mennyire hiteles a gyorsulásmérés.
Na nem mintha nem lennék megáldva már így is elég adattal! A lényeg, hogy
az én igényeimnek megfelelően gurul a Madison, most az, hogy 8.8 vagy 8.9
a piroslámpás 0-100, annyira hótmindegy, ráadásul combos bírságot be lehet
gyűjteni, ha ezt egy 50-es szakaszon tesztelem, szóval annyira nem érdekel.Azért ma mértem 1-2 dolgot... többek közt azt, hogy valóban pont 6 impulzus
a teljes fordulat. Jól becsültem a kalibrált adat + a kerék névleges kerületéből.
Másrészt azt, hogy a távolságra van kalibrálva a lengyel csoda, ők is biztosan
ügyesek, szóval fos munkát nem adnak ki a kezükből, csak kicsit kontaktost,
szóval együtt fut a fedkomppal, viszont ebből kiviláglik, hogy a gyári óra csal...
Sejtettem, hogy így van, mert GPS adat alapján is látszott végsebesség körül,
hogy van már "szabad szemmel is látható" eltérés. Olyan 4% körüli csalással,
ezért ha a digit óráról/videóról olvasom a 100 km/h elérését, az még csak ~96,
viszont én bele szoktam kalkulálni a motor felpörgésének idejét is, tehát ezért
jött ki kb. ugyanaz a "mért" (vagy mondjuk, hogy viszonylag jól becsült) adat...Ui: amúgy nagyon befolyásolja a mérést akár a széljárás is... adott esetben a
motoron lévő plexi, vagy a pilóta ruhája, esetleg, hogy tele van-e a tank, stb.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
ALI_G
veterán
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #13039 üzenetére
Öregebb volt az, de valóban faceliftes, dupla lámpás, fasza műszerfalos.
Hengerfejtömítést cseréltek! Azzal aztán nem is volt gond (a termosztáttal
inkább). Meg hanyag módon hagyták elkönnyezni a főtengely szimeringet,
amitől totál dzsuva lett a varió... De Neked nem tűnt fel, hogy nem vált, és
nem megy, mivel 60-nal így is tudott menni (magasabb fordulaton). Sajnos
tényleg inkább városi motor. Vagy hát nem idegbeteg mód túrázni is jó, de
tartaléka az nincs: a 110-es végsebességét nyögvenyelősen éri el. Nameg
a 12-es kerekeknek nem barátai a nyomvályúk, szóval valóban nem R6R...
(Konkrétan a 180-as Maja könnyebb, virgoncabb, és végre is többet tudott.
Viszont rakodni kevésbé lehetett, és kevésbé volt fotelszerű + kényelmes!
Ahhoz képest azzal is voltam Balatonon, szóval semmi sem lehetetlen.)Milyen jó is lett volna, ha megvan most is, amikor összetörtem a Madisont!
Nem kellett volna 2 hónapot BKV-zni: átülök, amíg jönnek az alkatrészek...
De hát valamit valamiért. (Helyet a garázsban és pénzt a tartalék motorért.)Gyorsulásról videó (van egy dislike-ja, biztos azért, mert hidegen húzattam).
Közlekedés 5x-ös tempóval. Cihopata módban (FUN vid!), magyarázó videó.
És végül, amikor szentkuti kolléga majdnem megevett egy Liberty 50-nel.Amúgy imádtam a gépsárkányt. El is szomorít visszanézni a videókat.
Mondjuk magára az első szerelésre nem emlékszem vissza túl jó szájízzel:
a Hitleres videóm nem is lehetett volna aktuálisabb. Szerelő... pénzt elteszi
s motort hagyja megrohadni, a vadiúj szíjat meg tönkretette az olaj azonnal.Szerk: lett volna rajta egy új szett gumi, meg egy jó kormánycsapágy... Hejj!
(Futár srác már 2x cserélt gumit, szóval óra szerint 50000+ van benne. Talán
a héten fogom megint látni a masinát, aztán gyorsulunk egyet a Madisonnal.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #13043 üzenetére
Semmi különös, csak amolyan klasszikus személyi sérülés nem történt,
anyagi kár jelentős. Csak a xenont sajnáltam nagyon, de azóta újjáéledt:
Olvastam az eseted odaát, nagyon kellemetlen. Hát igen. Tartalék motor,
az jó dolog, csak helyet kell neki találni: sajna nekem kevés volt nekik.Szerk: le kéne fújni a foncsort matt feketére (megint), csak nem volt még
rá érkezésem. Kár, hogy huszinak már nincs meg a műhelye hozzá...
De gondolom nem ördöngösség, csak elcseszni nem akarom. Műszakira
kapna egy vadiúj lámpát. Vagy, venni kell egy bontott (karcos)at, azt fújni,
és a műszakin megy majd át jövőre ezzel a kishibással, mint eddig is.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #13047 üzenetére
Nem kell egetverő különbségre gondolni. Motoroztunk együtt a két Majával,
cseréltünk is, hogy a pilóta súlykülönbség ne zavarjon be, de akkor is ez a
feelingje. A 180-as azon kívül, hogy jobban "kilő", pörgősebb, "huligánabb",
és garantáltan nagyobb a végsebessége. Bár ezt nem hasonlítottuk össze.
De tudom, mert GPS szerint is meg tudja futni a 120-at, míg a nagynak az
áttétele hamarabb fogy el, és gyakorlatilag szétpörög, mire elérne odaáig...
(Lehet hozzá venni tuning kihajtást, aminek más a fogszáma, szóval elvileg
növelhető a végsebessége, de annak már sok értelme nincs: ezek ilyenek.)Igen, tuningolt, azaz van benne egy Multivar, ami hagyja felpörögni. Én meg
pont nehezebb görgőket raktam a nagy Majába, hogy legyen végsebessége
is, de a rajtja úgy már tényleg nagyon gyenge volt (lásd a Liberty 50 "ellen").Ui: igen a nyitott dob is tuning, de az inkább csak a feelinghez ad hozzá.
A ccm csak egy dolog. Robeszoknál a hajtás a lelke mindennek, meg ugye
az önsúly, lévén általában* viszonylag kis teljesítményekről beszélünk.*: azért 300-400 ccm körül már kezdenek szaporodni a lovak, esetenként a
hengerek is, ill. 650-850 kategóriában egészen meglepő "robogók" futnak...
(Praktikusságuk mondjuk megkérdőjelezhető, de mindenképpen jópofák.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #13047 üzenetére
DigitXT nagyjából mindent elmondott...
Annyit hozzátennék, hogy a 125/150/180-as valahogy "sportosabb" üléspozíciót is ad
hat, és az egész motor karaktere pörgősebb, jobban húzni akarod neki. A 250-es inkább fotel és nyugisan odaérsz majd, ha odaérsz kategória volt. A Majesty-kről általánosságban elmondható, hogy nem egy gyorsuló bajnokok, de Marcell (a szerelő) is meglepődött azon, hogy multivarral mennyire motorozható gép lett belőle (mondta, hogy a 125-ös egy lusta dög). Tényleg néha élmény a kanyarodás is... A fordulatszámmérőt még be kell lőnöm (egyelőre semmit sem mutat, most úgy döntött), és akkor kiderül, de szerintem még egy picit alul vált/nem kap elég latyakot, erősebb is lenne, de néha (ha már kifutott a szíj) érződik, hogy jobban akar menni... Olyankor egész vad tud lenni (persze méreteihez képest).www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen