- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Mobil flották
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
it Az ír adatvédelmi hatóság kérése miatt a Meta befékezi az AI-modellek kiadását Európában.
-
Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
ma Folytatódik a Vivo és az UEFA együttműködése, a készülékválasztás megkérdőjelezhető.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
Megint SH van a TC motoros merítésben. Most már tényleg feladom azt a hirdetést.
Btw tényleg egyre erősebb a késztetés. Szeretem, kényelmes, jól megy, sok pakolós hely van. De kezd elmenni az eszem, és váltósokat nézegetek. Felköpök és aláállok.
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #13574 üzenetére
És keresi is a lehetőséget a jobb gyorsulásra Szvsz ott van a gond, hogy kisköbössel csak digitális üzemmódban lehet közlekedni, nagyobbal már nem feltétlenül. Legalábbis én ezért váltottam felfelé anno. (meg azért mert a Leonardo egy ipari hulladék, de az már más kérdés )
-
kcsa
veterán
válasz miresz #13599 üzenetére
Passz. Más a furat és a löket is, így feltételezem főtengely is cserés, ha bemegy. Erősebb hűtés is kellhet. Szvsz nem ilyen egyszerű ez
A 200-as egyébként Leader, a 250-es már Quasar, noha technikailag sok rokon vonás van a kettő között amennyire tudom.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #13625 üzenetére
Egyébként pont törekszem erre, hogy meglegyen a legtöbb alapvető szerszámom. Mármint járművekhez, háztartásba ritkán kell 14-es gyertyakulcs
Ütvecsavarozót is ezért vettem, korrekt minőségű crova szettet is, Kymcohoz filléres, közepesen használhatatlan diagnosztikát (jó még pár márkához), meg jópár apróságot folyamatosan vásárolgatok. Ugyanezt csinálom autóra is, az olyan szintű szerszámokkal, ami még az én tudásomba belefér, azzal jó dolog rendelkezni. -
kcsa
veterán
Most nézem, eltűnt a miért moderáltuk topik? Kár érte
kiváló ügynök volt, jól lehetett néha szórakozni -
kcsa
veterán
válasz Hauptmann #13882 üzenetére
Volt a Blahán meg egy Hejőkürtnél. De volt valami pittyputty Veresegyházánál is, oda is szállt le helikopter (nem feltétlen motoros). Szóval a tegnapi nap az elég hard volt, mondom én is láttam egy jó kis esést itt mifelénk.
Szopóroller sokadik fejezet: tegnap bejelentkeztem szerelőhöz: gázkar, fék karmantyú, szelephézag, meg pár ilyen apróság. Megérkeztem, leszállok, erre kifosott vagy három deci hűtővizet valahonnan. Éljen az olasz karbantartás
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz Brogyi #13950 üzenetére
Piaggio 250-esen is volt ilyen: a légszűrőházba bejutó és ott lecsapódó olajpárát gyűjti össze, illetve mutatja az állapotát hogy mennyi van belőle. Kartergáz van visszavezetve a légszűrőházba.
ABS szerintem van hátsón is, legalábbis a régebbin is volt, csodálkoznék ha pont az újnál maradna ki.
szerk.: kerestem képet ehhez is, ez a régi típus, mint az enyém:
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!