Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gekkoman

    csendes tag

    Sziasztok!
    Tarifamegkötés nélküli hűségem van még egy évig + rajta go!netM (-nél nem olcsóbb - azaz 1000Ft/hó) adatcsomag kötelezettségem.
    Úgy alakult, hogy nagyobb adatcsomagra lenne szükségem (az apró go!net meg felesleges) - ráadásul külön sim kártyán. Kértem engedélyt mail-ben, hogy mostantól a go!net helyett az aranytárskártyás 2gigás (drágább - 2000HUF) csomagra lehessen hűbéresi kötelezettségem a következő egy évben.
    Nemigen lepett meg, de elutasítottak valamiféle átlag dumával (válaszlevélnek túl sok köze nem volt a kérvényemhez). Így másodszor is bepróbálkoztam, nevén neveztem a dolgokat (ALKU), jelezve, hogy más szolgáltatónál nagyjából ugyanezt el tudom érni (digi/telenor 1500/1Gb), de jó lenne cégen belül megoldani.
    Ekkor "technikai jellegű" okokra hivatkozva dobtak vissza. Elég merev álláspont, de ez van (ennyit a 8év "tagság" és aranykártya megbecsültségéről ).

    A kérdésem igazából az lenne a guruk felé: Fenti hűség mellett eldobva a hang csomagot átállhatok-e sima relaxnet M-re (4giga/4050Ft) mindenféle varázslat nélkül? Hiszen adatcsomagként nagyobb, mint a go!netM, szerződést nem bontok 24hónapon belül, tarifamegkötésem nincs, az pedig nincs kikötve, hogy hangalapú szolgáltatást fent kelljen tartanom. Ahogy nézem, lassan minden változtatás díjköteles "személyesen megjelenve" t-pontban, így online megoldanám, ha nem fosnék félnék, hogy megterhelnek 15/40ezer Ft-os kötbérekkel félreértelmezés miatt... Így jó volna valami megerősítés!
    Köszi!

  • gekkoman

    csendes tag

    válasz kali #19242 üzenetére

    Köszi. Havidíjas hűség, mobilinternet? Nem tudom.
    Ez szerepel a "megállapodás"-ban:
    1) a jelen Megállapodásban rögzített hívószámú Előfizetői Kártyára vonatkozóan a jelen Megállapodás hatályba lépésétől 24 hónapon belül az Előfizető/számlafizető oldaláról felmerülő okokból a szolgáltatás szüneteltetésére nem kerül sor, illetőleg az Előfizetői szerződést az előfizető nem mondja fel
    2) a jelen Megállapodás hatályba lépésétől 24 hónapon belül az Előfizető/számlafizető oldalán felmerülő okból az adatdíjcsomag szüneteltetésére az Előfizetésen nem kerül sor, illetőleg az Előfizető/Számlafizető a szerződéskötéskor választott Go!NetM adatdíjcsomagból alacsonyabb havidíjú adatdíjcsomagba nem válthat át.

    Az én értelmezésemben (ami persze semmit nem jelent) fentiekből annyi kötelezettségem van, hogy nem mondhatom fel a szerződésem, illetve fent kell tartanom adatdíjcsomagot. Tudomásom szerint postpaid módban váltogathatók a netes - hang alapú díjcsomagok. Sok-sok évvel ezelőtt ez a hívószámom is NET csomagban lett véve, majd annak alkalmatlansága (GPRS éra) miatt hang szolgáltatásra váltottam bőven hűségidőn belül.

    [ Szerkesztve ]

  • gekkoman

    csendes tag

    válasz cris78 #19245 üzenetére

    Hi! Tudomásom szerint nincs 1gigás csomag, az csak upgrage lehetőség. GoNet-ből Relax-ba tuti lehet váltani.
    Az legkevésbé sem érdekel, hogy a problémáimat ki érti meg és ki nem, illetve, hogy a rendszer mire képes :) Az már inkább, hogy jogilag milyen lehetőségeim vannak, illetve milyenek nincsenek. A "rendszer" nem hibátlan, átlagosan évente 1-2 alkalommal adódnak gondok, jellemzően az én káromra. Ezeket vagy "egymás között", vagy harmadik fél bevonásával (távközlési felügyelet) eddig mindig sikerült orvosolni. Remélem most sem lesz másként! Igazad van, utánaérdeklődöm ott is, csak kíváncsi voltam, az itteni (cégen belüli) szakik mit mondanak! Köszi!

    [ Szerkesztve ]

  • gekkoman

    csendes tag

    válasz 1430 #19251 üzenetére

    1db előfizetésem van, ami mellé szerettem volna aranykártyás net előfizetést úgy, hogy hűséget vállalok rá a meglévő net szolgáltatás helyett (adott esetben domino net sim-em van, amit át tudok alakítani előfizetésesre, ha csak ennyi híja lett volna és természetesen modem/kütyü nélkül képzeltem el az egész engedélyezését).
    Költözünk, így a vezetékes net lehetősége megszűnik, kénytelen vagyok nagyobb méretű mobil net szolgáltatás után nézni. Gondoltam, ezzel is cégen belül maradok... de lehet mégsem...

    A megerősítésért, köszi, én is úgy emlékszem, hogy adat-hang előfizetés között ügyintéző minden külön engedély nélkül enged váltogatni. A többi kiderül!

    djculture: Sajnos én nem látom ezt olyan tisztán.
    kali: Évekkel ezelőtt nem volt gond jogilag és technológiailag sem. Többször lépkedtem oda-vissza. Akkor úgy vették, előfizetés egyik is és másik is. A rögzített hívószám jelen esetben annyit jelent, hogy két sorral feljebb a Megállapodásban leírták (azaz rögzítették) a hívószámom, közvetlen a nevem és a dátum felett...

    Na köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat, ezekből világosan látszik, hogy nem lesz könnyű menet! Thx mindenkinek :R

  • gekkoman

    csendes tag

    Hello!
    T-email másnál is szórakozik? Nem tudok levelet küldeni, a következő üzenettel jön vissza minden:
    recipient rejected, your address, 84.2.227.138
    is listed in spamcannibal.org / Sajnaljuk, az On cime, 84.2.227.138, a
    spamcannibal.org feketelistan szerepel

    Gondolom nem fix az IP-m, hanem csatlakozásonként újat dob a rendszer, ennek ellenére tegnap is, ma is ez jött vissza. Malwarebytes Anti malware nem talált semmit, egyéb védelmi eszközök is bőven akadnak. A jelszó sem könnyen törhető fajta.
    Régebben volt már hasonló, akkor egy <vadidegen>@t-email.hu nevű egyén épült rá valahogy a küldött leveleimre. Ezt jeleztem anno és idővel megoldódott.
    Ennyire sz@r lenne a levelező rendszer, vagy a hiba az én készülékemben van?

  • gekkoman

    csendes tag

    válasz balazszs #19643 üzenetére

    Engem web-en belül már be sem enged a rendszer. A kliens még éppen lehúzza a leveleket... még a végén kizárnak a saját fiókomból...

  • gekkoman

    csendes tag

    válasz kali #19670 üzenetére

    Anno én is azért kezdtem használni (még fizettem is érte), hogy legyen egy stabil, megbízható mail fiókom a sok bizonytalan ingyenessel szemben. Mert azért lássuk be, a legtöbb ingyenesnek időszakos nyűgjei bőven akad. A gmail meg akkor borította a bilit, mikor képes voltam törölni bizonyos mappa tartalmakat (talán épp a "törölt"-et), erre elkezdett sikoltozni, hogy ha ekkora tárhelyem van, minek bármit törölni... vajon mire használják az idióta leveleim (á, csöppet sincs üldözési mániám a google-val szemben).

    Ezért is bosszantó, ha ezzel is vannak gondok.

    Megjelenés? Sírnom kell, ha idegen gépen a web-es felületet kell használni a kliens helyett. Nem a csicsa után vágyakozom (sokáig hogy örültem, hogy szinte csak az otp hagyta meg a puritán netbank felületét, ami ennek megfelelően átlátható és hiper-gyors volt- most meg...), hanem a korrekt helykihasználást hiányolom.
    Bal oldalt ott a tök üres csík az olvasás/írás/kilépés/stb ikonok alatt, fölöslegesen foglalja a helyet a mappa sor a főképernyőn. Helyet rabló a válasz/mindenkinek/stb ikon sor középen. Fölösleges és hely pocsékló alattuk a magenta sor az éppen aktuális mappa nevével/üzenet számával (ezen kívül semmi nem szerepel). Nem véletlen, hogy szinte minden levelezőben komfortosan lehet működni, ez meg megszokhatatlan.
    A működés is gáz, sokszor ki-be kell lépni, hogy a változtatások után korrekt legyen a megjelenés. Hagytad már magára egy időre? Elkezdi újra és újra befelé megnyitni önmagát. Vasarely megszégyenülne, ha látná az összképet.
    No de nevezzük puritánnak, hogy bármi le tudja kezelni. Próbáltad okostelefonnal kis kijelzőn megnyitni? Egy szó, mint száz: Igénytelen kókler munkának tartom, a szolgáltatások perifériájának legvégén csücsül.
    Sebaj! De ha már ilyen, akkor viszont működjön rendesen!
    UFF

  • gekkoman

    csendes tag

    válasz #78121280 #23168 üzenetére

    Mi hasonlóképpen jártunk.
    IWIW díjcsomag kivezetése miatt igen előnytelenné vált a lét (12Ft percdíj helyett 36Ft-ban találtuk magunkat). Páromnak évek óta nincs hűsége már, így bementünk egy T-partnerhez, mivel a környéken (Békásmegyer) véletlen sincs T-Pont. Megkaptuk a 06-80-as számot, párom hívta is. Mindenféle "kedvező" ajánlatokkal bombázták, ő csak lemondta volna az előfizetést, esetleg annyit szeretett volna (a sok ajánlat közül választva), hogy a számát megtarthassa, dobják át dominóba. Erre ígéretet kapott (ingyen váltás méltányossági alapon, de csak személyesen T-Pontban), a hívás itt megszakadt, mert a két apró kölök mellett mennie kellett. Ügyintéző neve megvolt, több napra rá tudtak újra beszélni, sajnos ekkor már szóba sem került ingyen dominó lehetőség - erőltetve az volt, hogy szerződjön le 1 év hűséggel, cserébe kap 1000Ft kedvezményt/hó. Ha ezt esetleg ezt felmondja (pl. újabb egyoldalú szerződésmódosítás, ami utóbbi időben volt azért elég), ugrik visszamenőleg is a kedvezmény. Domino-ra váltás ingyé' nem lehetséges.
    Az ügyintéző a végén már igen ingerült volt (ámbár a hangnem formai követelményeknek megfelelt), így az eredménytelen egyeztetés végén 2 másodperc alatt kikapcsolta párom számát. Az már szarrágás kategória, de az én ingerült helyzetemben megemlítendő, hogy gondolom az egész napot kiszámlázza még a T, de délután már nem volt használható a teló - vagy ez a protokoll, vagy sikerült az úriembert kiakasztani :)

    Úgy tűnik, a sok változást már a T sem tudja követni - az én októberi panaszlevelemre egy vadidegen Zala megyei user kapott választ (T-partnernél derült ki), én hiába vártam az ígért levelet :))
    Korrektség kedvéért: fél év hűségem idejére (ellenére) kaptam egy ezres kedvezményt erre az időszakra az előfizetésből - ez a rész korrekt-- pont a fennálló hűségem miatt.

    szép napot!

  • gekkoman

    csendes tag

    válasz dedike #23193 üzenetére

    Sajnos az ügyintéző nem ezt kommunikálta, ragaszkodott átváltási díjhoz. Ha nem így lett volna, bizonyára lereagálja azt a kommunikációm, hogy a neten jelenleg is lehet 2790Ft-ért 2700Ft lebeszélhetőségű domino SIM-et venni, ezért sem értem, hogy csak a szám megtartásának apropójaként kért váltásért miért kellene extra pénzeket fizetnünk...
    Mindegy, ez a hajó elúszott és mivel a beszélgetést követően a párom nem kíván a továbbiakban T-s lenni, így a hűségidő lejárta után és sem hosszabbítom meg 8 éve tartó klubtagságom.
    A domino net SIM sem lesz többet feltöltve, így "3 ügyfél" ugrik máshova - ha egy ügyintéző miatt, akkor egy ügyintéző miatt :)

  • gekkoman

    csendes tag

    válasz djculture #23195 üzenetére

    Telitalálat. Ugyanis nem arról kívántak meggyőzni, hogy milyen remek a T, hanem, hogy milyen ócska a többi. Szerintem egy ügyintézőnek, aki képviseli a brand-et nem az a dolga, hogy földbe döngölje a konkurenciát, főleg nem valótlan állításokkal (elhangzott az, hogy a többi szolgáltató bevezette a kapcsolási díjat, pedig tudomásom szerint csak a telenornál van ilyen - egy ilyen valótlanság keményen hiteltelenné tudja tenni a mondandót, - ha nincs igazam, akkor megkövetem az úriembert)...

    Füstjelek? Ugyan már! Megérte volna továbbra is a 4-5ezer Ft többletet havonta az, hogy nem keverem a magán hívásokat a céges számlával, teljesen külön kezelem. Ezentúl a flottás 5Ft /perc céges csomagot fogom használni. Hogy mi van akkor, ha esetleg túlszámláznak akár 100 perccel? Egye fene, max 500Ft...
    A hűségidő meg idővel leketyeg majd a magán számlán.

Új hozzászólás Aktív témák