- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Samsung Gear S3 - második kör
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
(Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
ph Jó pár éves kihagyás után, a Computex örömére elkezdjük a videós tartalmak gyártását is.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #23112 üzenetére
Szelepszar szimering volt cserelve
Ezt most kérdezed, vagy állítod?Elvileg (!) kellett, hogy legyen cserélve... Szerk: jó másfél éve, 49800-nál,
tavaly tavasszal. 52300-nál váltottam a Xado-ra, most tavasszal. Előtte a
jó drága Motul 300V 15W50 volt benne (ha már lúd, legyen kövér alapon).[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #23114 üzenetére
Pontosan, mivel (főleg télen!) nagyon nem ide illő az a 15-ös olaj. Nem egy
"macskazabáló klíma" van nálunk, amikor mínuszokban tolom, nem biztos,
hogy érdemes olyan sűrű olajjal járatni, amivel állandóan a nyomáshatároló
dolgozik. Viszont a mellékelt ábra szerint ezt meg szereti megenni. Fura...Szerk: 2017-ben már használtam ezzel, igaz, nem túl sokat, mert beállt.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz csongi #23169 üzenetére
Pontosan nem tudom mennyivel, de asszem Lehel útnak hivjak. Nem állt mellette rendőr, bent ültek kocsiban. Jól emlékszem, h a mai laserek képesek hátrafelé is leolvasni rendszamot, vagy fotósorozatot csinálni, utána is, hogy elhaladtam mellette? Csongi, nem jól mondom?
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
#50433536
törölt tag
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #23180 üzenetére
Köszi!
Értem én, gondoltam hogy úgy kijön a szár, már szedtem szét első telót, csak a szimmering nem akar kijönni.
A porvédő szépen lejött, alatta van egy rugós tag és alatta a szimmering. Ez alatt van egy belső zéger, azt kellene kiszednem. Csak hogy a szimmeringet nem tudom sérülés mentesen kiszedni. Persze cserélhetném is, de az is 4000,- a kettő, most nincs kedvem hozzá. (Drága volt a kuplung )Lejött 3 deci olaj a kettőből, a rongyon is volt negyed deci. Rátöltök 1,75-öt száranként az alsó csavarnál és remélem jó lesz.
És keverni mit szoktak, csak villaolajat, vagy motorolajat is raknak bele? (Tényleg nem tudom, ne átkozzatok, nem rakok bele olyat, ami nem való.)
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #23213 üzenetére
"F650 karbi vakum harangot rendeltem" CV membran?
Azzal vigyazz, mindenkepp mindkettot csereld. Joparat mar en is csereltem 2-4 hengeres karbikon ali-sra. Minosegre nincs panasz amit rendeltem, viszont teljesen masabb(van hogy picit vastagabb/kemenyebb) mint ami gyari.
Emiatt marha nehez a szinkront beloni, vagy van hogy nem is lehet normalisan. Szerencsere altalaban van hogy a 4 CV membran meg igy is olcsobb mint 1 gyari
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #23233 üzenetére
Én is erre jutottam, a benzin mindent feloldana. Remélem igazad lesz és tényleg rágyógyul, mielőtt lecsúszik a rázkódástól!
Mellesleg megváltozott a működése, a gázreakció közvetlenebb lett és a szívató is másképp működik. Nem értem, hogy nem vettem észre hogy falsot szív.
Mentem vele egy kanyart, aztán a garázsban észrevettem, hogy szaga van a kipufogógáznak. Eddig nem volt ilyen erős, de szemmel még most is átlátszónak tűnik a füstje. Kivettem a gyertyát kíváncsiságból, hát korom fekete.
A karbit újra be kell állítanom, eddig úgy látszik a falshoz állítottam be.
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #23238 üzenetére
Amúgy tök jó, hogy felsoroltok egy komplett felújítást, de első körben én mennék
vele, és csak azt javítanám, ami nyilvánvalóan rossz. Na nem azért, mert nem jó,
ha megelőzzük a bajt, csak ha rosszul nyúlunk amihez nem kéne, okozhatjuk is.Olajcsere legyen meg, tuti ami fix, én anno azt benéztem, de ilyet, hogy mindent
szétszedni, tisztítani, összerakni? Jó, jó, de aki csak használja, nem elsődleges. -
#50433536
törölt tag
válasz csongi #23240 üzenetére
Igen, azokat kihagytam, még nagyon reggel volt.
Én is úgy gondolom, hogy ezek a kötelező minimum egy használt motornál. Semmi extra nincs benne, a saját érdekünkben cseréljük. Egyedül akkor hagynám el ezeket, ha közeli ismerőstől venném a gépet és tutira ismerem az előéletét.
Mellesleg azért is jó ez, mert az ember megismeri az új motorját, ami nem árt.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #23240 üzenetére
Szerinted az átlag robogó HASZNÁLÓ az egy komplett szervizt tart fent otthon?
Ne "belőlünk" indulj ki, akik szerelgetünk magunknak: neked ha jól tudom van is
ilyen irányú végzettséged, de legalább affinitásod/műhelyed/stb. ez nem átlagos!Ha csak simán használó, nulla tudással/szerszámmal, akkor erre kb. ráköltheti
kapásból a teljes vételárat, míg egy szerviz megcsinálja neki... Persze az a tuti,
amit megcsinálsz magadnak, vagy jó esetben a drágán dolgozó szerviz se b*sz
át, és elvégzi, amit vállalt. De pont ez az, hogy 11 éves a motor... A futásáról pl.
állítja hogy valós. Tehát feltehetőleg jobban ismeri az előéletét, mint mi: brahiból
nem kell mindent cserélnie. (Lehet, hogy van több infója, mint amit mi tudunk, s
amiért a pánik van, meg a szopórollerezés.) A kérdés annyi volt, hogy 26000-nél
mit kell cserélni egy Suzuki Burgman 125-ön. Nem az, hogy ha "olaszhasznált".GasBang: ha van hozzá affinitásod, hogy otthon szereld a vasat, első körben én
a szervizmanuált szerezném be hozzá, abban benne vannak a csereperiódusok:
gyorsan rákerestem, simán megtalálható neten. 357 oldal. Kellően informatív.astro12: ja, megismeri, és esetleg laikusként jól el is baszarintja. Komolyan
mondom, itt mindenki gépészmérnök: feltételezi, hogy az összes topiklakó az?Szerk: "Miért kell a szopóroller faktort növelni?"
Mert nem mindenki szerelő*, és esetleg egy rosszul összerakott fékkel utána a
saját életét veszélyezteti? Kérdés: mit kell cserélni 26000-nél. Válasz: mindent!
De biztos én vagyok félrevezető...*: én sem: nem is szívesen nyúltam a fékhez, a felújítását pl. szervizre bíztam...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #23244 üzenetére
26 ezernel kb azt kell cserelni amit leirtam.
Miért is? Ott van a manuálban, hogy 4000-8000 km-es csereperiódusai vannak.
Ha és amennyiben ismert az előélet, és korrekt tulaja volt, akkor 24000-nél már
minden ki volt cserélve: most pont az a rész van, hogy csak menni kell vele...Az idő faktorra ugyanez igaz: HA tavaly cserélték a fékolajat, idén miért kéne?
Ugye ott meg van adva a 2 éves előírás, tehát 10 évesen elvileg azt is megkapta.Tudom, abból indulsz ki, hogy és szarolasz, nem tudhatjuk. De ha az, akkor nem
kell megvenni. (Az sem egy általános megközelítés, hogy megveszed a szart, és
szépen magadnak rendbe teszed. Ti ketten ezt csináltátok, hobbiból, én meg kb.
kényszerből, de ha több pénzből, kevésbé szart vettem volna, nem kellett volna!)Fingunk nincs milyen az a 2008-as Burgi. Lehet magyarországi, szervizkönyves,
rendszeresen karbantartott, valóban patika: ilyennél biztosan nem azzal nyitnék,
hogy borítsuk szét az egészet (szedjük szét a féknyerget, elektronikát, mindent).
Persze lehet olasz bontószókevény is, de akkor honnan tudjuk a valós futást?Összeírtatok mindent, amit egy szopórolleren cserélni szokás, de vajon ez az-e?
GasBang: lekérdezted a motort a BM-nél? Rendszám/hirdetés link titok?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #23246 üzenetére
Oké, feladtam: ugyan nem tudunk semmit, de rávennénk egy komplett felújításra,
tuti, ami fix. Ez szép, meg jó, de ha nem magának csinálja, egy vagyon, s ha tök
felesleges dolgokat "csinál meg", az konkrétan pénzkidobás. Ha meg magának
szöszöl, az idő + kétséges az eredmény is... Pl. lehet "babusgatni" l'art pour l'art
az összes elektromos csatlakozást, de kérdem én, mi a francnak, ha minden jó?
Nem akkor kell szétkapni, ha vmi nem működik? A nagy "szerelgetés" közben
csinálhat addig nem lévő kontakthibát, az is vicces tud lenni. Mindegy. Hagyjuk...
Annak is van csereperiódusa, hogy húzzuk szét az összes csatit?! Meg bontsuk
le a vasat vázig, hogy egyáltalán hozzáférjünk ezekhez a csatlakozásokhoz?! Jó,
hát itt a tél, az ember ráér és ott a műhelye, valamivel el kell ütni az időt...Ui: a féknyergek szétszedését és felújítását sehol nem láttam abban a táblában:
nem lehet, hogy azzal kevered össze, hogy nekem ötven-sokezer km után, meg
amit még tekertek rajta, meg amit rontottam rajta (a piros festéssel) szükséges?Az én motorom kotla szar volt, mint mindig (olasz import). A szerelő meg kókler:
tényleg nem túl jó kombináció. Szoktam mondani: elb*szni magamnak is tudom! -
DigitXT
félisten
válasz csongi #23248 üzenetére
Ha és amennyiben igaz a futás, és karbantartott a gép, akkor
nagyobb szerviz nem 2000, hanem 6000 km múlva esedékes.De mindegy, ezen nem veszünk össze. Én használnám. Sőt,
amennyit én megyek, nekem bőven ráérne két év múlva nézni.Ui: egyszer volt újszerű motorom. ~3800 km 1 év alatt és egy
olajcsere, ennyi... Azután ültem fel a szopórollerre (Maja 180).
Megjegyzem, én télen is jártam vele amikor nem volt hó. -
DigitXT
félisten
válasz csongi #23250 üzenetére
Izébigyó, nem mondtam, hogy ne cseréljen olajat, sőt, azt írtam, az alap!
De azok, amiket astroval felsoroltatok már eléggé a "nagygenerál" szinte.
Azon vitatkozunk, hogy EZ szükséges-e 26000-nél, vagy 28000-nél, vagy
esetleg csak 32000-nél? Nyilván mindenki a saját élethelyzetéből indul
ki. Mit tapasztalt eddig, mi az, amit magának gyorsan megcsinálna? Tuti
ami fix alapon is. De azt is megcsinálni, ami már kész, az az igazi luxus.Tudom, ez az önelletmondás, hogy elhiggyem-e, hogy meg volt csinálva?
Ha ismerem a motor előéletét, akkor ÉN elhinném. Aztán lehet, hogy azt
is beszopom... Persze meg lehet kérdőjelezni mindent! Akár még azokat
a szervizszámlákkal igazolt dolgokat is. Kérdés, megéri? Anyagilag csak
akkor, ha átbasztak. Ha nem basztak át, magadat szívatod, rendesen.Ne javítsd meg, ami nem romlott el, tartja a mondás... (A megelőzésről
szólnak a csereperiódusok, minek még azokat is megelőzni, 2-6000-rel?) -
Mawyx
senior tag
válasz csongi #23269 üzenetére
Fogalmam sincs, eltört a csö,maga a dob esett le. Megy a kipufogó vékony csö hátra és a nagy "bunkó" esett le.
1998-as[ Szerkesztve ]
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
Mawyx
senior tag
-
Mawyx
senior tag
válasz csongi #23276 üzenetére
Igen, azt mondta az eladó, hogy gumicsere volt.
És mozog az a tartó ott, lötyög, lehet az rázta le a dobot.Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
Mawyx
senior tag
válasz csongi #23279 üzenetére
Tuti kosz csík volt rajta, elfelejtettem lefotózni.
És ez tényleg tuti nem volt odacsavarozva, hisz azok sértetlenek. Oh bakker...
Nem találtam meg sajnos, végigjártam az egész utat szakadó esőben.
Más évjáraté jó lehet rá? Csak azt látok hirdetni.Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
Reaper
őstag
válasz csongi #23295 üzenetére
és @bajnokpityu:
Köszi, akkor holnap felkeresem őket, hogy csinálják meg rendesen, mert ez így nagyon nem az igazi.Ebből a nano cuccból mi a bevált? Látom, hogy van az emagon is, meg van egy Nanoprom nevű. De az se baj, ha be tudok érte menni pesten napközben.
A motor plexi, hát nem új állapotú, de nem vészesen karcos, a sisaké az karcmentes.
Ezt a FUSU-t nem találom, [FUSSO] talán? -
rstwingo
tag
válasz csongi #23303 üzenetére
Nincs az 4 mm vastag elég az 2mm-nek is
ha jól volt felszerelve , akkor a távtartó rezgéscsillapító részének a csavarokon kellet maradnia, ha ott van akkor sajna a kipuf elvolt rohadva és mondjuk nem a szerelők hibáztakha viszont csak a csavarok vannak a konzolon, akkor oda a kipufogó nem volt felszerelve, akkor ott a szerelő hibázott
-
rstwingo
tag
válasz csongi #23307 üzenetére
Letöltöttem a képet és belenagyítottam , hát ha többet látni
Az biztos érdekes az eset
az első(felső)csavarnál és a leghátsó(alsó)csavarnál nem látszik hogy lenne bármi nemű távtartó maradvány, ott simán a becsavart csavar látszik
a középső(alsó)csavarnál mintha látszana valami, de nem fénylik mint egy friss törés, mint a csonkvégén látszik
viszont az is érdekes, hogy a dob közvetlen a csőtalálkozásánál (hegesztésnél)szinte egyenes(függőleges)vonalba szakadt el, mintha elvágták volna fűrésszel, semmi lehajló elszakadó rész nem látszik
aki vágott már el vékony csövet és az utolsó mm-t csak ugy letörte az tudja miről beszélek, nincs olyan lehajló csőr szerűségmindegy fura az eset
-
Burt1793
veterán
válasz csongi #23350 üzenetére
Írták, hogy kell egy 100 km neki és még jobban fog működni. Most mintha jobban visszaejtené a fordulatot fix sebességnél. Viszont a közepes gyorsításoknál mindenképpen jobban forgatja a motort valamennyivel, ez hallatszik. Eddig eldörmögött (miközben így is bőven lehagytam minden közlekedőt), most meg feljebb váltva csinálja ezeket a gyorsításokat is. Ez a két deci fogyasztáskülönbség nincs 5% se, de azért hatótávból ennyivel kevesebb jut, ami jobban zavar, de ez se gáz. Városban nagyon adja.
-
#31733248
törölt tag
válasz csongi #23449 üzenetére
Az a baj, hogy azzal ugyanúgy járnék, mint az SH-val: használt motort nézegetnék először, a végén meg bemennék a szalonba egy újért. Vehetnék egy 11éves 700-ast 1.2-ért, vagy hozzácsapok 1 milliót és kigurítok egy új CB500X-et. A feleannyiba kerülő 650-esek meg már 20 évesek, azoknál már nem nehéz ráfaragni...
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #23488 üzenetére
Á, nem kell félni, az út jobban tapadt, mint múltkor a takony ködös időben.
Sőt, szinte már száraz is volt. De azért nagyon óvatosan mentem. Azért a
hóban való nyektetés izgalmas volt. Nagyon nem akart betapadni, mert az
olvadás miatt nagyon tömörré vált az egész: úgy kellett hintáztatni.Beállás 20 másodpercben, érdekesség: nem kicsit izzik a kipufogó leömlő.
Ui: az elején nem nagyon volt alapjáratom, a végén meg töltésem. Jó buli...
Meg persze rohadt nehezen melegedett be, de a dugóban aztán ventizett...
Az még jobban lerántotta a feszt, kb. 11V-kat is láttam, szóval most töltöm.Szerk: amúgy iszonyat előzékenyek voltak rengetegen, le a kalappal!
Igaz, más motorost nem is nagyon láttam, de a bunkózó autósokat kb. egy
kezem meg tudnám számolni, akik meg lehúzódtak, azokat abakusszal se![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #23506 üzenetére
Nono: a kézi szívató az pont nem tud semmit, az okosságát (ha van neki!)
a motor kezelője adja. Ha nem ért hozzá, akkor persze buta. HA tudja mit
csinál vele, akkor viszont (elméletileg!) mindenkori tökéletes keveréket tud
előállítani, főleg ha ebben mondjuk segíti egy lambda szonda is. Anno a
kis Majestynél az automata a "fél meleg" blokkot mindig nehezen indította:
hidegen pöcc-röff volt meg melegen is, tehát a két szélső értéke eleget tett
a kritériumnak (ott állt ahol a hőmérséklet megkívánta). Közte meg szar.Inkább a gyertyához szólj hozzá. Lehetséges, hogy ebben a hidegben
egy melegebb gyertya nem ártana a vasba? Nehezen melegszik be, stb.
Szerk: és ha igen, akkor egy, vagy két lépcsővel kellene "odébb" mennem?[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #23508 üzenetére
Van valakinek leírása a "mi karbink" beállításáról?
A gyertya kérdéshez... ez szerintem se gyertya hőérték probléma. Amikor még etz-vel jártam, mindíg 6-os ngk gyertyát raktam be télire a hetes nyári helyett. Igazából sosem éreztem a különbséget, csak egy alkalommal. A 6-os gyertyát benne hagytam a motorban és nyári kánikulában a Lehel-térnél egymás után kaptam a piros lámpát és akkor elhagyta az erő a motort. Tanakodtam a füvön hogy mi lehet a baja, arra gondoltam hogy túlhevült a henger a poroszkálásban és elhagyta a kompresszió. Aztán eszembe jutott a gyertya, volt nálam egy nyolcas hőértékű ngk, beraktam és egyből életre kelt. Azóta nyáron csak nyolcassal járok, de a legtöbb helyzetben a 7-es is tökéletes. Egy-egy lépcső úgy látszik nem számít annyira, de két lépcsőnyi eltérést a hőértékben már észrevehet az ember bizonyos helyzetekben.
Mondjuk a madison 400 igencsak fel tud forrósodni a nyári kánikulában, ha egy helyben áll, vagy poroszkálásra van ítélve a forgalomban, hiába a ventillátor a hűtőnél. Lehet olyankor az is jobban kedvelné a 8-as gyertyát.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #23546 üzenetére
Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy ott is papírtömítés van, klingerit? Hogy tudja megadni magát, ha előtte jól tömített és össze vannak húzva a csavarok? Számíthatok rá én is a madisonnál?
(Lehet venni kéne klingerit tömítést, egy méter*méter-es 0.5mm vastag darabot, abból otthon készíthetünk tömítéseket. 3800ft plusz szállítás. Külön, csomagban nagyon drága, a madisonhoz 20ezer forint a szett. Elkészíteni meg fél óra a teljes szettet.)
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #23556 üzenetére
Nem találtam meg a cikkben, hogy milyen blokk van benne. Tényleg kínai 350-es?
Mellesleg, ha 350 cm3, akkor miért nem 350 a típusjelzése? Azért 50cm3 elég sok teljesítményt rejt, kicsit bosszant a nagyzoló számozás. Ha 350, akkor legyen 350.. még így is biztos erősebb és kevesebbet fogyaszt, mint az én 400-as karburátoros madisonom. (Ami mellesleg tényleg 400 köbös, pontosan 383cm3).
Tegnap nagyon jót motoroztam, csak fél óra volt és megfagytam, de király volt... jó ez a gép na!
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #23559 üzenetére
Aki vett Loncin motoros gépet, eléggé dicséri, legalábbis Ázsiában. A hosszú távú tartóssági tesztekhez legalább tíz év távlata kell... de érdekes, hogy a bmw bevállalta és megbízta őket.
Az én munkahelyem évekig próbált bmw beszállító lenni, de 17 év alatt csak egy terméket sikerült megszereznünk. Nem olyan egyszerű bmw beszállítóvá válni, konkrétan a gyártósornak igen modernek kell lennie és az egyéb folyamatoknak, ellenőrzés, nyomon követés, stb... is napra késznek kell lennie. Tehát, ha egy céget megbíz a bmw, akkor az a cég több száz millió forintot költött csak a gépparkra, ugyanennyit a képzésre és a kiszolgáló rendszerekre, milliárdokról van szó, és a bmw küldötteit is meggyőzték arról, hogy folyamatosan képesek magas minőséget gyártani. Azért ez nem semmi... én közelről láttam miket kell teljesíteni. Persze biztos közre játszik az is, hogy Kínában sokkal olcsóbban állítják elő a termékeket.
Ezek tükrében kicsit magas az ár, olyan, mintha Európában gyártanák... de akkor minek vitték Kínába a gyártást? Vagy ennyire szemérmetlenül nagy haszonnal dolgoznak?
[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
válasz csongi #23556 üzenetére
Hát igen, nem olcsó egy ilyen robesz, főleg ha autót akar leváltani a jóember. Nekem speciel tetszik a BMW, bár így elsőre inkább túrás, mint városi filigrán.
Eddig egy Liberty 4T 50-el jártam, most iratkoztam be A-ra, de jó esetben is csak márciusban vehetek órákat.
A Liberty patika, szeretnék majd helyette egy jó állapotú robogót, amivel (autó és BKV helyett) naponta 10-20 km-t mehetek munkába. 300 ccm körül nézegetek, a gazdaságos fogyasztás miatt. Lehet, hogy felkeresek majd egy-két szalont próbakör érdekében, de új gép nem jön szóba, szeretném ha 6 számjegyből megállna az ára. PCX és SH 300 szimpi, nagyon jól tartják az árukat. Egyebekben nem vagyok olasz fan, de a Piaggio Beverly 300 nekem csakugyan bejön és pár száz ezerrel olcsóbb ugyanazon évjáratra keresve a Hondához képest. Van valami kompromisszum (pl. súlyelosztás, alkatrész árak) a Beverly-vel, hogy a használt ára kedvezőbb a Hondához képest?
-
retesz147
addikt
válasz csongi #23567 üzenetére
Győr irányába (tudom, ott a City, Ők jók is), határon túl, Dunaszerdahely.
A környékkel az a baj, hogy ott csak max hétvégén vagyok (szülőhelyem, felköltöztem BP-re), így BP-n kell beszereznem, vagy on-line, aztán haza, összeszerel és felhoz BP-re a robogót saját lábán, onnantól már BP-n lesz.Megtaláltam a https://oem-parts.hu/-t. Hát itt nagyjából van is minden, viszont mivel gyári alkatrészek, viszonylag horror áron.
Amivel gondban vagyok, azok a hűtés vízcsövei (pl 13-16 közöttiek)és pár csavar, ami elnyalódott a 20 év során.
Egyéb alkatrészeket a webshopokból és az oem-ről be fogok tudni szerezni.Nincs ötletetek, hogy az OEM-en kívül hol tudnék gyári, vagy utángyártott vízcsöveket és "speckó" csavarokat beszerezni?
Köszönöm!
Xiaomi 13 eu dev...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Azonnali fotós kérdések órája
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Aliexpress tapasztalatok
- BestBuy topik
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs