Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz #50433536 #22588 üzenetére

    Ne vedd belepofázásnak (persze az), de írtad, hogy nem baj, ha a szar (volt) a
    vas, ilyen korban az természetes, hogy fel kell újítani + ki kell cserélni ezt azt.
    Eddig tiszta sor! A gond szerintem ott kezdődik, hogy HA beszart a CDI, nem
    veszed meg 40K-ért olaszból az eredetit, hanem kezdesz kókányolni. Persze,
    ebből simán kijöhet, hogy lesz olyan jó, mint a gyári, akár még jobb is! De hát
    az is kijöhet belőle, hogy nem. Nagyon nem: lehet olcsó lesz, de szar. Tudom,
    hogy teljesen hiteltelen tőlem az ilyen tanács, hiszen nekem is szanaszét van
    tuningolva a motorom (főleg műszerek), de ha kéne hirtelen új CDI: nos vennék.

    És nem azért, mert nem tudnék valamit kókányolni (akár segítséggel), hanem,
    mert igencsak zavarna, hogy miként a többi tuningom, új hibalehetőségeket (!)
    gyártanék bele a motorba. És a megszűnő gyújtás a túra közepén nem vicces.
    Nekem csak egy szar gyertyapipa okozta, de ahogy kihagyogatott, idegesített.

    Ma pl. rollerrel mentem volna dolgozni, megállt alattam. Nem tehetek róla, egy
    ipari hulladék, küldik gariban hozzá a vezérlőt... Persze közben mókoltam egy
    sajátot, és majdnem kiszaladt a fészerből a roller, amikor (meglepetésemre) a
    program működni kezdett, és elindította a roller motorját.:D Szóval tudok én is
    ilyen soros kommunikációs akármicsodákat programozni. De CDI-t (még) nem
    csináltam, s nem is szeretném arra bízni, hogy haza jutok-e, hogy elírtam vmit
    a kódban. Esetleg csak lefagy az egész, pl. vmi feszültség-/áram-tüske kiüti...

    Lásd még:
    kulonbozo szelsoseges ertekek/korulmenyek kozott szoftveresen/hardveresen

    Szerk: nyogo 100x jobban ért az elektronikához nálam, így ha ő nem ajánlja, én
    biztos hallgatnék rá. (AFR ügyben nem hallgattam: úgy jártam, ahogy jósolta.:DDD)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák